Tangle Teezer už aj u mňa doma...

By Unknown - marca 30, 2014

Kto číta blogy, určite už počul nejaké zmienky o tangle teezeri. Je to vlastne hrebeň na šetrné (a hlavne bezbolestné!) rozčesávanie mokrých aj suchých vlasov. Chvíľu som o tom čo-to čítala a nakoniec som sa rozhodla, že ho jednoznačne chcem tiež. Mám dlhé vlasy a rozčesávala som ich kefou. Samozrejme to zakaždým ťahalo, vytrhávalo mi zbytočne veľa vlasov a ak sa mám priznať, nebola to moja najobľúbenejšia časť dňa. :-) Potom som si však kúpila Tangle Teezer...


Na výber je v dnešnej dobe už veľký kopec rôznych variantov. Či už sa jedná o farby, či o tangle teezer pre deti alebo do kabelky. Ja som zvolila klasiku. Musím sa priznať, že trochu v mojom prípade zavážilo aj to, že som si objednávala z Alzy a tento konkrétny tangle teezer tam mali rovno pripravený na vyzdvihnutie. Čiže som asi dve hodiny od objednávky už mala svoj Tangle Teezer doma.. Inak čo sa týka Alzy, určite odporúčam. Ešte som mala ako študent s ISICom asi 1€ zľavu z pôvodnej ceny. Vybrať si môžete tu.


Keď si otvoríte oficiálne stránky Tangle Teezeru tu, tak si hneď môžete prečítať všetko o novinkách a aj o tom, že je to najpredávanejšia rozčesávacia kefa na svete. Asi aj celkom chápem prečo... Čo sa týka balenia a vzhľadu TT, tak môžem len chváliť. Páči sa mi, že nie je v nejakých usadlých farbách, ale je to celé také "crazy". Na samotnom balení sa môžete dozvedieť niečo o zakladateľovi firmy a ďalšie detaily o TT.





Musím skutočne chváliť aj v iných ohľadoch ako tých týkajúcich sa balenia. Ako som spomínala vyššie, vždy mi vcelku dosť kefa trhala vlasy, keď som si ich rozčesávala. Priateľ si zo mňa robil srandu, že si ma z tých vlasov môže druhú poskladať. Nejako som to ale neriešila, keďže mám vlasy vcelku husté a nebolo ani vidieť, koľko vlasov mi vypadlo. S TT mi však vypadávajú možno 2-3 vlasy. Počas celého česania! Áno, je trošku namáhavejšie rozčesať si vlasy v rýchlosti, pretože TT ich rozčesáva opatrnejšie a preto to trvá aj trochu dlhšie. Nedá sa naň "zatlačiť". Ale to určite nie je dôvod, aby som ho nepoužívala. :-)





Vlasy vie rozčesať skutočne krásne. Aby ste mali aspoň nejakú predstavu, tak mrknite na fotky nižšie. Prvá je po čerstvom umytí vlasov a vysušenia uterákom. Druhá po použití TT. Vie tie vlasy vcelku "skrotiť". :-)




Používate Tangle Teezer? Ako ste s ním spokojné? 

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Jé, o Tangle Teezeru jsem zrovna nedávno sepsala článek, který čeká na publikování :)
    Je super, opravdu krásně vlasy uhlazuje a navíc mám tu cestovní "zavírací" verzi, takže jej chci nosit všude s sebou. :)

    OdpovedaťOdstrániť