Vianočná edícia: Darčeky pre neho

By Unknown - novembra 18, 2014

Napriek tomu, že sa mi vianočný nátlak zo strany predajcov a celá tá komercia okolo Vianoc nepáči, tak darčeky hold kupujem a dávam. Teší ma, keď môžem niekoho potešiť a vyčariť mu úsmev na tvári. Väčšinou však všetko nakupujem z tepla domova (z eshopov) skôr ako celé vianočné šialenstvo vypukne. Prvý zo série článkov z vianočnej edície bude o tipoch na darčeky pre naše drahé polovičky, ocinkov, dedkov, bratov.. 

Darčeky do 20€

Môj priateľ, okrem toho, že je fanatik do áut, zároveň aj veľmi nerád číta. Keďže ja som presný opak a som tak trochu (viac) knihomoľ, vymýšľam a vymýšľam, ako ho k tomu dostať. Tento rok mi v hlave skrsol skvelý nápad a priateľ dostal predvianočný darček - knihu od Jeremyho Clarksona, ktorý je mimochodom už tuším 20 rokov moderátorom známeho a mužmi obľubovaného seriálu Top Gear.. Okrem toho je však aj brilantný žurnalista so skvelými názormi (podľa môjho priateľa) a prvýkrát sa mi tak podarilo potešiť priateľa knihou... Skúste teda mrknúť na nejaké knižky od JC, sú aj prekladané do češtiny a cenovo vyjdu v závislosti od knihy 10-20€ (napríklad na eurobooks.sk v angličtine, martinus.sk v češtine).
PS: Pri návšteve jeho kamarátov mu túto knihu všetci do jedného závideli a chceli si ju požičať.. :-)





Ďalšou dobrou variantou je predplatné časopisov (Forbes, rôzne športy - golf, motorky, autá)Nie je to samozrejme úplná "bomba", ale ako záložný plán to vždy poslúži. Pri rôznych príležitostiach som už siahla aj po tejto variante darčeku. Skvelé na ňom je, že je multifunkčný a veľmi jednoducho sa trafíte do vkusu. Dedkovi sme na Vianoce dávali predplatné nejakého historického revue, priateľovmu otcovi predplatné golfového časopisu, otcovi sa chystám dať predplatné časopisu o motorkách (už predtým mal predplatený Forbes). Zakaždým takýto darček potešil.. Zaradila som ho do tejto cenovej kategórie darčekov, aj napriek tomu, že ročné či dvojročné drahšieho časopisu limit ľahko prevýši, ale aj tak ceny predplatného začínajú niekde pod 20€. Pred Vianocami navyše často viete nájsť zvýhodnené predplatné na rôznych zľavových portáloch



Ak Vám Váš priateľ každý mesiac závidí Ladybox či iné beauty boxy, môžete ho obdarovať rovnakým prekvapením. Ladybox Hero je tu už druhým rokom a obsahuje prevažne kozmetiku pre naše menej kozmeticky nadšené polovičky. Rovnakú radosť viete vyčariť aj kozmetickými balíčkami z drogérií. Mne sa samotný LB Hero veľmi páči, ale asi by som z neho mala väčšiu radosť ja ako môj priateľ.. :-)


Hračky! Aj keď to muži málokedy otvorene priznajú, nič ich nepoteší tak ako helikoptéra či auto na ovládanie. Prebudí v nich doslova malé dieťa, ktoré nadšene pobehuje po byte/dome s diaľkovým ovládaním. Môj priateľ si takéto drobné helikoptéry kupoval sám, na ebayi ich kúpite od $10. Tak isto aj drobné autíčka na diaľkové ovládanie na ebayi zoženiete za pár drobných. Za tú detskú radosť a iskru v očiach to určite stojí!


Drobné gadgety a vychytávky sú darčekom, ktorý som mala dlho tiež rada. Hrnček v tvare objektívu pre vášnivého fotografa či minigolfový set pre vášnivého golfistu. V závislosti od prevedenia sa samozrejme odvíja aj cena, ale väčšinou sa do 20€ zmestiť dá bez problému.


Moja najobľúbenejšia "vychytávka" je powerball. Gulička, ktorú točíte v ruke a postupne pridáva vyššiu a vyššiu záťaž a namáha Vaše svaly. Stoja od 13€ vyššie v závislosti od modelu.



Darčeky do 50€


S hračkami pokračujeme aj v tejto cenovej kategórii. Čo sa týka auta na diaľkové ovládanie, tak veľký Mercedes (ktorý vie aj driftovať, čo bolo vraj veľké plus), stál nejakých 30€ a kupovala som ho v Lidli. Dá sa stále kúpiť na ebayi za cca $59. Samozrejme viete nájsť aj rôzne iné modely a darovať napríklad auto, na akom Váš priateľ/otec/kamarát/manžel jazdí. Vybrať viete aj lietadlo či helikoptéru na diaľkové ovládanie



Domácu výrobňu piva môžete zase darovať vášnivým pivárom. Stojí od 49 € a viete si na nej aj v byte spraviť rôzne druhy piva. Takýto darček sme dali na narodeniny dedkovi a doteraz varí pivo, ktoré dáva ochutnávať svojim známym (a nám samozrejme! :-))


V Rusku a v zahraničí je to už bežná vec, u nás sa kamery do auta ešte len prebojovávajú do áut. Medzi mojimi mužskými známymi je to v poslednej dobe celkom žiadaná vecičky. Kúpite takúto kameru už od 30€.


V poslednej dobe sa celkom rozmohli aj rôzne zľavové kupóny. Viete kúpiť lyžovačku, permanentku do fitka, bunge jumping, let lietadlom či escape room. Záleží len od záujmov obdarovaného a sumy, ktorú ste ochotné do toho investovať. Výber a možnosti sú skutočne rozsiahle.. :-)


Darčeky nad 50€

Toto som tak trochu nedomyslela, lebo do tejto kategórie môže spadať prevažná väčšina z predchádzajúcich kategórií, čo už sa mi nechce opäť rozpisovať. :-) Pôvodne bola táto kategória myslená hlavne pre darčeky ako sú zájazdy a tam asi aj skončí. Som veľkým fanúšikom cestovania, a tak sa snažím dávať takéto zážitky aj svojmu priateľovi. Či už sa jedná o lyžovačky, poznávacie zájazdy alebo welness pobyty. Napríklad na zľavových portáloch či pri rôznych hotelových akciách sa dajú takéto pobyty zohnať za zaujímavé a prijateľné ceny.



Aký darček by ste pre pánov zaradili do zoznamu Vy?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov