Riasy ako bábika s riasenkou od Etude House

By Unknown - februára 06, 2014

Kto sleduje môj blog, tak dobre vie, že posledné dva články boli zamerané na XoXo Minnie od Etude House, konkrétne na rozjasňovač a laky na nechty. Keďže som však vecí objednávala z tejto série omnoho viac, tak stále mám o čom písať :-) A séria článkov s tématikou Minnie pokračujú mojimi dojmami z riasenky..


O roztomilom balení tentokrát básniť nebudem, miesto toho Vám priložím viac fotiek, aby ste si mohli utvoriť názor samy. Čo sa týka balenia riasenky, na jednu stranu sa mi veľmi páči, na druhú ma trochu sklamalo. Sklamalo preto, že vyzerá úplne rovnako, ako bežné balenie (riasenku má Etude House v ponuke celoročne). A ani toto "bežné balenie" nie je práve lákavé, vyzerá trochu lacno a príliš plastovo. Každopádne krabičku tomu pripravili peknú, samozrejme s čiarovým kódom s ušami mikimauza.. :-) Prekvapil ma aj anglický popis na krabičke..







Balenie som však ochotná tejto riasenke odpustiť, pretože to úžasne kompenzuje svojimi ďalšími kvalitami. Riasenka je trojkroková, čo znamená, že postupne pretáčate kroky (v strede riasenky) a nanášate si riasenku. Prvý krok má najmenej tekutiny na aplikátori a tretí najviac. Takto postupne riasenku vrstvíte, až vzniknú dokonalé riasy. Tu musím potvrdiť, že čo výrobca sľubuje, to aj dodrží. Riasy sú krásne dlhé, natočené a môžem s čistým svedomím prehlásiť, že až takýto výsledok som nespozorovala pri žiadnej riasenke. Navyše vydržala celý deň a večer sa dobre odličovala.




Čo sa týka aplikátora, tak ten môžem tiež len pochváliť. Nepodarilo sa mi ním ani raz "zababrať" a riasy krásne natočil. Ak Vám teda nevadí príliš balenie a máte záujem o "bábikovské" riasy, tak určite Vám odporúčam túto riasenku vyskúšať.



Akú riasenku používate Vy?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov