Vianočná edícia - Tipy na dekorácie I.

By Unknown - novembra 25, 2014

Vianoce sú pre mňa spojením oddychu, rodinnej pohody, radosti a skvelej atmosféry. Nie je však jednoduché vytvoriť takúto atmosféru. Vždy ma fascinovala atmosféra, ktorú som videla na vianočných fotkách z Británie či Ameriky. Plná vianočných dekorácií, ktoré dokopy so všetkým ostatným vytvárali skvelú domácu atmosféru. Neviem prečo, ale na Slovensku sa vo väčšine domácností s vianočnými dekoráciami šetrí. Pritom to nie je len otázka peňazí, pretože veľkú časť vianočných dekorácií si viete aj sami vytvoriť. Ľudia u nás vyberú jeden adventný veniec, stromček a prípadne obrus. A tým celá vianočná "výzdoba" končí. 
Ja však preferujem prezdobenosť, možno z niekoho pohľadu až gýčovosť, aby z každého kúsku bytu/domu boli cítiť Vianoce. Varím a mám tam vianočné misky a nádoby. Pracujem, tak mám vianočnú sviečku, čaj vo vianočnom hrnčeku a k tomu čerstvo upečený perník. Sedím s priateľmi, tak v celej obyvačke mám najrôznejšie vianočné sviečky, dekorácie či doplnky. Pritom pijeme vaječný likér alebo voňavé varené víno a zajedáme to perníčkami. Keď majú byť Vianoce, tak nech to je cítiť z každého kútu a v každej chvíli! Nejaké vianočné dekorácie a doplnky kupujem každý rok. A každý rok mám pocit, že to tak úplne ešte stále nie je ono a potrebujem ich viac. Tento rok som zatiaľ stihla pokúpiť pár drobností, čo sa určite ešte doplní ďalšími. Pretože podľa slov môjho priateľa "ešte nie je ani december a ja už mám kopec doplnkov".

Zdroj: tchibo.sk
Ako prvý by som rada spomenula nákup z Tchiba. Majú tam každý rok nádherné vianočné doplnky! Okrem pomôcok do kuchyne a dekorácií sa tam dajú nájsť aj rôzne vianočné vankúšiky či oblečenie. Tchibo má na Slovensku (a myslím že aj v Čechách) okrem kamennej predajne aj eshop, kde sa dajú zohnať tiež veci inak nedostupné v predajniach. Momentálne majú dopravu za 1€, čiže Vás to vyjde pomaly lacnejšie ako keby ste išli do kamennej predajne. Celý vianočný svet podľa Tchibo nájdete tu.

Tchibo - Dózy na sušienky, 2ks, perníkový motív, 10,95€

Na tieto dózy som sa pozerala už na eshope, ale tam ma príliš neoslovili. Asi hlavne kvôli tomu, že tam mali len dva iné motívy. Potom som navštívila kamennú predajňu, kde mali ešte ďalší motív - perník. Ten si ma naprosto získal! Najskôr som si ich nekúpila, ale asi po 10 minútach som bola naspäť a už som za tieto dózy platila.. :-) Sú naprosto nádherné!


Skoro som sa zabudla podeliť ešte o jeden rozkošný detail na týchto dózach - keď ich otvoríte, na ich dne nájdete roztomilý motív perníčka. Už sa teším na ďalšie roztomilé perníčky, ktoré si do nich odložím! :-)


Misky, 3 ks, 10,95€

O týchto miskách som Vám písala už na FB. Získali si ma na prvý pohľad už v časopise Apetit a len som si ich dohľadala v eshope. Tam som sa dozvedela, že sa v nich dá ešte aj zapekať a bola som viac ako rozhodnutá, že ich musím mať! Viem si ich už predstaviť naplnené orieškami, marshmallow, ovocím či vianočnými koláčikmi. 


Vianočné cukrové lízatko, 1ks, 1€
kupovala som v predajni Kik

Vždy som chcela mať toto lízatko, ktoré sa objavuje snáď na všetkých vianočných fotkách a vo všetkých vianočných filmoch. Chcela som si ho tento rok konečne objednať z ebay, ale potom som ho úplnou náhodou objavila v Kiku. Za 1€? No neberte to! :-)
Jediné, čo ma prekvapilo, že majú mentolovú príchuť. Jesť sa ich nechystám, budú slúžiť len ako dekorácia, ale je to zvláštne a k Vianociam sa to podľa mňa nehodí.


Svietniky na sviečky, 3ks, 1€/ks
kupovala som v predajni Kik

Dekorácie objednávam z internetu alebo ich kupujem v nábytkových obchodoch (alebo v hypermarketoch), ale častokrát pekné a lacné veci kupujem aj v takých predajniach ako Kik. Keď som tam objavila tieto krásne svietniky, nemohla som ich tam nechať. Zapálite v nich sviečku a cez vianočné motívy preniká svetlo a zvýrazňuje ich. Vyzerá to veľmi pekne a útulne.


Vianočné poháre, 2,99€
kúpite asi vo všetkých väčších obchodoch

Aj keď tieto instatné polievky nejedávam, tak som si ich kvôli týmto hrnčekom proste kúpiť musela. Sú presne také, ako som dlho hľadala. Pôsobia veľmi vianočné a príjemne, nápad s potlačou pleteného svetra sa mi veľmi páči.


Vianočné posteľné prádlo, $49

Tento rok som sa rozhodla, že aspoň jedno vianočné posteľné prádlo mať môžem a dostatočne ho využijem. Keďže soby, ktorých som dávala v ebay random, boli na môjho priateľa už príliš, tak sme zvolili kompromisy a kúpili sme vločky. Už mi aj dorazili, je to veľmi príjemná bavlna a neviem sa dočkať, kedy ich konečne oblečieme na periny v našom vynovenom bytíku.


Vianočný stromček, 29,90€
kúpila som v Kauflande

Čo je krajšia vianočná dekorácia ako vianočný stromček? Vzhľadom na výdrž a poriadok v byte máme už 3.rok umelý vianočný stromček. Po minulé roky sme však mali požiačný asi 150 cm stromček. Tento rok som si povedala, že chcem konečne priadny strom a začala som sa pozerať po možnostiach. Vybrala som si 210 cm jedličku zo stránok perinbaba.sk, za cca. 50€. Lenže kým som ho objednala, šla som nakúpiť do Kauflandu, kde mali práve 210cm vysokú jedličku v zľave za super cenu 29,90€. Tak som ju tam proste nechať nemohla. A konečne budem mať poriadne veľký strom, už v novom byte. Neviem sa dočkať, kedy ho rozložím a ozdobím.. :-) V Kauflande ho mali postavený aj ozdobený, určite potom pridám aj fotku môjho stromčeka.. :-)


Zatiaľ poslednou - a podľa môjho názoru aj najlepšou - dekoráciou sú vianočné darčeky. Aj keď som v ich rozdávaní netrpezlivá, tak ich mám snaď už 3 týždne pod vianočným stromčekom. Zbožňujem pohľad na vianočný stromček s darčekmi. :-)



Už nakupujete tiež vianočné dekorácie a darčeky? 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov