piatok, 3. januára 2014

Môj prvý blogový outfit

Pri vyhlasovaní giveaway som Vás poprosila, aby ste mi napísali, čo by ste radi videli na blogu alebo čo sa Vám tu zatiaľ páčilo. Jednou z "pripomienok" bolo, aby som začala robiť aj outfitové články. Najskôr som sa chcela pustiť do twinningu (hľadanie cenovo prístupnejšieho oblečenia podľa vzoru celebrít), ale nakoniec som uletela trochu ďalej a vytvorila som vlastný outfit. :-) Kúsky som vyberala len z ebayu a viete si ich tak aj všetky zakúpiť (či už samostatne alebo spolu)..


A ideme po jednotlivých kúskoch, spoločne aj s linkami na ebay..

Bra top (skrátený podprsenkový top) môžete kúpiť tu


Sukňu (aj v iných farbách ako v krémovej) kúpite tu


 Clutch kabelku viete kúpiť tu (tiež je dostupná aj v iných farbách)


Opasok kúpite tu


Ku svetríku sa dostanete tu



Topánky nájdete tu a sú dostupné v rôznych veľkostiach


Náušnice sú tu.


A nakoniec náhrdelník je tu.


Dúfam, že sa Vám môj prvý outfit na blogu páčil a môžete sa tešiť na ďalšie. Ešte takou dôležitou poznámkou je asi to, že nemám vyhranený štýl. Všetko záleží od toho, ako sa ráno zobudím a na akom kúsku chcem celý outfit stavať. Preto môžete očakávať uletenejšie outfity, ale aj tie viac konzervatívne :-)

PS: Nie je lepšia príležitosť na vyskúšanie novej pleťovej masky Tomatox od Tony Moly ako pri písaní blogu :-)

Chcete, aby som Vám aj ďalej dávala k outfitom linky, kde viete kúsky kúpiť? Uprednostňujete české(slovenské) či zahraničné eshopy?

1 komentár: