Najlepšie produkty v roku 2014

By Unknown - januára 12, 2015

Pôvodne som chcela na túto tému natočiť video, ale aby môj blog nebol len o samých videách, tak som nakoniec zvolila formu článku. S témou najlepších a najhorších produktov za minulý rok sa teraz v blogosfére akoby roztrhlo vrece. Našťastie však každý bloger či blogerka za minulý rok vyskúšali iné produkty a tým je aj každý z týchto článkov odlišný. Mňa osobne takéto rebríčky bavia, pretože z toho kvanta kozmetiky, čo beauty blogerka za rok vyskúša, je veľkým problém vybrať 5 či 10 produktov, ktoré boli najlepšie či najhoršie. Článok mal byť aj o najhorších produktoch za minulý rok, ale nakoniec som prišla na to, že skutočne zlé boli asi 2-3 výrobky (stojí pri mne asi nejaký anjel beauty blogeriek a mám šťastie len na skvelé či priemerné produkty).. Preto som sa rozhodla, źe nakoniec bude článok len o tých najlepších z najlepších! :-)

BENTON - Snail Bee High Content Essence a BENTON - Snail Bee High Content Steam Cream
Chcela som vyskúšať steam cream, chcela som vyskúšať niečo so slimákmi (ktorý boli/sú trendom v Ázií) a tak som skončila pri tejto značke a tomto kréme (a už som rovno skúsila aj esenciu). Najskôr som si objednala vzorky, ale teraz už mám aj plné balenia esencie aj krému. Neupcháva póry, krásne hydratuje, lieči akné aj zrýchľuje hojenie všetkých nedokonalostí pleti. Malý zázrak.. :-)




ESSENCE - Lash Princess Mascara
Skúšala som aj mnohé ďalšie riasenky, ale vzhľadom na cenu vs. kvalitu vyhráva asi táto (váhala som chvíľu aj nad They´re real od Benefitu, ale tá je už drahšia a kvalitatívne nie až o toľko lepšia). Essence ma touto riasenkou veľmi príjemne prekvapil. Vydrží so mnou celý deň bez toho aby sa rozmazávala a robí nádherné dlhé riasy, čo sa podarilo len pár riasenkám a už vôbec nie riasenkám z drogérie.
ČLÁNOK U MŇA NA BLOGU


MAKEUP REVOLUTION, I  Makeup - Chocolate Palette, I Heart Chocolate
O tejto paletke som sa Vám zatiaľ nestihla zmieniť v recenzií na blogu, pretože som chcela viackrát vyskúšať všetky tiene predtým, ako o nej niečo napíšem. V skratke - pigmentácia je úžasná, výdrž je úžasná, balenie je úžasné. A ja môžem už len achkať a ochkať nad jej úžasnosťou. Dokonca až tak, že som si objednala už aj najnovšiu čokoládovú paletku od MUR. Môžete sa veľmi skoro tešiť na recenziu..


CARMEX - Original Lip Balm
Asi najlepší balzám, aký som kedy vyskúšala! Úžasne a dlho hydratuje,  Objav minulého roku a neviem, či niekedy nájdem ešte lepší balzám. Určite sa chystám vyskúšať ešte aj iné príchute/vône a zistiť, ktorá z nich je najlepšia.
Podrobná recenzia je vo videu nižšie.. :-)


CATRICE - Camouflage Cream, 020 Light Beige
Ďalší produkt, ktorý milujem a ešte som mu nevenovala ani samotnú recenziu. Mám jednoznačne čo napravovať! Je to najlepší korektor, aký som kedy vyskúšala. Skvele kryje, celý deň bez problému vydrží a odtieň mi úžasne sadol! :-)



MISSHA - Perfect Cover BB Cream
Dlhšie ako dlho už nenosím makeup, ale len bb krém s korektorom. Skúšala som rôzne bb krémy, ale tento od Misshy jednoznačne vyhráva. Neupcháva póry a kryje lepšie ako väčšina bb krémov. Jeho jedinou nevýhodou je rozmanitosť odtieňov - cez leto je na mňa príliš bledý.. :-(
ČLÁNOK U MŇA NA BLOGU


CATRICE - Highlighting Powder, C01 - Flagg the Union Jack
Milujem tento púder a neznášam to, že to bola len limitka. :-( Je v ňom akurát trblietok, aby rozjasnili tvár, ale aby to stále vyzeralo prirodzene. Na tvári dokáže vyčariť veľmi príjemný a svieži vzhľad, ktorý vydrží celý deň. 
ČLÁNOK U MŇA NA BLOGU



LUSH - Mask of Magnaminty
Moja najobľúbenejšia pleťová maska. A asi prvá maska, po ktorej vidím hneď nejaké výsledky. Nádherne mentolovo vonia a ráno ma dokáže prebudiť skôr ako silná káva. :-)
ČLÁNOK U MŇA NA BLOGU


LUSH - Vanishing Cream
Najskôr som mala vzorku a potom som poprosila Lush, aby mi k môjmu nákupu prihodili ešte jednu vzorku. Nebola som si istá, či chcem dať za krém, ktorý poriadne nevyskúšam, viac ako 30€. Nakoniec mi však k mojej objednávke prihodili plné balenie a bolo to. Moja závislosť k tomuto skvele hydratujúcemu krému vznikla. Vie si skvele poradiť aj s malými nedokonalosťami pleti a nádherne vonia.



NATURA SIBERICA - Severské detoxikačné mydlo na hĺbkové čistenie pleti
Toto mydlo síce je čierne, ale čierne bodky na nose dokáže krásne "vyzmizíkovať"  (dúfam, že to píšem gramaticky správne, google mi to odsúhlasil :-)). Bola k nemu pribalená hubka, s ktorou sa produkt skvele aplikuje a nevypotrebujete ho tak veľa. Používam ho skutočne často a stále mám 3/4 balenia. :-)
ČLÁNOK U MŇA NA BLOGU


FENNEL - Telový jogurt, Kokosový krémový dort
Najúžasnejší a najskvelejší produkt na telo za celý môj život! Vždy som neznášala krémovanie tela hlavne kvôli tomu, že to bolo zdĺhavé, produkt sa dlho vstrebával a ani po pár dňoch používania som nevidela rozdiel. Tento jogurt je presný opak! Kým dokrémujem celé telo, tak mám jogurt dávno vstrebaný, nádherne vonia ešte hodiny po krémovaní a po 1-2 použitiach už vidíte rozdiel.. Keby som doma nemala toľko odložených telových mliek, už mám dávno vyskúšané celé portfólio týchto jogurtov.


To je odo mňa asi všetko - 12 produktov, ktoré som si v minulom roku zamilovala a ešte o nich budete určite čas od času u mňa na blogu počuť. Už sa "padám" učiť. Pokúšam sa o to už druhý deň a občas sa pristihnem, že tupo hľadím do poznámok a uvažujem nad blogom, novými videami či článkami...


Aké produkty sú Vaše NAJ za uplynulý rok? Zamilovali ste si niektorý z mojich obľúbených produktov?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov