Novinky a Váš názor na ne...

By Unknown - novembra 04, 2014


Mám rada svoj blog, pretože je to miesto, kde môžem byť sama sebou. Miesto, kde môžem napísať, čo mi ide hlavou a zlepšiť niekomu deň. Aspoň mne teda bloglovin zlepší náladu pri rannej káve viac ako nejaký prehľad správ. Každá blogerka je osobnosť a má svojský štýl článkov či videí. Ja som však v poslednej dobe príliš veľa času na svoj blog nemala, čoraz viac som sa zameriavala "len" na obyčajné recenzie, ktoré sa začali stávať skôr povinnosťou a začala sa tak trochu vytrácať moja osobnosť z môjho vlastného blogu. Aspoň ja to tak cítim. 
Uvedomila som si to pri poslednej giveaway, kde som videla Vaše komentáre s tipmi a radami a Váš záujem čítať ma. Je to neuveriteľný pocit, keď Vám niekto povie, že prečíta každý jeden Váš článok a že ho bavíte! Je to niečo, čo nechcem stratiť, a preto sa chcem s blogom posunúť ďalej. Chcem, aby blog bavil a bol miesto odpočinku nielen pre mňa, ale aj pre Vás, mojich čitateľov, ktorý tento blog aj mňa posúvajú ďalej. A aby blog opäť nadobudol iskru, ktorá sa aspoň z môjho pohľadu začala vytrácať.



Rozhodla som sa preto, že vytvorím pár nových sekcií blogu a budem rada, keď mi dáte vedieť svoje názory na nasledujúce rubriky:

- Hviezdy mesiaca - niečo ako moji "Favourites" za daný mesiac. Lenže nechcem byť tuctová a snažila som sa vymyslieť nejaký nový (ešte nepoužitý) názov..  :-)



- Mesačné počty - čo, koľko a kedy spotrebujem a prípadne aj nakúpim. Tu som ešte úplne nedomyslela, či budem robiť nákupy zvlášť a trochu "špecifickejšie" a pri mesačných počtoch to bude proste počet (spočítam koľko pribudlo a koľko odbudlo, pridám fotky).. Táto sekcia ma láka aj z toho dôvodu, že mám pocit, že stále len nakupujem a nemíňam! Tipujem, že prvý článok bude obsahovať veeeeľa vyradených vecí, ktoré už napr. vyschli za dobu, čo som ich naposledy použila (ale hold škrečkujem a nevyhadzujem!)

- Rutina - makeup, skincare a pod. To by som asi videla tak na pár článkov za rok, pretože až tak často napríklad svoju starostlivosť o pleť nemením. A kým vypotrebujem nejaký makeup, bronzer a podobne, tak sa nejako zásadne nemení ani moja makeup rutina, aby som Vám o nej musela nejako extra často písať.



- Kozmetické nebo/peklo - výrobky, ktoré sú mojimi svätými grálmi alebo naopak nemalo zmysel do nich vložiť ani cent.. Častokrát sa ku mne dostanú skutočné "skvosty" aj skvosty, ktoré by mali byť viac vyzdvihnuté ako len v samotnej recenzii. Zároveň by ma zaujímalo, či chcete radšej recenzie na viac výrobkov naraz alebo len na jeden ako to prevažne bývalo doteraz..

- Cestovateľské (kultúrne) tipy - toto tak úplne do kozmetickej sféry nezapadá, ale rada a aj pomerne dosť cestujem. Možno za tým sčasti bude aj motorka, ktorá podľa môjho názoru ide ruka v ruke s cestovaním (nerada chodím na rovnaké miesta stále dookola). A väčšinou aj moje dovolenky zahŕňajú kopec aktivít a miest tak, aby som čo najviac videla a nemusela sa "nudiť. Posledný výlet bol darček pre môjho drahého - Praha, Stuttgart a Salzburg. Videli sme úžasné múzeá či mestá a dosť sme sa ho o nich aj naučili. Z Bratislavy je to na skok aj do Viedne a do Rakúska, kam pomerne často chodievame. A keďže mám rodinu rozťahanú po polovici Slovenska a kamarátov zase v polovici Čiech, tak mám behom víkendov dosť napilno :-) Akurát dnes som čítala článok o zlacnených letenkách Ryanair a už som pozerala ubytovanie a letenky do Dublinu (4 dni, 220€ na dve osoby, to nie je zlé :-)) Často chodievame aj na Donovaly, kde sa snažíme vymyslieť si vždy iný program, naposledy sme boli v Zakopanom. A potom sú tu tipy na rôzne divadlá, reštaurácie, filmy, seriály či knihy. Len neviem, či by ste o toto všetko mali záujem a bavilo by Vás to u mňa na blogu.

- DIY - aj napriek tomu, že vždy umelecká časť bola mojou súčasťou (písanie, hranie, spev, tvorenie videí, vymýšľanie receptov, dekorovanie..), tak som mala o sebe názor, že kreatívne veci idú mimo mňa. Netuším, kde a kedy sa vo mne tento názor zakorenil, ale vydržal pomerne dlho. V poslednej dobe som sa ale zmenila a začínam si uvedomovať, že keby som ja sama nemala názor, že mi to nejde, tak by mi to vlastne aj dosť šlo..
Prvým projektom v tejto kategórii by bol adventný kalendár, ktorý si tento rok ideme s priateľom vytvoriť. Skôr ho asi vytvorím ja a on naplní prekvapenia pre mňa, ja zase pre neho. Navyše som naplánovala taký menší farebný "projekt" na jednej stene obyvačky (pred ktorou by som chcela začať aj točiť videá). A plánovala som vytvoriť si aj diár na ďalší rok, nakoľko sa mi žiadne dostupné v obchodoch nepáčia alebo mi prídu predražené. Chcela som sa pustiť aj do nejakej vlastnej sviečky, šumivých bômb do kúpeľa, krémov, mydiel.. Je toho dosť a vlastne začínam byť celkom akčne kreatívny človek... :-)
Čo sa týka pečenia, tak tam som vždy bola skôr improvizátor a NIKDY sa mi nepodarilo pokaziť nejaké koláče (pritom kura som raz na grile pekne spiekla a varená sója............ týždeň sme vetrali byt :-)). V poslednej dobe som sa pustila do RAW a skôr zdravších toriet a varené víno podľa môjho receptu už chválilo celkom dosť ľudí. A najnovšie idem robiť zdravých želé medvedíkov, už ku mne putujú formičky z ebay. Čiže ak by ste mali záujem o DIY aj z takejto kategórie, tak môžem niečo na blog občas pridať..


- Večerný pokec - vlastne rubrika o všetkom. O úvahách na rôzne témy, články na tému stravovania, cvičenia, na rôzne súčasné témy, módne trendy a pod. Ak by ste mali nápady, tak by ste kľudne vždy tému pre túto rubriku vedeli vybrať aj Vy.. :-)

+ videáááá

Ja sa na tie videá už chystám tak dlho, až to nie je pekné. Skutočne by som chcela začať točiť! Lenže ako som už viackrát písala, chcem aby to malo hneď zo začiatku aspoň nejakú úroveň. Nechápte ma zle, každý kto má vôbec odvahu na video prejav si zaslúži uznanie. Ale lepšie sa pozerá na premyslené video s pekným (nezakoktaným) prejavom, a to všetko natočené na niečo lepšie ako je telefón. :-) A to ani nehovorím o tom, že každý musí prekonať šok, keď sa musí počúvať (a vidieť!) na videu pri strihaní. :-) 
Ale teraz, keď už budem mať viac-menej byt podľa svojich predstáv a viem, kde budem točiť (nemali sme príliš svetlý byt, presnejšie nie tam, kde som chcela natáčať), tak už sa konečne do toho chcem pustiť... Budem možno aj rada, keď mi napíšete, aké video by ste chceli ako prvé - recenziu, nejaký úvod o mne a blogu, niektorú z rubrík vyššie...

Určite ma ešte napadne kopec vecí či vylepšení a budem ich postupne na blog pridávať(alebo meniť), takže dúfam, že sa to bude pozdávať aj Vám... :-) Predsa len, blog by bez čitateľov nebol blogom, ale súkromným denníkom autora.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov