Voniam a opisujem...

By Unknown - januára 06, 2014

Písanie recenzie na parfém? Jasné, pohodička! Len ako Vám opíšem vôňu, ktorá je pri parfémoch pochopiteľne veľmi dôležitá?

Ako prvý si vezmeme "na paškál" Parfém David Beckham Signature for Her. 


Popis výrobcu..
Zloženie podľa výrobcu je takéto (teda ak Vám to niečo hovorí, pretože ja si vôňu na základe popisu nepredstavím ;)):

Hlava - aníz, granátové jablko
Srdce - orchidea
Základ - pižmo, pačuli, jantár, vanilka

Vôňa začína sladkými vrchnými nótami anízového kvetu a jablka, ktoré vítajú a lákajú. Nasleduje kvetinové srdce vytvorené čarovnou kyticou exotických orchideí a heliotrópov doladených teplými nótami vanilky. Vôňa sa dostáva k základu zloženého zo zmyselných podtónov pačuli, ambry a pižma, ktoré jej dodávajú sofistikovanosť. Tá je neoddeliteľnou súčasťou osobitého štýlu Victorie Beckham.


Môj popis a názor..
Vôňa parfému je (aspoň na mňa) pomerne sladká a hodí sa skôr na leto. Odporúčam určite vyskúšať si vôňu aj na ruke a nielen "pričuchnúť" k flakónu, pretože vôňa sa na ruke správa vcelku inak. Je príjemnejšia a jemnejšia ako vo flakóne. Veľmi sa mi páči aj krabička, ktorá má zvnútra potlač. Krabička aj parfém sú ladené do fialovej. Dokonca aj vrch flakónu je zvnútra fialový. Možno sú to "len" detaily, ale mňa veľmi potešili :-) Ako môžete vidieť na fotkách, mám 75 ml balenie, ktoré stojí približne 13€. Môj celkový dojem z parfému je jasný. Príjemná vôňa na leto s krásnym obalom. Vadí mi len to, že kvety na parféme aj na balení na mňa pôsobia vcelku detsky. :-)






A teraz môžeme prejsť k vôni Nude od Rihanny.




Popis výrobcu..
Tretia vôňa Rihanny s názvom Nude. Je to sladká ovocno-kvetinová vôňa s vanilkovým pozadím. Neodolateľná a zmyselná pre výnimočnú ženu. Na trh bola uvedená v roku 2012.

Zloženie parfému:

Hlava - mandarinka, guava, hruška
Srdce - egyptský jazmín, gardénia, pomarančové kvety

Základ - santalové drevo, orchidea, pižmo

Môj popis a názor..
Bol to vianočný darček a keď som prvýkrát videla tú krabicu len zvonka, tak som ju začala zbožňovať. Ešte som nevidela parfém v takom veľkom, krásnom a luxusne vyzerajúcom balení. Balenie je vo farbe "nude" (prekvapivo) a má na vrchu obalu matný pruh. S týmto malým detailom je balenie omnoho zaujímavejšie. Po otvorení krabice ma moje nadšenie neopustilo. Taký veľký parfém? K tomu ešte cestovné balenie parfému a telové mlieko? Supeeeer! Parfém samotný mi pripomína Eiffelovku. Neviem, či to bol cieľ alebo nie. Ale vyzerá to zaujímavo. :-) Vôňa parfému je podľa mňa menej sladká ako pri Beckham Signature for Her, ale je sviežejšia a energickejšia. Páči sa mi asi viac, tak isto ako sa mi viac páči aj balenie a celkový vzhľad. Celá táto sada stojí približne 29€, ale stojí to za to. :-)








Skúšali ste niektorú z týchto vôní? Páčila sa Vám?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov