Vitajte na mojom blogu!

By Unknown - decembra 01, 2013

Dlho som sa odhodlávala spustiť svoj ďalší blog. Písanie bolo vždy mojou súčasťou, ale vždy sa postupne aj vytrácalo (a opäť vracalo) do môjho života. Keď som bola „mladšia“, písala som (pomerne dlhé) fan fiction, mala som blog. Časom som však dala prednosť niečomu inému a môj blog aj s fan fiction postupne zanikol. Svojej vášne pre písanie som sa však nevzdala a využila som ju pri budovaní študentského portálu, točila a písala som reportáže, dokonca som chvíľu zvažovala kariéru ako žurnalistka. 

Nebudeme si však klamať, človek v dnešnom svete na písanie nepotrebuje mať tituly, a preto som sa rozhodla ísť iným smerom. Nakoniec ma tento celý sled udalostí doviedol na Ekonomickú univerzitu v Bratislave a ku kariére podnikateľky. A už veľmi dlho som nič nenapísala... 
Preto som sa rozhodla skúsiť to naposledy a rozbehnúť blog, ktorý budem písať nielen pre iných, ale hlavne pre seba. 

Na oblečenie, doplnky a kozmetiku som vždy utrácala pomerne veľkú časť vreckového a neskôr aj veľkú časť výplaty. Tak prečo nespojiť písanie a tento môj koníček? Prečo by som sa s niekým nemala podeliť o moje skúsenosti s kozmetikou, rôznymi obchodmi a e-shopmi, zaujímavými akciami a outletmi? 

Už mi zostáva len dúfať, že vás neunudím k smrti (čím som sa možno týmto úvodom o to aj zdarne pokúsila :-) ) a nájdete na mojom blogu aspoň niečo zaujímavé.

Vaša „staronová“ blogerka 

Paula (Papi)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov