Po čom moje srdce piští - 1. WISHLIST

By Unknown - januára 13, 2014

Vo wishlistoch by som rada pridávala kozmetiku, oblečenie a doplnky, ktoré sú skôr dlhodobejšími cieľmi. Či už preto, že sú drahé, alebo preto, že sa ťažšie zháňajú. Netreba si dávať hneď zo začiatku veľké ciele, preto začnem wishlistom len s troma výrobkami.


1) The Life Palette od Michele Phan
Michelle Phan som Vám už u mňa na blogu zmieňovala a rovnako aj jej kozmetickú radu. Asi hlavným produktom, na ktorom je em Cosmetics založený, je The Life Palette. Paletka obsahujúca tiene, rúže, lícenky prispôsobené na rôzne príležitosti. Nespomenula som Vám však to, že jej eshop zasiela produkty len v rámci Ameriky. Áno, dá sa kúpiť aj na ebayi, ale jej cena je o 30-40 dolárov vyššia.





2) Kvalitná kožená bunda
Hrozne dlho som hľadala peknú koženkovú bundu. Ktorá by bola "tak akurát" dlhá (nechce nič nad pupok, ale zase ani po kolená) a ktorá by bola kvalitne spracovaná. Bez výsledkov. Nikde nič nebolo. Až som sa po dlhom hľadaní zasekla a sľúbila som si, že si kúpim miesto všetkých náhrad kože, poriadnu koženú bundu. Pekne ušitú, priliehavú a v peknej farbe. Už len na ňu našetriť... :-)



3) Kvalitná značková kabelka 
Ktorá žena by netúžila po krásnych kabelkách? Nekupujem si veci kvôli tomu, akú na sebe majú značku. Ale každá žena si zaslúži mať aspoň raz za život peknú a kvalitnú kabelku! Občas to síce stojí veľkú časť výplaty, ale... Čo by sme my ženy neobetovali pre krásu? Kľudne aj časť príjmu... :-) Keď na to konečne našetrím, asi siahnem po kabelke od Michaela Korsa alebo od Armani Jeans. Prečo? Proste sa mi páčia... :-)









Čo by ste si dali na svoj wishlist z drahších/nedostupnejších produktov?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov