Pýtajte sa, čo Vás zaujíma..

By Unknown - januára 09, 2014


Dneska by som Vás len tak v krátkosti chcela informovať o novinkách o blogu :-) Keďže občas komentáre nestačia, tak som si včera založila pre blog oficiálne Ask.fm a môžete sa ma pýtať, čo Vás len napadne práve tu. Dnes okolo 20:00 budem online na ask.fm, takže ak Vás niečo zaujíma, budem rada, ak sa ozvete :-)



Ak by ste sa chceli spýtať niečo dlhšie, napísať mi nejaké súkromnejšie pripomienky a tak ďalej, tak Vám na to môže poslúžiť môj e-mail: blog.papi.lapi@gmail.com

Najväčšie novinky (ešte skôr ako bude nejaký článok) sa tiež môžete dozvedieť na novom konte na instagrame , kde ma nájdete pod menom papi_lapi.


Poslednou a asi najväčšou novinkou na blogu je, že už čoskoro bude blog oblečený do úplne nového šatu.. Viem, že mnohí z Vás ste mi písali, že sa Vám tento vzhľad veľmi páči, ale nevyhovuje mi :-( Nedá sa dostatočne upravovať tak, ako by som si predstavovala. Keďže som trošku detailista, tak Vám neviem povedať, kedy presne zmena nastane, ale už sa na niečom pracuje. Tak sa nezľaknite, kam zmizol starý vzhľad, bude tu nový a ešte lepší! :-)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov