Nechtová mánia podľa PUPA

By Unknown - januára 16, 2014

Dneska Vám prinášam takú zaujímavú recenziu. Aspoň podľa mňa. Tí, ktorí sledujú môj FB alebo Instagram mohli už pred pár dňami vidieť fotku výsledku. Ešte cez leto som k narodeninám dostala zaujímavú sadu od Pupy, s ktorou si viete spraviť farebný prechod na nechty. Myslím tým to, že malíček máte bledofialový a palec tmavofialový, nechty medzi tým postupne prechádzajú z jednej farby do druhej. Ja mám túto sadu vo fialovej (ako ste mohli pochopiť)... :-)






Na krabičke je taktiež napísaný vcelku podrobný návod, kde sa dočítate ktorý lak máte kedy použiť a ako dlho ho máte nechať schnúť. Z vlastnej skúsenosti sú podľa mňa tie časy príliš krátke na to, aby toľko vrstiev stíhalo schnúť. Čiže časy by mohli v návode trošku predĺžiť. A teraz Vám postupne ukážem, ako som sa riadila ich návodom :-)


Prvá vrstva laku



Druhá vrstva laku



A teraz už len postupne nanášať top coat a postupne vynechávať niektoré prsty :-)







No a nakoniec výsledok.... Aj s mojim konečným hodnotením. Je to podľa mňa dobrý nápad, výdrž laku je pomerne dlhá a asi jediným mínusom je štetček, ktorý je guľatý a nie plochý. To mi nie celkom vyhovuje. Každopádne oceňujem, že Pupa dáva svojim lakom aj nápad a originalitu. Mne osobne u nich na predajni najnovšie zapáčil lak s polyesterovým efektom. Ešte som nič také neskúšala a určite niečo také vyskúšať chcem! :-)




Momentálne takáto sada v Pupe dostupná nie je a majú ju len v modrej farbe. Ale bola som tam včera a majú mnohé rovnako zaujímavé sady. Či už magnetické, s trblietkami, s polyesterom a pod. Určite ak ste blázon do nechtov, odporúčam Pupu navštíviť :-) Dokonca tam majú zľavu a väčšinu tých sád viete kúpiť za 3-4 eurá :-)

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it

Zdroj: pupa.it
Ešte na záver malú perličku. Tento článok som si napísala asi 2-3 dni dozadu, ale zverejniť som ho chcela až dnes. Z toho dôvodu som mala čas medzi napísaním článku a jeho zverejnením ešte skočiť do Pupy a odniesť si odtiaľ dva krásne a naprosto originálne laky. Zatiaľ Vám ich však neukážem (tí, čo ma niekde sledujú už mohli jeden z nich vidieť), ale môžete sa čoskoro tešiť na moje dojmy a recenzie :-)


Ktorý z ponúkaných lakov od PUPA sa Vám páči najviac?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov