Predvianočné obdobie..

By Unknown - decembra 19, 2013

Dnes sa mi konečne podarilo ukončiť moje predvianočné zápočtovo-skúškové obdobie (zvyšok skúšok ma čaká až v januári) a tým pádom mám konečne čas sa zahrabať do postele a vyležať chrípku, ktorá sa ma drží ako kliešť už dva týždne :-) Bolo to hektické obdobie, kedy som bola v jednom kole a tešila som sa na jeho koniec. Ten práve teraz nastal a od dnes mi oficiálne začalo obdobie odpočinku a pokoja. 

Keďže som už včera tak trochu tušila, že takéto obdobie nastane, zaobstarala som si (asi po dvoch rokoch výhradného čítania učebníc a zákonov) knihu. Nazývajú to svetový bestseller - 50 odtieňov šedej (50 Shades Of Grey). Čitateľky - fanúšičky kvôli knihe šalejú a spisujú dokonca aj petície proti hereckému obsadeniu filmu. Presne kvôli tejto veľkej vlne fanatického nadšenia som veľmi zvedavá, či je tá kniha (a Mr. Grey) skutočne taká úžasná. Síce som počula, že kniha je omnoho lepšia v originále, ale po krátkom zvážení som si ju zaobstarala v slovenčine. Z jedného prostého dôvodu, túto knihu beriem ako niečo, pri čom vypnem mozog a prestanem myslieť. To by pri knihe v angličtine asi tak celkom nešlo :-) A keďže som chorá, ku knihe som si uvarila marhuľový čaj z Manufaktury, ktorý som asi pred pol rokom dostala v sade s hrnčekom a sirupom..


A samozrejme na oslavu úspešného ukončenia predvianočného zápočtového obdobia a predtermínov som si musela spraviť radosť! Keďže som chorá a nemôžem behať po obchodoch, poddala som sa pôžitku a vymoženostiam nákupu cez internet. A vy sa vďaka týmto mojim nákupom môžete tešiť na recenziu:

Tony Moly - Tomatox (masážna maska na tvár)


Tony Moly - Orangine (krém na ruky)



Makeup Foundation Sponge Blender 


Musím sa priznať, že do značky Tony Moly som sa naprosto zamilovala na prvý pohľad kvôli ich úžasným baleniam, ktoré sú úplne odlišné od ostatných krémov. Čo sa týka obsahu týchto balení, tak podľa zahraničných blogov sú to zázraky.. A keď sa spojí nespočetne veľa slov chvály a úžasné balenia, tak sa nedá nepodľahnúť a nevyskúšať :-) Čo sa týka hubky na make-up, tak tej som sa doteraz vyhýbala ako čert svätenej vode. Vždy vždy mi stačil štetec alebo ruky. Ale keď som videla práve hubku zaradenú do "kozmetických vychytávok" a na mnohých kozmetických blogoch, tak som predsa podľahla.. 

Skúšali ste už nejaké výrobky od značky Tony Moly?

Nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej Giveaway (Rimmel, Astor, Mei Hui) na mojom blogu, losuje sa 1.1.2014 :-)

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov