Tak trochu o Vianociach..

By Unknown - decembra 16, 2013

Už za 8 dní, 2 hodiny a 25 minút  budú Vianoce! Áno, môže to byť trošku stresujúce, ak nemáte kúpený žiaden vianočný darček, nestihli ste veľké upratovanie a pečeniu perníkov sa vyhýbate oblúkom... O dôvod viac sa potešiť (a pri tom potešiť aj svojich blízkych). Pýtate sa ako? Ja som to vyriešila jednoducho, návštevou môjho milovaného Yves Rocher.


Keď mi prišiel do schránky letáčik na úžasné červené vianočné hrnčeky k nákupu v Yves Rocher, tak som proste neodolala. Potrebovala som predsa odličovač (môj milovaný, ktorý som Vám už u mňa na blogu spomínala) a ešte aj darček pre ženskú časť rodiny.. V predajni to príliš vianočne nevyzerá, čo je ale vcelku príjemná zmena oproti všetkým ostatným vianočným výlohám. Čo sa však týka vianočných vôní, tých nájdete v tomto období v Yves Rocher neúrekom.. Vybrala som ako darček vianočný balíček (ktorého cena 10,70€ má príjemne prekvapila) s vôňou vanilky, medu a musli. Obzvlášť ten med a musli si ma jednoznačne získali. Krásna sladká vianočná vôňa.. Ešteže som bola prezieravá a vzala som si so sebou svojho priateľa, aby ma krotil! Inak by som už iste mala pri vani ďalší kopec nepotrebných (ale zato úžasne voňajúcich!) prípravkov. Nakoniec som si pre seba kúpila len tradičný odličovač a k celému nákupu som dostala sadu dvoch hrnčekom. Bohužiaľ tie vianočné už nemali, tak som sa musela uspokojiť len s hrnčekmi k Bio produktom. Aj tak ma ale potešili!




...a na vianočný punč postačili aj tieto nevianočne vyzerajúce hrnčeky. A aby bola vianočná atmosféra dokonalá, dopriala som si aj prvý tohtoročný perník - sobíka (zatiaľ neozdobeného)..



Ako sa pripravujte na Vianoce Vy? Už máte nakúpené darčeky?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Perníkový sobík je skvělý, to ty sama??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, predvčerom som piekla prvé tohtoročné perníčky... Formička je z IKEA z minulého roka :-)) A ozdobené vyzerajú úžasne :-)

    OdpovedaťOdstrániť