SKÚŠAM: Pupa - Silky Baked Face Powder + ebay štetec na púder

By Unknown - marca 12, 2017

Pupa bola jednou z mojich prvých obľúbených značiek. Doteraz si pamätám ako včera, keď som si tam kúpila svoj prvý "poriadny" červený rúž a odvtedy ma láska k tejto značke neopustila. Ponúkajú kvalitnú kozmetiku za prijateľné ceny a ich limitky sú neodolateľné. Aj napriek tomu sú však stále produkty, ktoré som ešte nevyskúšala. Rozhodla som sa to ale napraviť a kúpila som si rozjasňujúci zapečený púder Silky Baked Face Powder značky Pupa.

Zdroj: Vlastná fotografia
Predtým, ako sa dostaneme k recenzií samotného púdru by som Vám ešte však chcela dať taký malý typ na úžasný a lacný štetec na púder. Ja som si ten svoj kúpila na odporúčanie kamarátky Peti, ktorú môžete poznať aj z mojich videí. Keď som si štetec "ohmatala" naživo, vedela som, že ho potrebujem tiež. Má nádhernú rukoväť, štetiny sú husté a pevné. Priznávam, že zo je možno cítiť viac, že je štetec zo syntetických vlákien a trošku pichajú. Ale po prvom umytí štetca sa štetec obmäkčil a neviem si na púder predstaviť už nič lepšie. Ja ho mám z ebayu za 2,30 doláru a kúpiť ho viete napríklad od tohto sellera.

Zdroj: Vlastná fotografia
Púder od Pupa je zapečený a ako môžete vidieť nižšie, obsahuje viacero odtieňov a je zapečený. Práve vďaka viacerým odtieňom pôsobí púder na pleti veľmi prirodzene, pleť zmatní, ale zároveň ju aj rozjasní a pridá jej mierne opálenie. Púder som si obľúbila najmä spolu s drops makeupmi alebo tekutým makeupom od Catrice, keďže s matujúcim makeupom od Dermacolu nepracuje príliš dobre. Súčasťou balenia bola aj vankúšik na nanášanie púdru, ale je pomerne tvrdý a je to skutočne len na núdzové použitie. Púder pekne zafixuje makeup a rozžiari pleť, výhodou balenia je aj väčšie zrkadlo, čo je praktické najmä počas dňa. Výdrž púdru je na mojej mastnej pleti asi pol dňa, potom už je nutné prepudrovanie.

Zdroj: Vlastná fotografia
Cena púdru je 10,90€ a vydrží Vám skutočne dlho. Ja ho už od leta používam takmer denne a stále mi z neho takmer vôbec neubudlo. Produkty Pupa si viete čiastočne kúpiť na vybraných eshopoch, ale celý sortiment aj s limitovanými edíciami je dostupný v kamenných predajniach. Zoženiete tam aj tento púder hneď v 4 odtieňoch. Odporúčam dať si ale pozor na odtiene, keďže napríklad aj v prípade tohto púdru je odtieň číslo 1 tmavší ako odtieň číslo 4. Omylom som si skoro tiež zobrala ten najsvetlejší miesto odtieňu číslo 1.
Musím ešte pochváliť predavačky z predajní Pupa v rámci Bratislavy. Zatiaľ boli ku mne vždy milé, ochotné poradiť a ponúknuť nevtieravou formou aj ďalšie produkty, prípadne predviesť novinky. Vždy sa v predajniach Pupa cítim veľmi príjemne, za čo majú určité veľký palec hore. 

Zdroj: Vlastná fotografia
Púder všeobecne považujem za nadpriemer a rada ho používam pri dennom líčení, kedy chcem dosiahnuť vzhľad oddýchnutej rozžiarenej pleti a keď nemám "deň" na viac matný look. Výdrž je podľa mňa slušná, páči sa mi nápad viacerých odtieňov v jednom a pleť je po použití skutočne zamatová.


Máte radi značku Pupa? Ktorý je Váš najobľúbenejší produkt tejto značky?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Zajímavá textura na to, že je to pudr :D Já od Pupy ještě nic nemám, ale musím říct, že mě často odrazují obaly.. Z eBay a ali mám spoustu štětců, a všechny jsou naprosto boží, tenhle už mám taky ve wishlistu :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ta textúra je taká "pomiešaná", vďaka čomu však pekne rozžiari tvár a pridá jej aj trochu opálenia. Obaly u Pupy sú najbožskejšie najmä pri limitkách, zvyšok je častokrát taký plastovejší. Z vlastnej skúsenosti ale môžem povedať, že tie obaly toho vydržia veľa..

      Odstrániť
  2. Ja som zatial mala z Pupy len tiene, ale strasne som si ich oblubila, takze to do buducna vidim na viac produktov :) Inak velmi pekne spracovany clanok :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiene používam už dlhšie, najnovšie som si tam kúpila takú hrdzavú hnedú, na oku vyzerajú skvele a aj dlho vydržia. Jediné, čo mi trochu vadí, že tie mono tiene robia vo veľmi veľkých baleniach, ktoré neminiem snáď ani do konca života.. Ďakujem aj za pochvalu :-)

      Odstrániť
  3. nepoznám tu značku prvý krat o nej citam no ma zaujimave produkty :)
    super clanok

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite odporúčam sa po nej pozrieť, má pomerne cenovo dostupné a kvalitné výrobky.

      Odstrániť