Trblietavý dotyk slečny Rose...

By Unknown - marca 08, 2014

Naposledy som Vám písala o paletke značky Sleek, ktorú všetci ospevujú a ktorá je v blogerskej sfére známa. Tí, ktorí sledujete môj blog dlhšie, viete, že som si okrem paletky Sleek objednávala aj ďalšie paletky iných značiek. A musím sa teda priznať, že časť z nich bola aj veľkým prekvapením. Dneska bude reč o paletke značky Miss Rose. Túto paletku som si kúpila na základe toho, že som sa v poslednej dobe celkom dosť zamilovala do lesklých očných tieňov (miesto tých matných) a keď som ju objavila "za pár korún" na ebayi (konkrétne tu, $12), tak som hneď hľadala nejakú recenziu alebo swatche. Našla som, dokonca aj s príbehom autorky o tom, že to u nich (tuším to bola nejaká Palestína alebo podobná krajina) používajú vizážisti. Páčili sa mi aj swatche, takže bolo výsledok jasný - chcem ju!



K vzhľadu paletky a k jej baleniu sa skutočne vyjadrovať nechcem. Stačí, aby ste sa pozreli len na fotky a asi pochopíte, že to žiadny výkvet moderného dizajnu nie je. Oceňujem, že na krabičke je uvedené všetko potrebné (zloženie, dátum spotreby, veľkosť atď.). Ale tým moja chvála končí. Ešte aj samotná paletka má ten nepraktický matný povrch (ako Sleek) a dosť gýčový zlatý nápis. Je to presne taký ten vzhľad, ktorý by ma odradil od samotnej kúpy. Čo by však bola v tomto prípade škoda. Predsa len, stále kupujem produkty hlavne kvôli samotným produktom a nie kvôli baleniam :-)  Musím však predsa vyzdvihnúť ešte jednu vec, pekné veľké zrkadlo. Len keby tam opäť ten zbytočný štetec nebol! A tá zbytočná fólia, o ktorej som už včera hovorila pri paletke Sleek! Čo už, niektoré želania si hold musíte splniť sami, štetec aj fólia sú už fuč :-)





Ale balenie ma neodradilo a paletka aj napriek tomu putovala ku mne. A dobre som spravila! Tiene sú úplne úžasné! Úplne všetky sú dobre pigmentované, prežili aj môj záťažový test (celý deň som s nimi lyžovala), nezlievajú sa ani po nejakej dobe v ohybe viečka, nezačnú sa večer lesknúť. Ideálne vlastnosti.. Nižšie môžete vidieť swatche, jedná sa o jedno prejdenie štetcom po tieni a po ruke.. No nie sú úžasné? ;-)




A na záver ešte taká čerešnička. Nechápala som, kde míňam všetky vatové tampóny. Vždy ich kupujem minimálne 2-3 balíky naraz a po týždni-dvoch už nie sú! Čo sa s nimi deje? Pri swatchovaní som prišla na to, kde je pes zakopaný...


Majte sa teda krásne, ja sa idem chystať na obed (sushi) s priateľom a jeho rodičmi. Dneska mám tak trochu chuť sa nahodiť do šiat, podpätkov a mať dokonalé vlasy aj make-up. Tak mi to asi nejakú chvíľku zaberie.. :-)


Skúšali ste nejakú neznámu kozmetiku, ktorá Vás prekvapila? 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov