BEL - vatové tampóny trochu inak

By Unknown - decembra 02, 2013

Dnes by som sa chcela zamerať na Bel Cosmetic Lotion Pads + Aloe Vera (zelené balenie) a Bel Peeling Lotion Pads + Jojoba (oranžové balenie). Ešte z tejto rady existuje ďalší produkt (modré balenie), ale ten som zatiaľ nevyskúšala, možno nabudúce.. J


Čo sa týka prvého spomínaného produktu, sú to vlhké vatové tampóny s pleťovým tonikom. Trošku mi prekáža vôňa, ktorá je na mňa príliš chemická. Dokážu odstrániť aj vodeodolnú riasenku a sú vraj vhodné aj pre citlivé oči. Čo sa týka mojich očí, tonikum z týchto tampónov mi nesadlo, preto ich na odličovanie očí nepoužívam. V balení ich nájdete 30, avšak sú tak hrubé, že som si zvykla rozdeliť ich ešte na polovicu. Ja používam bežne len BB krém a púder, takže mi jeden tampón stačí na pleť a jeden na oči. Póry mi neupchávajú, ale na odstránenie denného make-upu by ste ich spotrebovali asi viac. Na dennodenné používanie podľa mňa vhodné nie sú, ale na cesty a dovolenky si neviem predstaviť nič lepšie a praktickejšie. J



Druhý produkt sú vatové tampóny s jemnými peelingovými perličkami na povrchu. Sú síce trošku drsnejšie, ale je skvelé spraviť si peeling za pár sekúnd a bez potreby vody. Druhá strana vatového tampónu je bez perličiek, takže touto stranou viete zotrieť pozostatky peelingu z Vašej tváre. Ja osobne ich používam dvakrát do týždňa, krásne (jemne) voňajú a môžem si robiť peeling viac-menej hocikde a hocikedy. Ideálne to je v prípade, že niekam letíte alebo cestujete a chcete dopriať pohodlie aj svojej pleti. 



Skúšali ste už aj vatové tampóny Bel s morskými minerálmi?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov