UPDATE | Nové videá | Unboxing | Kupujeme psa? | Program na leto

By Unknown - apríla 10, 2015

Ahojte!

Včera som mala náhlu chuť točiť a to, čo malo byť vlastne vlogom som nakoniec musela rozkúskovať na viac videí (pretože som sa samozrejme rozkecala a bolo by to meeeeega dlhé!). Takže som tu s prvou časťou, ktorá je niečo ako UPDATE toho, čo sa na video kanále bude diať, kde ma môžete cez leto stretnúť, či idem na Utubering, o novom psíkovi a keďže mi počas videa zazvonil poštár, tak sa z toho stal aj rýchly unboxing.. :-)


Na záver by som Vám chcela dať do pozornosti môj ASK, pretože ste mi na youtube písali, že by ste chceli videá, kde by ste sa mohli dozvedieť niečo o mne. Pýtajte sa teda na hocičo na asku alebo v komentároch a ja potom natočím video. Pýtať sa môžete na všetko blogové, neblogové, o mne, nejaké tipy - proste všetko, čo Vás napadne alebo čo chcete vedieť.. :-)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov