VLOG #5 | Rozbitý čínsky telefón | Hovorím po latinsky?! | Jahodová torta | Nemčina

By Unknown - apríla 24, 2015

Ahojte!

Dnes Vám prinášam vlog a snáď po víkende príde rad aj na ďalšie plánované videá. Mám kooooopec nápadov a málo času na ich realizáciu. Neviem, či sa teším na "poštátnicové" obdobie kvôli sebe alebo kvôli tomu, že budem mať zrazu kopec času na blog, youtube a na uskutočnenie všetkých mojich nápadov a vylepšení.. :-)
Keďže som v školskom a pracovnom začarovanom kruhu, tak aj vo vlogu sa dozviete niečo málo o mojej nemčine, o tom, prečo viem po latinsky a aký je môj vzťah k čínskym telefónom. V neposlednom rade Vám v rýchlosti ukážem zdravú (zdravšiu) jahodovú tortičku, ktorú som robila pre priateľa.


Ak máte nejaké tipy na videá, ktoré by ste radi videli na youtube alebo nejaké otázky do ask videa, budem len rada. :-) A ako malé "podpultové" tajomstvo Vám prezradím, že snáď čoskoro pribudne na blogu veľký článok o maskách na pleť.. :-)

Papi <3

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov