sobota 3. januára 2015

Posledný ladybox u mňa na blogu a nielen o tom..

Aj moje okolie si už všimlo moju záľubu v rôznych beauty krabičkách či taštičkách. Samozrejme sa tento nápad páčil aj ženskej časti rodiny, preto som sa rozhodla objednať im na Vianoce goldbox. Ale keďže goldbox takmer ihneď vypredali, tak som sa nechala "zlákať" reklamou ladyboxu:

"Decembrový ladybox bude taký malý goldbox.." "Odložili sme si najlepšie veci do decembrovej krabičky" apod.

Chyba.

Sama som si v decembri našťastie ladybox neobjednávala, ale keď sa uvoľnili goldboxy (asi 3), tak na mňa jeden vyšiel. Decembrové ladyboxy som mala objednané už pár týždňov a keď som si 3 pracovné dni pred expedovaním krabičiek doobjednala aj gold box, tak som samozrejme hneď obratom posielala mail do ladyboxu s výpisom z banky, aby mi gold box poslali s ostatnými krabičkami. 

Nikto neodpísal. 

Aké bolo moje prekvapenie, keď mi dva dni po odosielaní boxíkov prišli oba ladyboxy, ale gold box nikde. Písala som ďalších pár mailov, na ktoré mi konečne niekto odpísal. Vraj sa to "várky", ktorá bola odosielaná na čas nezmestil a ďalšie boxy budú posielať až 18.12., čo znamenalo, že boxík už do Vianoc nepríde.. :-( Celé Vianoce som bola mimo a vrátila som sa až niekedy 26.12. Čakala som deň, dva.. A boxík stále nikde! S odstupom času som písala dva maily do ladyboxu, na ktoré mi odpísali až 2-3 dni dozadu. Vraj to preverovali u dopravcu a môj boxík sa stratil (=nejaký kuriér potreboval darček pre manželku/frajerku/maminu na poslednú chvíľu) a keď budú mať pripravený ďalší gold box pre mňa, tak mi ho pošlú. Tak teraz môžem sedieť a čakať. Som zvedavá, či mi niekedy (a kedy!) dorazí gold box, či túto situáciu ladybox nejako "odškodní", či sa mi prípadne vrátia peniaze.. Úprimne, keby som mala mať ten boxík pre niekoho na Vianoce, asi by som bola naštvaná ešte viac. Takto ma hnevá len "neodpovedanie" a prístup ladyboxu, ktorému musíte napísať 5 mailov, aby na jeden odpísali a hnevá ma, že neposlali boxík kedy mali (písali, že ak im pošlem výpis, pošlú boxík načas). Dá sa vyriešiť každý problém a nespokojný zákazník, ale to by musela byť vidieť aj nejaká snaha zo strany ladyboxu a nielen zo strany zákazníka. Hold ale zákaznícky servis príliš vysokú úroveň nemá. Pre niekoho sú to možno drobnosti, u mňa to spôsobilo úplnú totálnu nechuť dávať peniaze spoločnosti, ktorá má takýto prístup k svojim zákazníkom. Miesto toho, aby si ich vážili, z nich robia akurát tak blbcov. Myslím, že svoje zarobené peniaze miniem radšej v spoločnostiach a v eshopoch, ktoré si zákazníkov vážia. Už aj praobyčajní selleri na ebayi Vám po 2 týždňoch píšu mail, či Vám balíček prišiel, či ste spokojní a pod. A vždy som bola spokojná! Ak aj nie, všetko sa promtne vyriešilo a buď ma seller ihneď refundol alebo obratom posielal nový balíček aj s darčekom za nepríjemnosti.

Ale späť k decembrovému ladyboxu, poslednému ladyboxu, ktorý kedy na mojich stránkach uvidíte. Aj to len preto, že som ho spojila s týmto "vysvetľovacím" článkom. Goldbox sa tu neobjaví (ak niekedy príde), maximálne recenzie na konkrétne výrobky z neho, s ktorými budem spokojná.


Krabička bola pekná, aj keď ladybox tvrdil, že bude mať rovnaký dizajn ako ich stránky v decembri, čo nemala. Páčili sa mi totižto na tom dizajne najviac tie jelene/soby a tie tam neboli. Elegantne pôsobil ale aj papier previazaný mašličkou a zalepený nálepkou. Vnútri už samozrejme čakal letáčik s popisom všetkým výrobkov a sprievodný list.



Neviem ako je to možné a či papier niečim posypávali, ale v celom boxe a na výrobkoch bolo nasypané niečo ako červený prášok. Odpustite preto, že niektoré výrobky sú na fotkách ešte červené a špinavé. A teraz už nechám hovoriť fotky. Popis k výrobkom máte na fotke vyššie.












Úprimne, jediná zaujímavá vec pre mňa bola značka c-ream, od ktorej však bola v balíčku len skúšobná sada. Nechala som si ju aj spolu s bielou ceruzkou. Ceruzka mi nedávno došla a chcela som si kupovať novú, tak zatiaľ vyskúšam túto. K ladyboxom som nejaké veci prihodila a našťastie sa krabička páčila aspoň obdarovaným, ktoré ale na druhú stranu nemajú s takýmito krabičkami žiadne skúsenosti. Podľa mňa táto krabička jednoznačne "malým goldboxom" nebola. Po mojich nemilých skúsenostiach s komunikáciou s touto spoločnosťou som sa rozhodla, že si radšej každé 2-3 mesiace objednám memebox. Takže sa môžete tešiť na kooopec recenzií na kozmetiku z Ázie, resp. Kórei. A možno na nejakú giveaway o kórejskú kozmetiku? ;-) Hmm..


Páčila sa Vám decembrová krabička? Chceli by ste giveaway s kórejskou kozmetikou?

2 komentáre:

  1. Teda to jednání LB je opravdu nechutné, jak si tohle v dnešní době může ještě někdo dovolit. Všude plno nezaměstnaných, firmy by měli takhle laxní zaměstnance vyhazovat a zkusit jiné, kteří si by si práce vážili a uměli by dělat rychleji.
    Co by mi vadilo, je ten červený bordel. WTF? :O
    Jinak obsah nic moc, krém na ruce vypadá hezky, ale doma už mám snad 30 krémů na ruce. Možná by se mi hodila bílá tužka, ale záleží na kvalitě, mám jich několik bílých doma a s některými se nedá pracovat. Buď nemalují vůbec nebo udělám čáru a jsem na dřevě, ořezat nejdou, protože jsou měkké apod. :)
    No jsem ráda, že jsem si LB v decembri neobjednala. I když ta krabička se mi moooooc líbí.
    GB na mě nezbyl, než jsem vlezla na mail, byly všechny vyprodané. Škoda, že skončil Senzabox, ten jsem měla radši. A aspoň byla konkurence.
    Podle mě to s LB jde silně z kopce a myslím si, že je to v lidech, že ti zaměstnanci jsou tam na nic. Neumí oslovit firmy, domluvit dobré výrobky, odpovídat na maily atd. Dokud nebudou jiní lidé, nemá cenu si LB kupovat. A ty jejich dárky s logem LB, normální šmejdy zakoupené na ebay za 10 Kč. :/ S tím ať se jdou bodnout. Měla jsem pár LB a bývala jsem spokojená, ale tohle se mi nelíbí.
    To jsem se zas rozjela, vidíš, jak mě tvůj článek zaujal :))))

    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za tak dlhý komentár! Čakala som, že skôr ma niekto označí za "príliš náročnú", ako že sa pridá k môjmu rozčarovaniu z ich správania. Bohužiaľ v SR a ČR sme všetci zvyknutí byť ticho a utrácať peniaze za nekvalitné služby a výrobky. Keby nastal podobný problém niekde v zahraničí, tak samotná spoločnosť klientku bombarduje ospravedlňujúcimi mailami a výhodami za ich chybu. Dúfam, že raz začne byť takýto prístup spoločností aj u nás.

      Ja si pamätám, že som si prvý ladybox objednávala pred rokom v decembri, odvtedy len pár "vydaní", ale stále to ide len dole vodou. Oproti napríklad tomu memeboxu, s ktorým mám skúsenosti, je to bieda. A čo sa týka ich prístupu, tak o tom som si názor už vytvorila a len som zvedavá, ako sa celá situácia dorieši. Tým budem považovať všetky moje skúsenosti s LB za uzavreté a dostačujúce na to, aby som si už nikdy nemala potrebu nič objednať.. :-)

      Odstrániť