Žltá nemusí vždy znamenať žltá...

By Unknown - januára 25, 2014

Žltú farbu zbožňujem. Je to farba slnka, farba malých roztomilých kuriatok a najnovšie aj farba môjho rúžu. Či mi preskočilo alebo sa vo mne objavila náhla iskra extravagancie? Nie, pretože môj žltý rúž vlastne nie je žltý, ale krásne jemne trblietavo ružový..


Ako je už zvykom pri nakupovaní kozmetiky z Ázie, nemohli chýbať ani dve rôzne vzorky od Skin Food a Lioele. Už sa neviem dočkať, kedy ich vyskúšam. Aj keď tak trochu dúfam, že sa mi nebudú páčiť, pretože sa môj nákupný zoznam vcelku zapĺňa práve vďaka testerom, ktoré dostávam k nákupom...


Veľmi sa mi páči aj balenie samotného rúžu, ktoré je tiež vcelku nevšedné. Ako inak, celá krabička bola popísaná nečitateľným textom (obdiv tým, ktorý tomu rozumejú), ale ani to nekazí celkovo dobrý dojem z výzoru krabičky. Aj obal rúžu je dosť nevšedný a musím sa priznať, že pri prvom použití som chvíľku hľadala, ako sa k rúžu dostanem :-)



Keď som videla prvýkrát tieto rúže v uletených farbách, veľmi sa mi zapáčili. Sčasti aj preto, že sú vlastne všetky v odtieňoch ružovej, ale na prvý pohľad to človek nespozná. Vždy keď si niekto všimol, že na seba dávam žltý rúž, tak zostal trošku zarazený (zdesený) a len nechápavo na mňa pozeral, keď sa žiadna žltá nekonala.. :-)



Vlastnosti tohto rúžu sú však už menej zaujímavé ako farba či balenie. Čo sa týka hydratácie, tak to tento rúž nezvláda takmer vôbec. Čiže je nutné použiť pred aplikovaním rúžu nejaký balzám. Mám však problém s vysušovaním pier aj pri omnoho renomovanejších značkách rúžov, takže toto nemôžem (aspoň u seba nie) považovať za nejakú veľkú chybu. Výdrž rúžu je sľubovaná v dĺžke 12 hodín, ale vydrží asi dve hodiny a potom začína jeho farba blednúť. Farba rúžu sa postupne na perách mení z bledoružovej na tmavšie ružovú a zanecháva za sebou krásny lesk. Na fotke nižšie môžete vidieť farbu hneď po nanesení, postupne tmavne.


Ak hľadáte jemne sfarbený zaujímavý rúž a máte dostatočne hydratované pery, tak toto bude pre Vás určite správna voľba... :-) A ja ho nejako dopoužívam v kombinácií s balzámom..


Skúšali ste už niečo od značky Lioele?

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. no tak toto vidím prvý krát,žltý rúž ktorý sa žlto len tvári :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som pozerala zahraničné blogerky a recenzie na tento rúž, tak mnohým pripomínal "mood lipstick" (rúž podľa nálady) z 90.rokov... ja som to ale tiež videla prvýkrát až teraz :-) Ale asi teda už niečo podobné existovalo... :-)

      Odstrániť
  2. Wow, vážně skvělý článek, takovou rtěnku vidím normálně poprvé v životě snad :-O!
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť