Yves Rocher - Culture Bio

By Unknown - decembra 06, 2013

V šuflíku som našla ešte dva produkty od Yves Rocher z radu Culture Bio, ktoré ale príliš často nepoužívam.. Odpoveď na otázku "Prečo?" nájdete nižšie..

Čo sa týka denného krému, tak ten môžem označiť za čistú katastrofu. Aspoň teda pre mňa. Nevyhovuje mi vôňa, v ktorej zo všetkých 11 byliniek/rastlín, ktoré sú tam vraj použité, preráža obzvlášť jedna nešpecifikovateľná, ktorá mne neskutočne smrdí a prekáža. Čo sa týka konzistencie, krém je skôr redší, vďaka čomu ale skôr vsiakne do pleti a stačí ho menej. Výsledok po nanášaní bol zatiaľ pri každom mojom pokuse zlý. Tento krém mi upchal póry a zakaždým sa mi po jeho používaní pleť zhoršila (skúšala som ho s rôznymi časovými odstupmi asi 5krát po dobu viacerých dní). Ale ako som si dnes všimla na ich stránkach, už tento krém nie je dostupný. Asi teda mal rovnaké výsledky u viacerých žien. :-)



Ďalším výrobkom z rady Culture Bio je balzam na pery, ktorý bol chvíľu mojim veľmi obľúbeným produktom práve kvôli vôni a konzistencií. Vonia oproti predchádzajúcemu produktu podstatne príjemnejšie. Má hustejšiu konzistenciu, ale keď už ho máte v balení menej, dosť ťažko sa k balzamu dostanete práve vďaka nej. Navyše pri nosení v kabelke (alebo používaní v zimných rukaviciach) sa okolo uzáveru balenie špiní, čo príliš lákavo nevyzerá. Občas necháva na perách biely filter a mám pocit, že pery skôr vysušuje ako hydratuje. To sú asi hlavné dôvody, vďaka ktorým opustil miesto v mojej kabelke a dostal sa do zabudnutia.



Čo sa týka Yves Rocher, majú produkty, ktoré milujem (viď.predchádzajúci článok o Yves Rocher) a zároveň produkty, za ktoré by som nedala už ani korunu (euro). Ostatne ale tak je to pri každej značke. Každopádne od kúpy týchto produktov ma neodradí ani občasný krok vedľa akým bola aj kúpa denného krému. Od tejto značky mám doma ešte gél aj krém po opaľovaní, lak na nehty a guličky do kúpeľa, ale o tom niekedy nabudúce. :-)

(Bližší popis vyššie spomínaných výrobkov a informácií o značke: http://www.yves-rocher.sk)


Máte aj Vy nejaký obľúbený/nenávidený produkt z Yves Rocher? J

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov