RECENZIA: Dermacol Matt control zmatňujúci make-up

By Unknown - marca 09, 2017

Každá z nás má odlišný typ pleti, odlišný odtieň a podtón, odlišné požiadavky na krytie a v neposlednom rade odlišné očakávania od produktu - makeupu. U niektorej zaváži viac veľkosť balenia a jeho prevedenie, niekto zase dáva prednosť konkrétnej značke. Zhodneme sa však na tom, že nájsť ideálny makeup je ako hľadať ihlu v kope sena. A niekoľkokrát sa mi stalo, že makeup, ktorý mi skvele sedel prestali vyrábať alebo ho obmenili a mohla som začať hľadať odznova. Mojim najnovším objavom je Dermacol Matt Control zmatňujúci makeup a či sa dostal medzi favoritov sa dočítate už v tomto článku.

Zdroj: Vlastná fotografia

Produkt sľubuje 18 hodinovú kontrolu lesku, zníženie viditeľnosti pórov a pleť by mala vyzerať bezchybne, vyhladene a sviežo. 18 hodinovú kontrolu lesku spĺňa s použitím Dermacol Matt Control Base a potvrdilo to 20% testujúcich. Mimochodom - 20% mi nepríde dostačujúce, aby som to ako výrobca uvádzala na obale, ale tak aspoň neklamú.. :-) 
Makeup je možné kúpiť v 4 odtieňoch a kúpiť sa dá na Vivantise (link tu) za 8,80€ - dokonca lacnejšie ako na oficiálnych stránkach výrobcu, kde však zoženiete aj najtmavší odtieň. 

Zdroj: Vlastná fotografia
Vôňa Dermacol makeupov je veľmi individuálnym aspektom pri týchto makeupoch. Ja som s touto značkou začínala, takže mne osobne aj tento makeup vôňou proste pripomína makeup a nehodnotím ho tak ani pozitívne, ani negatívne. Balenie je pevné a tak vhodné aj na cesty, oceňujem aj pumpičku, vďaka ktorej si viem produkt lepšie nadávkovať.

Zdroj: Vlastná fotografia
A tu už môžete vidieť make-up na mne. Jeho krycie vlastnosti sa zvyšujú podľa toho, koľko ho použijete a ako ho nanášate. Skúšala som ho už aj nanášať viac navlhčenou hubkou. Vtedy makeup kryl výrazne viacej, ale vďaka nanášaniu hubkou pôsobil stále pomerne prirodzene. Pri dennom líčení ho nanášam štetcom a menej (asi dve kvapky aké môžete vidieť hore) a vtedy vyzerá makeup veľmi prirodzene a zamaskuje výraznejšie začervenanie či drobné akné aj bez korektoru. Výdrž makeupu výrazne závisí od toho, či použijem podkladovú bázu a akým púdrom makeup zafixujem. Bez použitia podkladovej bázy (len s krémom) a zapudrovaní rozjasňujúcim púdrom od Pupy sa mi makeup príliš nepozdáva. Po približne 5-6 hodinách sa začínam lesknúť a potom začne makeup na mojej mastnej pleti aj vytvárať linky (ako keď si zle rozotriete makeup). Avšak s použitím púdru od Dermacolu Invisible Fixing Powder a podkladovou bázou od benefitu Porefessional makeup vydrží aj nejakých tých 12 hodín bez väčších problémov. Nezačína k večeru vytvárať linky, skôr zase začne vyhrávať len moja mastná pleť a lepšie vyzerá makeup, keď ho prepudrujem, pred tým ako idem niekam von. Makeup sľubuje aj vyplnenie pórov, čo čiastočne zvláda, k večeru však póry opäť začínajú byť viditeľnejšie ako sa mi pleť začína postupne mastiť.

Zdroj: Vlastná fotografia
Vo všeobecnosti hodnotím produkt nadpriemerne. Aspoň čiastočne plní všetko, čo sľubuje - zmatňuje asi najviac zo všetkých matujúcich makeupov, ktoré som za poslednú dobu vyskúšala (ak máte skôr zmiešanú alebo normálnu pleť, tak Vám bude pleť zmatňovať ešte viac ako mne s veľmi mastnou t-zónou). S podkladovou bázou a dobrým púdrom má veľmi slušnú výdrž a na pleti vyzerá veľmi prirodzene, odtieň mi veľmi dobre sadol a po zoxidovaní sa ešte viac prispôsobil môjmu odtieňu pleti. Vytkla by som mu horšiu výdrž na mastnej pleti bez použitia podkladovej bázy, slabšie krycie schopnosti a vôňu, ktorá by nemusela vyhovovať každému. Suma-sumárum makeup však môžem len odporúčať a za danú sumu dostanete skutočne nadpriemerný makeup. Dermacol hold makeupy vie robiť..

Aký je Váš najobľúbenejší makeup? Uprednostňujete nejakú konkrétnu značku?


  • Share:

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Mám ráda makeupy od Rimmelu. S dermacolem zatím žádné zkušenosti nemám :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééé, Rimmel bol jednou z prvých značiek, ktoré som používala. Čo mi ale pripomína, že som dlho od tejto značky nič neskúšala... Aký makeup, respektíve produkty od Rimmel mi odporúčaš?

      Odstrániť
  2. tento mám také doma, ale v tmavším odstínu, takže ho používám jen v létě. Poslední dobou jsem si ale zvykla jen na lehké tónovací krémy :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvažovala som, či si nekúpim aj tmavší na leto - tento som kupovala práve na zimu, tak uvidíme. Bojím sa len toho, že tým, že mám dosť mastnú pleť, tak by tento makeup počas letných dní pre mňa asi nebol najlepší (uź aj počas zimy je k večeru vidno moju mastnú pleť). Aké s ním máš skúsenosti počas leta? Akú máš pleť?

      Odstrániť
  3. Ďakujem veľmi pekne. Som rada, že mám na blogovanie opäť viac času, dúfam, že čoskoro sa dostanem opäť aj k youtube.. :-) A snáď i ďalšie plánované články pre teba budú zaujímavé..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Momentálně mám makeup Dermacol caviar a testuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dermacol Caviar bol môj prvý makeup tejto značky.. :-) Ja som s ním v tej dobe bola veľmi spokojná, aj keď je pravda, źe vtedy som ešte takéto obsiahlejšie skúsenosti nemala a nemala som toľko ani s čím porovnávať. Ako si zatiaľ spokojná ty?

      Odstrániť
  5. Od dermacol som zatial ziaden make up neskusala, myslim ze by som o mala zmenit :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám Dermacol makeupy vcelku rada, za tie ceny väčšinou bývajú skvelé. Takže určite odporúčam nejaký vyskúšať..

      Odstrániť
  6. Tenhle makeup mám na seznamu hned další na vyzkoušení, ale je škoda, že drží hlavně s bází, já používám jenom krémy, a to není pro mě úplně ideální :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží ešte aký máš typ pleti. Ja mám pleť zmiešanú (miestami dosť mastnú), takže len s krémom mi ten makeup proste nedrží. A to som ho skúšala aplikovať štetcom, hubkou aj rukami. Proste ho na krém dostatočne nezapracujem... :-( Ak máš normálnu/suchšiu pleť, tak si myslím, źe by to mohlo byť v pohode aj na krém. Sama pri líčení iných tieto makeupy využívam, niekedy aj bez bázy a držia..

      Odstrániť
  7. Od Dermacol som používala nejaký make-up, ale teraz si asi nespomeniem na názov. Tento vyzerá fajn, ale ja som si svoj make-up už našla, takže zatiaľ ho meniť nebudem. :) Musím priznať, že ti perfektne sadol, vyzeráš krásne a prirodzene. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, makeup mi sedí, len ako som spomínala, musí byť s bázou. Aký je tvoj obľúbený makeup?

      Odstrániť
  8. tento make up som ešte neskúšala, rada som si však tento článok prečítala nakoľko si teraz plánujem znova nejaký zaobstarať, možno sa pozriem aj po tomto viac :)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite je to jeden z lepších makeupov, aké som za posledné obdobie vyskúšala a stojí aspoň za omrknutie. :-)

      Odstrániť
  9. Krásný článek.. Mně zrovna teď došla moje zásoba make upu (měla jsem 4 produkty, od Rimmel London a Max Factor), tak přemýšlím, že bych zkusila zase něco jiného, protože bych chtěla zjistit, co mi bude nejvíc vyhovovat. Tak uvažuju, že zkusím Catrice nebo právě Dermacol. :)
    Ps. Po půl roce jsem se vrátila ke psaní, tak budu moc ráda, když se podíváš na můj blog.
    vanilková Cath

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám makeupy aj od Catrice aj od Dermacolu, ale práve Dermacol mi sadol lepšie aj farebne aj výdržou. Ale možno je to len tou mojou mastnejšou pleťou.. :-)

      Blog si rada pozriem, keďže aj ja som aktívnejšie zase začala písať prednedávnom..

      Odstrániť