Výhodná kúpa produktov od Essence I.

By Unknown - marca 09, 2014

Dnes som sa rozhodla, že Vám dám na chvíľu čas si vydýchnuť od všetkých tých paletiek na oči a tieňov (mám ešte nejaké recenzie v zálohe, nebojte) a v najbližších článkoch sa chcem hlavne zamerať na kozmetiku od Essence. Ak ste boli v posledných dňoch v DM, tak dobre viete, že Essence (aj Catrice) má 50% výpredaje na časť ich sortimentu. Tomu sa odoláva ťažko a tak som si odtiaľ odniesla kopec vecí. S niektorými som spokojná viac a s inými menej. Ale tak to hold býva.. :-) 

Matt Bronzing Powder
1. Bol zlacnený na polovicu. 
2. Mali už len ten tmavší pre tmavšiu pleť a brunetky. 
3. Bronzujúci púder doma ešte nemám. 
Po zvážení všetkých pre (proti neboli) som ho samozrejme už hádzala do košíku a tešila som sa, kedy ho skúsim. Doma som ho otvorila a zistila som, že tento púder má ešte ďalšie "pre":
4. Nádherná kokosová vôňa.


Obal a balenie
Plastové, vcelku "uchádzajúce" balenie. Potlač púdru nie je podľa môjho gusta, asi by som viac v tomto prípade ocenila púder bez vzoru. Na druhú stranu však stál tuším 1,80€ (pôvodne 3,50€), čiže balenie zodpovedá cene a ešte vyzerá pomerne vkusne. Z druhej strany púdru nájdete popis v troch jazykoch, zloženie, veľkosť a ostatné podstatné informácie. Všetko samozrejme v rovnakom štýle ako predná časť púdru.






Vlastnosti produktu
Púder som použila miesto bronzeru, ktorý mám od Zoevy v práškovej forme. A musím ho teda veľmi pochváliť. Farba sadla akurát k odtieňu mojej pokožky. Páči sa mi, že nie je až tak veľmi výrazný ako ten bronzer od Zoevy. Docielila som s ním len taký malý dotyk slnka na mojej pokožke. Čiže vlastne presne to, čo som chcela a očakávala. Navyše tá jeho kokosová vôňa pekne zavoňala všade dookola, keď som ho nanášala. Veľmi dobre držal a nezačala som sa lesknúť ani po pár hodinách. Môžem ho len pochváliť a určite by som si ho kúpila znova. Na fotkách nižšie môžete vidieť aspoň trochu jeho farbu na bielom papieri.



Lipstick
Zaujímavý produkt za veľmi málo peňazí (tiež v 50% zľave). Neoznačila by som však tento produkt ako rúž na pery, ale skôr ako balzám..


Obal a balenie
V skratke - plastové a pôsobiace lacno. :-) Určite to nie je jeden z tých produktov, do ktorého by som sa zamilovala na prvý pohľad kvôli úžasnému baleniu (ako napr. Tomatox či Appletox).



Vlastnosti produktu
Úplne nádherne ovocne vonia. Nefarbí však skoro vôbec a výdrž je tiež biedna. Práve preto by som ho nezaradila medzi rúže na pery, ale skôr medzi balzámy. Vcelku dobre hydratuje, samozrejme že je nutné ho dávať na pery viackrát za deň. Ak chcete rúž, určite si tento produkt nekupujte. Ak chcete priemerný balzám s krásnou vôňou a zaujímavou farbou, tak minimálne za pohľad to stojí.





Na záver by som sa Vám rada poďakovala. Práve dnes má blog 4000 zhliadnutí! Je to pre mňa taký malý úspech a hlavne motivácia písať ďalej. Ďakujem! Dúfam, že blog budete navštevovať aj naďalej. Už čoskoro sa môžete tešiť na ďalšie testované produkty od Essence..

Kupovali ste si tiež nejaký produkt od Essence v zľave?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov