Yves Rocher - srdce Bretónska

By Unknown - decembra 01, 2013

Pre začiatok by som Vám rada priblížila pôvod tejto voňavej značky z La Gacilly. Firma bola založená pánom Yvesom Rocherom v roku 1958, ktorý našiel veľkú vášeň pre vône, rastlinky a bylinky, počas svojho detstva v srdci Bretónska. V súčasnosti spoločnosť v La Gacilly vedie aj botanickú záhradu v svojom priemyslovom areáli, ktorá je bez akéhokoľvek vstupného prístupná verejnosti. Takže ak milujete túto kozmetiku tak ako ja a plánujete cestu do tejto časti Francúzska, môžete sa ísť pozrieť, kde to všetko vzniklo J

Čo sa týka mojej spomínanej lásky pre túto značku, vznikla asi pred štyrmi rokmi, kedy som bola na návšteve v Bratislave a na Obchodnej som zablúdila do pestrofarebného a „pestrovoňavého“ obchodu. Hneď pri prvej (približne hodinovej) návšteve som odchádzala s členskou kartou, vzorkami a nákupom za asi 40€. Vtedy to bol, vzhľadom na moje smiešne zárobky z brigády, pomerne dosť veľký účet za kozmetiku. Síce si už presne nepamätám, čo som si odtiaľ vtedy odniesla, ale viem, čo mám aktuálne od tejto značky v šuflíku.

Ako prvý by som chcela spomenúť asi najobľúbenejší výrobok od tejto značky z rady Hydra Vegetal – hydratačné odličovacie mlieko. Láska na prvý pokus. Neupcháva moje vcelku rozšírené a náročné póry, veľmi dobre odstraňuje make-up a používam ho bez problému aj na odličovanie očí. Po aplikovaní je moja pleť sviežejšia a matná. Navyše ho na odlíčenie stačí skutočne málo. Na obale je síce uvedené, že sa má používať ráno aj večer, ale zvykla som si len sa ním odličovať (čiže ho používať večer pred spaním). Ako rastlinnú zložku pri tomto produkte uvádzajú javorovú miazgu. Vyhovuje mi aj vôňa, ktorá je ľahko uhorková a nevonia príliš chemicky (čo je ale samozrejme vec vkusu). Navyše v Yves Rocher bývajú pre členov pekné akcie, takže pri poslednej návšteve som si ho odniesla za polovičnú cenu. Balenie s obsahom 200 ml mi vydrží pokojne aj viac ako dva mesiace.




Skúšala som aj micerálnu vodu z rady Hydra Vegetal, ktorá bola tiež dobrá, voňala podobne, neupchávala póry (skôr naopak), ale nezískala si ma až tak veľmi ako vyššie spomínané odličovacie mlieko. Možno je to však aj tým, že som vody na pleť nemala nikdy príliš v láske.

Ďalší produkt, s ktorým som za výhodnú cenu odišla z Yves Rocher, bola hĺbková čistiaca maska z rady Pure System. Tá je ale viac zameraná na mladú a problematickú pleť. Vzhľadom na to, že sa našťastie tohto typu pleti s pribúdajúcimi rokmi (a bohužiaľ aj vráskami) začínam zbavovať, tak tento výrobok nepoužívam často. Avšak keď sa mi občas zhorší pleť, je táto maska mojou prvou voľbou. Obsahuje aloe vera a kyselinu salicylovú, ale nemám ani páru, k čomu by som prirovnala tú vôňu. Každopádne je veľmi príjemná a svieža. 
Čo sa týka výsledkov po používaní, tak po nanesení maska stuhne na ílovitú hmotu a dáva sa dole horšie ako krémové masky. Mám dosť mastnú pleť a po zmytí masky ju mám ešte dlho hladšiu, zjednotenú a zmatnenú. Neobsahuje mydlo a tým že tuba je menšia, je táto maska vhodná aj na cesty. Takže za mňa áno.




Nabudúce sa zameriam na produkty z radu Culture Bio od Yves Rocher, ktoré mne nie celkom sadli a neodporúčala by som ich ani Vám. Aj keď ako sa hovorí, sto ľudí - sto chutí.

Poznáte tieto produkty? Ako ste s nimi spokojní Vy?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov