Holywood Style

By Unknown - januára 07, 2014

Neviem prečo, ale 20. a 30. roky som mala vždy spojené s Amerikou a s Hollywoodom. Keď som rozbaľovala vianočné darčeky a našla som tam limitovanú edíciu od Catrice, tak som sa potešila. Nie som jediná, ktorá si tieto roky spája práve s Hollywoodom! :-)

CATRICE - LIMITED EDITION FEATHERS & PEARLS EYE PALETTE (C01 - Hollywood´s Golden Age)



S touto paletkou to bola láska na prvý pohľad. Teda aby som bola presnejšia, s týmito tieňmi to bola láska na prvý pohľad. Balenie sa mi už tak veľmi nepáči. Pôsobí na mňa hrozne lacno. Paletku inšpirovanú 20. a 30. rokmi by som si proste predstavovala v úplne inom štýle. Našťastie sa hovorí "Nesúď knihu podľa obalu" a ja som si toto príslovie upravila na "Nesúď kozmetiku podľa obalu". Áno, zbožňujem krásne balenia, ale tie predsa len nezachránia biedny výrobok... 
V tomto prípade sú tiene úžasné, takže Catrice odpúšťam aj nie príliš vhodný obal. Tiene sú skvele pigmentované a bez problému držia na očiach. Čierna je skutočne poriadne čierna a biela je zase poriadne biela. Aj keď to tak nevyzerá, najviac naľavo sa na paletke nachádzajú linky, ktoré držia rovnako dobre. 



Čo sa týka štetcov, tie som neskúšala. Pri každej "skúške" tieňov som použila svoje štetce od Zoevy :-) Každopádne prikladám aspoň podrobné fotky..




CATRICE - ULTIMATE NAIL LACQUER LIMITED EDITION FEATHERS & PEARLS (C02 - Golden Twenties, C05 - Running Wild)


Dostala som aj dva laky presne z tejto limitovanej edície. Na týchto sa mi zase pre zmenu viac páči balenie ako obsah :-)
Rozmery lakov sú klasické catriceovské, ale páči sa mi, že na vrchnák pridali matnou vzor. Všeobecne tieto matné vzory na lesklom povrchu u mňa budia "luxusnejší" dojem. Každopádne o obsahu sa to povedať už nedá. Áno, oba laky vydržali dlho bez prvých náznakov poškodenia. To je asi tak všetko z pozitív. Poďme postupne. Zlatý lak (odtieň C02) mi pripomína skôr farbu na bicykle, akou si otec asi 15 rokov dozadu striekal bicykel. Dokonca to aj vonia veľmi podobne. Ocenila by som štetček, ktorý je plochý a nie guľatý, ale je príliš široký a laky sa ním vcelku zle nanášajú.





Čierny lak (odtieň C05) má v sebe malé trblietky, ktoré sú modro-zeleno-ružové. Je ich celkom vidieť aj na fotkách. Podľa mňa však práve takéto trblietky v čiernom laku nevyzerajú dobre. Čo sa týka štetčeka, tak v tomto prípade mi jeho šírka vadila ešte viac. Predsa len pri čiernom laku si musíte dávať väčší pozor pri nanášaní.






Laky sú teda pre mňa bohužiaľ sklamaním, skúsila som ich raz a pravdepodobne ich už viac ani skúšať nebudem. Paletka si však získala cestu do môjho srdca, len ma mrzí, že to bola limitka... :-(

Skúšali ste niečo z tejto limitovanej edície od Catrice?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov