TAG / 23 beauty questions

By Unknown - februára 23, 2014

Tak som tu zase s tagom (už som Vám vravela, že hrozne rada odpovedám na otázky?), tentokrát som našla tag 23 beauty questions (tu). Tak som si povedala prečo nie a behom chvíľky už bola väčsina otázok zodpovedaná.. :-)

1. Sú tvoje vlasy od prírody rovné alebo kučeravé?
Hovorí sa, že vždy chceme to, čo nemôžeme mať. Ja by som chcela mať kučeravé (či skôr zvlnené vlasy), ale mám ich od prírody rovné.

2. Farbíš si vlasy sama doma alebo chodíš ku kaderníčke?
Kým som bývala v meste, kde kaderníčka nestála "majland", tak som chodila ku kaderníčke. Ako som sa presťahovala do Bratislavy, už sa farbím doma. Našťastie však vymysleli penové farby, ktorými to ide ako po masle :-))


3. Nosíš každý deň rovnaký účes alebo to striedaš?
V poslednej dobe sa to snažím striedať a skúšať aj účesy, ktoré som doteraz nenosila.



4. Robíš si manikúru a pedikúru sama alebo chodíš do salónu?
Samučičká sama sa o seba starám. Keby boli ceny nižšie, určite by som chodila do salónu, ale keby som v súčasnosti mala chodiť aspoň raz mesačne na manikúru, pedikúru a ku kaderníkov (v Bratislave), tak by som asi pracovala len na svoje skrášľovanie :-)

5. Ako často si lakuješ nechty?
Lakujem si ich vždy, keď sa mi predchádzajúci lak začne šúpať. Takže asi podľa laku (niekedy lak vydrží týždeň, inokedy deň).


6. Lakuješ si nechty na nohách aj v zime alebo iba v lete?
Aj v zime, ale väčšinou si dávam nejaký bledý (alebo priesvitný) neutrálny lak, na ktorom nie je vidno, keď odrastá. Tým pádom si nechty nemusím lakovať tak často :-)

7. Ako dlho ti ráno trvá naniesť make-up?
Záleží to od toho o koľkej vstanem a kam mám ísť. Ak idem do školy na 7:30, tak si radšej dlhšie pospím a potom rýchlo nanesiem bbčko, korektor, púder, tiene a riasenku (stíham to tak za 10 minút). Do kabelky hodím lesk a utekám :-) Ak mám ráno čas a mám byť niekde neskôr, tak sa všetko opakuje ako v moje rýchle rána, "len" pridávam rozjasňovač, bronzer, linky, ceruzku na obočie, podkladovú bázu pod tiene a viac si dám záležať aj na samotných tieňoch. :-)

8. Líčiš si najskôr oči alebo tvár?
Jednoznačne najskôr tvár. Robila som to tak odjakživa a začať si najskôr líčiť oči mi príde veľmi atypické (v mojom prípade) :-)


9. Kupuješ si make-up len keď ho potrebuješ alebo máš doma zásoby?
Sú veci, v ktorých mám zásoby a veci, ktoré kupujem len keď ich potrebujem. Napríklad mám doma kopec tieňov, lakov, rúžov, leskov ale len jeden púder, jeden bronzer, jeden rozjasňovač. :-)

10. Ako často nosíš umelé riasy?
Doteraz som ich mala asi raz. Ale nedávno som si kúpila svoju prvú sadu a chcem ich začať nosiť :-)

11. Maľuješ sa každý deň aj keď si doma s rodinou?
Vôbec! Nie som človek, ktorý by nenalíčený nevyšiel z domu :-) Keď som len doma alebo idem športovať, sústredím sa skôr na starostlivosť o pleť rôznymi esenciami, krémikmi, sérami apod. Keď idem niekde inde, tak sa maľujem, ale miesto make-upu väčšinou nosím bbčko, pretože nechcem pleť zbytočne zaťažovať, ale zase ju chcem chrániť pred všetkými vplyvmi počasia apod.. :-)


12. Chodíš niekedy von nenamaľovaná?
Musím čítať tie otázky asi dopredu, lebo potom si na ne odpovedám predtým, ako sú položené :-) Áno, chodím von nenamaľovaná a nemám z toho ja (ani moje okolie) nejakú psychickú traumu :-)

13. Koľko luxusných kúskov kozmetiky doma máš?
Záleží od toho, čo si mám pod pojmom "luxusná kozmetika" predstaviť. Niekto za luxusnú kozmetiku považuje 30 eurový krém, niekto 200 eurový krém. Ja však skôr luxusnú kozmetiku vidím ako kvalitnú kozmetiku (čo často nie je závislé od ceny), ktorá hýčka moju pleť a dodáva jej luxusný pocit. Takých teda veľa doma nemám :-) Keby som mala, tak blog môžem zavesiť na klinec, pretože by som nemala potrebu skúšať ďalšie krémy/kozmetiku :-)

14. Ako často striedaš kabelky?
Mám ich plnú skriňu, v rôznych farbách, ale musím sa priznať, že cez leto jedno čierna kabelka prevyšuje všetky ostatné a nosím ju 80% času :-) ..To ma privádza k záveru, že asi budem potrebovať ďalšiu čiernu kabelku, nech nenosím stále len jednu...



15. Kedy ráno vstávaš a kedy ideš spať?
V poslednej dobe sa snažím zaviesť si nejaký pravidelný rytmus, aby som nebola unavená behom dňa. Preto vstávam niekedy medzi 6:30 - 7:00 a chodím spať medzi 22:00 - 23:00. Samozrejme sú tam aj výnimky, keď niekde idem, učím sa a podobne. Tento rytmus sa však snažím (aspoň približne) dodržovať celých 7 dní v týždni, aj cez víkendy...

16. Si lavák alebo pravák?
Praváčka.

17. Koľko centimetrov meriaš?
Moje maximum, koľko som merala, je asi 186 cm. Neľakajte sa, s opätkami :-) Bez nich mám len chabých 173 cm :-)

18. Hovoríš nejakým cudzím jazykom?
Okrem môjho rodného jazyka (slovenčiny), viem celkom slušne česky (mám maturitu z Čiech). Viem anglicky, myslím, že celkom dobre rozumiem, s hovorením je to už horšie. V prípade nemčiny to platí tiež, že lepšie rozumiem ostatným, ako sama hovorím. A viem trochu latinsky. Latinsky na mňa nikto nikdy nehovoril, takže neviem, či by som im rozumela :-))) Ale nápisy na rôznych pamiatkach si prečítam aj preložím :-)


19. Máš doma nejaké zviera?
Vždy som mala doma psy, väčšinou polovnícke (írsky seter a špringeršpaniel), ale už asi 5 rokov vlastného psa nemám. Časovo by som to nestíhala, dosť cestujem a bývam v byte. Čo nie je ideálna kombinácia pre psa :-) Ale občas si požičiavame s priateľom yorkhírskeho teriéra od priateľových rodičov.

20. Čítaš komentáre pri článkoch?
Každý jeden a vždy sa z nich strašne teším :-)

21. Máš nejaký wishlist?
Áno, dokonca aj tu na blogu. To mi pripomína,že by som ho asi mala aktualizovať :-)

22. Ako vznikol názov blogu?
Priateľ ma začal volať Papi. Ja som si pridala Lapi (aby sa to rýmovalo a mohla som to použiť aj ako "lapí") a názov blogu bol na svete..


23. Obľúbená farba?
Ako malá by som nadšene odpovedala - žltá! Žltú mám rada stále, ale mám rada aj všetky ostatné farby a neviem z nich vybrať svoju "naj". A navyše sa to celkom strieda. Mám obdobie, kedy si kupujem všetko biele, potom žlté, potom zelené, potom mentolové, horčicové... A tak postupne sa mi v skrini tvorí dúha :-) Ale ružových vecí tam veľa nenájdete... ;-)

Dúfam, že sa Vám tag páčil a ak Vás napadne ešte nejaká iná otázka či tag, budem rada, ak mi dáte nejaké tipy :-)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov