VLOG #4 | Prechádzka horským parkom | Aport Fail | Náš balkón

By Unknown - apríla 09, 2015

Ahojte!

V sobotu bolo pekne, a preto sme si vymysleli s priateľom trošku akčnejší deň, ktorý zahrňoval aj dlhšiu prechádzku horským parkom v Bratislave s naším malým požičaným psíčkom. Uvidíte aj, ako veľmi "vycvičená" Juicy je a ako počúva môjho priateľa.. :-) A na záver aj náš balkón, poobednú kávičku a prvú rastlinku, ktorá mi prežíva! :-)



Na záver by som Vám chcela dať do pozornosti môj ASK, pretože ste mi na youtube písali, že by ste chceli videá, kde by ste sa mohli dozvedieť niečo o mne. Pýtajte sa teda na hocičo na asku alebo v komentároch a ja potom natočím video. Pýtať sa môžete na všetko blogové, neblogové, o mne, nejaké tipy - proste všetko, čo Vás napadne alebo čo chcete vedieť.. :-)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov