SKÚŠAM : Nuxe Huile Podigieuse - multifunkčný olej

By Unknown - marca 16, 2017

Blog aj písanie milujem. Viem, že niekedy to vďaka mojej neaktivite tak nevyzerá, ale je to pre mňa obrovský relax a oddych (aj keď niekedy bohužiaľ dostanú prednosť iné koníčky či nútenú prednosť pracovné či školské povinnosti). Preto bolo pre mňa veľkým prekvapením, že som sa na písanie recenzie na Huile Prodigieuse multifunkčný olej od Nuxe vôbec netešila a odkladala som písanie tak dlho, ako to len šlo..
Olej obsahuje rastlinné oleje a vitamín E a mal by vyživovať a zanechávať pokožku zamatovo hebkú. Zaujímavosťou je, že je úplne bez konzervantov a obsahuje 98,1% prírodných zložiek. Cena oleja je pri 50ml balení 14,80€ (a dá sa kúpiť napríklad tu na Vivantise)

Zdroj: Vlastná fotografia


Asi sa Vám naskytá otázka, prečo som sa tak veľmi netešila na písanie tohto článku. Dôvod je jednoduchý. Vyskúšať tento olej som chcela dlho, keďže bol na väčšine blogov ospievaný až do nebies. Keď som olej dostala na narodeniny a počas leta som ho testovala, tak moje sklamanie prišlo veľmi skoro. Ako jediné pozitíva môžem uviesť jeho vôňu a luxusnejší flakón, v ktorom sa olej nachádza.

Zdroj: Vlastná fotografia
Olej má byť multifunkčný a mal by sa dať použiť na vlasy, pleť i celé telo. Skúšala som ho aj počas mojej letnej dovolenky, kedy sú vlasy z morskej soli a slnka viac zničené. Tu nastáva veľké prekvapenie - olej mi s vlasmi nespravil absolútne nič! Akurát tak pekne voňali a trochu viac sa leskli. Avšak zničené končeky ani trochu nezlepšil, čo nezmenilo ani pravidelné používanie. Skúšala som olej taktiež aj na telo, kde rovnako nebol schopný suché miesta dostatočne hydratovať (aj napriek tomu, že som skúšala použiť aj väčšie množstvo oleja). Možno to raz na staré kolená oľutujem, ale radšej používam efektívnejšie a nie úplne prírodné oleje, ktoré prinášajú aj nejaké výsledky. Alebo zábal na vlasy z kokosového oleja, čo robí s mojimi vlasmi zázraky.

Zdroj: Vlastná fotografia
Za mňa je teda tento olej obrovským prepadákom a určite nestojí za tie peniaze. Postupne ho míňam len na prevoňanie vlasov a ich trochu väčší lesk na slnku. Iné využitie som preň bohužiaľ nenašla. Našťastie som spoločne s olej dostala aj telové mlieko značky Nuxe, ktoré zlepšilo môj pohľad na celú značku Nuxe, ale o tom Vám povieme niekedy nabudúce. :-)

Používate oleje na vlasy/telo? Aké sú Vaše najobľúbenejšie?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Oleje používam. Aj na tvár aj na vlasy. Tieto suché by sa mali aplikovat na navlhčenu pokožku, možno preto si nepostrehla žiadnu zmenu. Neviem, či si ich tak aplikovala.
    O tomto Nuxe som teda doposial počula len chvály, no sama som neskušala.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som práve tiež na olej čítala najmä pozitívne recenzie, preto som sa naň tak tešila. Skúšala som ho aplikovať aj na navlhčenú pokožku, ale taktiež som nepostrehla žiadne zmeny. Používam oleje iných značiek, ktoré mi vyhovujú viac..

      Odstrániť
  2. Tak to je pěkná škoda... Myslím, že se dají sehnat i levnější a moc fajn oleje, tak si tenhle asi nechám ujít. Já používám oleje v létě na dovče hlavně:)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho dostala a bol kupovaný v lekárni, takže presnú cenu za koľko ho mám netuším a neviem porovnať. :-) Oleje od iných značiek používam, len tento mi nejako nesadol.. :(

      Odstrániť
  3. Skoda, ze ta tak sklamal, vyzera naozaj pekne. A co je to vlastne za olej, ci je to skor nejaka zmes??
    LIFE IN PCTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá ozaj luxusne, len ja sa olejovým produktom dosť vyhýbam

    Jarná GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť