Aspoň jeden produkt, ktorý nebudem chváliť...

By Unknown - februára 04, 2014

Nedávno som si prechádzala recenzie a výrobky na blogu a prišla som na to, že vždy všetko chválim! Ak aj nájdem chyby, tak vždy len nejaké zanedbateľné... 
Preto som sa nad tým zamyslela viac do hĺbky a prišla som na to, že si vlastne dávam vcelku veľký pozor na to, čo si kupujem. Zdravie a pleť máme len jednu, prečo by sme si ju teda ničili? Čo sa týka kvalít výrobkov, pred samotnou kúpou sa snažím nájsť vždy aspoň jednu-dve recenzie o danom výrobku, aby som nekupovala úplného "zajaca vo vreci". Áno, keby som si vyberala výrobky v drogérií, mohla by som aspoň nejaké kvality odhadnúť aj sama (ako vonia, či je vypredaný alebo naopak sa nepredáva, farbu a pod.) a nemusela by som sa pozerať na žiadne recenzie. V poslednom čase však do drogérie chodím len po určité veci, ktoré používam. Keď už aj náhodou niečo konečne kupujem v drogérií (napríklad naposledy púder od Catrice), tak mám väčšinou veľké šťastie (alebo na to začínam mať čuch :-)). A keďže skoro nič nekupujem v drogérií, tak objednávam z rôznych e-shopov (prevažne ebay)..


Ale predsa sa mi podarilo nájsť v posledných dňoch produkt, ktorý zase taký úžasný nebol a ktorý som si vlastne kupovala len kvôli roztomilému vzhľadu. Bohužiaľ sa však s týmto produktom viaže druhý, ktorý zase musím vychváliť do nebies snáď za všetky jeho vlastnosti (asi som hold nepoučiteľná alebo mám veľké šťastie :-)).

Etude House - Nail Polish (XoXo Minnie), odtieň 2 a 6

Samozrejme mi k môjmu balíčku pribalili aj kopec vzoriek. Už to viac-menej aj očakávam a keď mi náhodou príde niečo bez vzorky, musím sa priznať, že ma to trochu mrzí. Strašne rada testujem nové ázijské/kórejské krémiky.. :-)




Čo sa týka odtieňov, tak odtieň 2 je tá "bubbly pink", krásne žuvačkovo ružová. Odtieň 6 potom prislúcha druhému laku, v ktorom sa dajú nájsť hlavy mikimauza, mašličky a rôzne ďalšie tvary. Možno ste už uhádli, ktorý z týchto dvoch lakov si nevyslúži pochvalu :-)




Áno, ak ste tipovali lak v odtieni 6 (priesvitný lak s mikimauzami, mašličkami..), tak ste tipovali správne. Tento lak ma vrátil do môjho detstva, kedy strašne "frčali" priesvitné laky s rôznymi trblietkami, ktoré som postupne začala neznášať. Presne k rovnakému záveru som prišla už pri jedinom použití tohto laku. Pýtate sa prečo? Hlavným dôvodom je to, že je snáď nemožné vytiahnuť z tej nádobky súvislú vrstvu ozdôb a už vôbec nie ste schopní vytiahnuť také, aké chcete. Vytiahnuť dvoch mikimauzov a nejaké guličky či ďalšie tvary bolo takmer nemožné (skúšala som to tam naháňať skutočne dlho, aby som ich vybrala, väčšinou však stiekli spolu z lakom). Kým som ich vytiahla, už som tento lak neznášala :-)


Ďalším mínusom je určite aj odlakovávanie. Pod týmto lakom som mala ešte farebný lak, ale odlakovať celú hlavu mikimauza bolo nemožné (aj keď som to nechala nasiaknuť odlakovačom). Musela som si toho mikimauza a ostatné tvary nakoniec zoškrabať z nechtov, aby som to tam nemala do konca života prilepené :-) Štetec je celkom obstojný, ale nie pre takýto lak. Všetky tie tvary na ňom príliš nedržia a stekajú po ňom dole. Je to škoda, ale ten lak už asi nikdy skúšať opäť nebudem. Som sama zvedavá, čo s ním spravím :-)


Jediné, čo môžem na tomuto laku (6) oceniť je jeho výdrž. Aj bez top coatu držal úplne bez problému. A tu sa už dostávame k druhému laku od Etude House v žuvačkovo ružovej. Ten má výdrž úplne neskutočnú. Všetky fotky, ktoré som odfotila, sú totiž 4 dni po nalakovaní. Môžete tak sami vidieť, že tam nie sú žiadne poškodenia a lak sa stále krásne leskne. Sama som bola prekvapená a aj priateľ sa ma presne po 4 dňoch pýtal, či som si prelakovávala nechty, že ich mám také pekné leské (už to chudák začína aj sám sledovať, ako stále rozprávam o kozmetike :-))




Čo sa týka ďalších vlastností tohto laku, môžem len chváliť. Má skvelú pigmentáciu, takže by stačila aj jedna vrstva (ja som dávala dve - zo zvyku) a o výdrži som už tiež niečo málo popísala. :-) Čo sa týka farby, tak nemám rada ružovú. A už vôbec nie takúto cukríkovo ružovú, ale pri tomto laku mi to tak nejak nevadí. Asi to bude tým, že jeho vlastnosti sú tak úžasné, že aj tú ružovú prežijem :-) Dokonca aj so štetcom, ktorý je v tomto laku, sa skvele pracuje a dobre sa ním nanáša lak. Ako som spomínala úplne na začiatku, málokedy mám čo skritizovať. A určite nemám čo kritizovať na tomto laku. Skôr budem teraz ešte viac túžiť po lakoch od Etude House. :-)




Skúšali ste už nejaký lak od Etude House? Páčia sa Vám tieto dva laky z edície XoXo Minnie?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov