Neutrálne očné tiene tváriace sa ako Naked 2..

By Unknown - januára 30, 2014

Pre začiatok by som rada vyjadrila svoj názor na kupovanie fake výrobkov všeobecne, pretože je to vcelku kontroverzná téma. Nemám rada výrobky, ktoré sa tvária, že sú pravé, ale v skutočnosti nie sú.  Nikdy by som si nekúpila kabelku tváriacu sa ako Louis Vuitton alebo "fake" šál so vzorom Burberry. Tu musím podotknúť, že ten vzor od Burberry na šáloch sa mi veľmi páči a kúpila by som si hneď originál, ale keď vidím fake na každej druhej babe na ulici? Ehm, ďakujem neprosím. Bohužiaľ kopírovanie patrí ku všetkým úspešným produktom.. Keď však niekomu srdce piští po kvalitnej značkovej kabelke alebo peknom šále, vždy sa podľa mňa dá nájsť vhodná alternatíva, ktorá rádovo stojí podstatne menej :-)

Zdroj obrázku: http://www.fashionspy.sk/page/19/clanok/26/original-vs-fakerozoznas/
Komické však na kupovaní/nekupovaní fakeov je to, že či ich kupujete alebo nie, budete v očiach okolia vždy "tou najhoršou".. 
Ak ste z tých, ktoré "nežerie", že si na dovolenke v Turecku kúpia značkovú kabelku na trhu, tak Vás okolie bude považovať za "komickú chuderu, ktorá sa tvári, že je niečo viac a pritom na to nemá." Ak ste naopak ochotní kúpiť si pravú značkovú kabelku za pomerne slušné peniaze, tak:

a) Vaše okolie to na prvý pohľad ani len nespozná, pretože sa v tom nevyzná, a budú Vás mať za majiteľku fake kabelky (v tom prípade platí názor ako pri kúpe fake kabelky)
b) Vaše okolie spozná, že máte v ruke pravú kabelku od Versaceho a začnú závidieť a polemizovať. Kde ste na to mohli zobrať, že ste si na tú kabelku určite zarobiť nemohli (to, že ste si odkladali poctivo zarobené peniaze niekoľko mesiacov a obmedzovali sa v iných veciach samozrejme nikoho ani len nenapadne), že Vám tú kabelku musel určite niekto darovať (=zlatokopka) a tak podobne.

Tu sa už len naskytá otázka, ktorá z týchto dvoch variantov (kupovať/nekupovať fake) je teda vlastne lepšia.. :-) Ja zastávam názor "ži a nechaj žiť", vytvorila som si filter na nesledovanie kabeliek (obzvlášť pri prechádzaní nákupnými centrami) a je mi to viac menej jedno. Keď nemá daný človek etický (či iný problém) s kúpou fake výrobku, tak je to len a len na ňom, či si ho kúpi a bude ho nosiť... :-) 

Howg.. A môžeme ísť na tú moju paletku.

Zdroj: google.com

Čo sa kozmetiky týka, samozrejme preferujem tiež originály, ale.. vadí mi to menej ako pri kabelkách či oblečení. Pretože nikto pri falošnej kozmetike nebude vedieť, že doma niečo také máte (ak to samozrejme nebudete ukazovať na počkanie a chváliť sa, že je to originál.). A málokto spozná, či máte na očiach falošnú či pravú Naked 2.. Potom je to už skôr o kvalite a zložení daných tieňov (obzvlášť pre citlivé oči) :-)
Túto "fake" paletku som si však ja osobne kúpila z jedného úplne iného prostého dôvodu (nie preto, že by sa mi 50 dolárov zdalo byť veľa za paletku) - chcela som vyskúšať, či vôbec takéto neutrálne tiene využijem. Doteraz som tiene nosila minimálne (a ak, tak skôr farebné alebo ladené do striebornej). Prechod na nude tiene je teda pre mňa veľkým krokom. :-) Navyše táto paletka stála 7 dolárov a vravela som si, že keď bude zlá, poletí rovno do koša. A keď tiene budem využívať, kúpim si tú toľko ospevovanú Naked 2 (aj keď teraz sa mi viac pozdáva skôr 3) :-) 

Áno, mohla som si kúpiť W7, ktorá je úplnou kópiou Naked (čo sa tieňov týka), ale má na sebe iný nápis. Len to je pre mňa už rovnaké ako si kupovať fake. :-) Áno, mohla som si ju kúpiť z presvedčenia, že na nej nie je napísané Urban Decay Naked 2. Lenže W7 stojí už 25 dolárov (čo je polovica Naked 2) a nemyslím si, že tam nedajú presne tie isté tiene, ktoré sú vo všetkých fakeoch. :-)

A zaaase som sa zakecala (rozpísala). Dnes sa k samotnej recenzií paletky snáď ani nedostanem :-)
W7 - In the Buff (zdroj obrázku: ebay.com)

Ale predsa len sa zadarilo a môžeme ísť na to. Paletka mi prišla asi za nejaké dva týždne od objednávky (ebay), žiadny z tieňov nebol rozbitý vďaka dobrému baleniu, takže som sa už mohla tešiť na to, aké že sú tie tiene naozaj. Paletka prišla zabalená ešte v krabičke.



Paletka obsahuje 12 tieňov rovnako ako Naked 2 a odtiene týchto tieňov sú pokusom o napodobenie tých istých z Naked 2. Píšem to preto, lebo vo fakeoch na Naked 3 sú úplne iné tiene ako v skutočnej Naked 3 (pozerala som nejaké videorecenzie :-)). 



Čo sa týka vlastností týchto tieňov, bola som veľmi príjemne prekvapená. Používam ich už nejakých pár dní (dennodenne) a skúšala som ich už všetky. Vydržia na oku aj bez podkladovej bázy celý deň a vôbec sa nezmývajú. K večeru len farba začína trochu strácať na intenzite. S podkladovou bázou som ich teda ešte neskúšala, lebo by mi tam držali ako pribité snáď aj do rána :-) Z tieňov sa vôbec nepráši a majú veľmi príjemnú konzistenciu. Okrem dvoch tieňov (Foxy, Tease) majú všetky veľmi intenzívne farby, ktoré také zostávajú aj na oku.



Čo sa kvality štetcov týka, nemyslím si, že je to až taká katastrofa, ako veľa blogeriek písalo. Pracovať sa s týmito štetcami určite dá lepšie ako s tými penovými, ktoré prikladajú k väčšine tieňov. Ospravedlňujem sa, že som štetce pred fotením nevyčistila, ale napadlo ma to až potom (lenivosť mi nedovolila fotiť to znova :-))




No a nakoniec swatche, ktoré som sa pokúšala doslova krvopotne odfotiť. Zoznámim Vás hneď s okolnosťami. Mala som otvorené dvere na balkón (kvôli dobrému svetlu) a vonku bolo asi -5°C. Mrzla som, sedela som na zemi rovno pri týchto otvorených dverách a snažila som sa aspoň nejako odfotiť tiene po celej svojej ruke. Preto majte zľutovanie s kritizovaním týchto fotiek :-)))

Tiene idú za sebou postupne, tak ako v paletke. Prvá fotka je bez blesku a druhá s bleskom..



Svoj účel si táto paletka veľmi dobre splnila - pri najbližšej možnej príležitosti si objednávam Naked 2 alebo Naked 3 :-) Naprosto som prepadla prírodným "naked" tieňom na očiach a neviem si predstaviť, ako som doteraz mohla bez nich existovať.. :-) Ak máte nejaký tip, kde ste v SR/ČR kupovali Naked, tak budem vďačná..


Aký je Váš názor na kupovanie fake/originálnych výrobkov?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov