Veci, ktorým v poslednej dobe ťažko odolávam..

By Unknown - novembra 27, 2014

Keď ste blogerka alebo len žena, ktorá zbožňuje kozmetiku a pekné veci (to asi poznáte), tak odolať nakupovaniu je občas problém. V mobile mám bloglovin, čiže keď mám chvíľku času, hocikde si čítam blogy a pozerám na tie všetky krásne veci. Otvorím youtube a mám tam kopec tipov na videá od najrôznejších blogeriek z najrozmanitejších častí sveta. Narazím na niečo zaujímavé, samozrejme si googlim nejaké ďalšie recenzie a nejaký eshop. Nahadzujem veci do košíku a neviem ani ako, už mám objednávku v e-maili. Vzhľadom na to, že v poslednej dobe nakupujem hlavne vianočné darčeky a dekorácie, tak sa veeeeeľmi snažím odolávať a nič kozmetické nenakupovať. Zostáva mi už len teda o tom písať..
Odolávam hlavne značkám. Značkám, ktoré majú snáď najúžasnejšie výrobky, ktoré by som chcela/potrebovala/musela mať. Snáď skutočne neexistuje ani jedna vec, ktorú by som od týchto značiek nechcela.. :-)

KIKO Milano
Odkedy som prišla na to, že KIKO má veľmi prijateľné sumy poštovného z eshopu aj sumy samotných výrobkov, tak ma táto značka láka v snoch. Dokonca teraz poštovné znižovali a na Slovensko vyjde 8,90€ a pri objednávke nad 49€ len 2€. Samozrejme sa oplatí už objednávať so zníženým poštovným, takže by som sa musela rozlúčiť so 49€. Minimálne. Určite by sa mi podarilo roznakupovať. Ich kolekcia Daring Game vyzerá tak skvele, že by mi nevadilo mať ju celú... :-)


bh cosmetics
Kto by nepoznal túto kozmetiku od zahraničných blogeriek a youtuberiek? Ja ju tiež poznám od nich. Potom som videla nejakú paletku, ktorú testovala PetraLovelyHair, začala som viac googliť a narazila som až na slovenský eshop. Kde navyše v súčasnosti majú na veľkú časť výrobkov 50% zľavy. To sa odoláva ťažko.. Lenže keď človek nahádže do košíka všetko, čo by chcel, tak ho skoro porazí z danej sumy a odchádza zo stránky. Takže zatiaľ odolávam, pozerám a slintám.. Obzvlášť nad vecami z obrázku. Myslím, že bh cosmetics podľahnem veľmi skoro. Hlavne kvôli tým dokonale vyzerajúcim štetcom a ceruzkám na oči.

bomb cosmetics
Ďalšia kozmetická značka, ktorej slovenský eshop ma nenechá na pokoji. Majú skvelé ceny, lepšie ako väčšina českých eshopov, kde som bomb cosmetics našla. Táto značka mi je veľmi sympatická a mne osobne pripomína najviac asi Lushu. Majú rovnako veľmi široký sortiment, čo sa kúpeľov týka (kúpeľové bomby, guličky, púdre..), ale mňa najviac zaujali ich roztomilé sviečky, peelingy a  balzámy na pery. :-)


thebalm
Túto značku asi príliš predstavovať nemusím a zrejme väčšina z Vás aj vie, že majú slovenský (a český) eshop. Ceny sú tam, no, také, aké hold the balm má. Ale ich retro obaly a kvalita výrobkov podľa blogových recenzií, ma čoraz viac nútia konečne niečo vyskúšať. Navyše teraz pred Vianocami zaviedli zvýhodnené sady výrobkov, ktoré všetky vyzerajú úžasne. Asi budem musieť napísať Ježiškovi o nejakú takúto sadu..

Zoeva
Kde bolo tam bolo, pred mnohými rokmi som začala mať rada líčenie a prvá značka (mimo drogérie), ktorú som si vybrala, bola Zoeva. Vybrala som si vtedy sadu štetcov, podkladovú bázu a paletku na oči. Mám všetky tieto výrobky doteraz, skvele sa s nimi pracuje a rada by som vyskúšala niečo "z novej éry" Zoevy. Výber je skutočne široký a luxusný.. :-)


Určite sa dočkáte aj pokračovania tohto článku, pretože každú chvíľu sa objavujú (a ja objavujem) nové značky s novými, ešte lepšími, krajšími a úžasnejšími produktami. Asi musím prestať navštevovať blogy a youtube, kým nevypotrebujem aspoň polovicu svojich "zásob". A to mám na ceste ešte 3 beauty boxy/bagy. Budem si musieť reálne udeliť stopku na nakupovanie kozmetiky aspoň do Vianoc (o to viac vianočných a bytových dekorácií či oblečenia môžete očakávať :-))
Chystám sa aj na mega vianočné nákupy do Primarku, takže dúfam, že už dovtedy budem doma a budem môcť nahrať výsledok nákupu na video miesto článku. :-)


Čomu "odolávate" v poslednej dobe Vy? Máte celú značku alebo len konkrétny produkt?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentárov

  1. TheBalm a Bomb cosmetics mě taky lákali ale odhodlala jsem se a mám od nich věci doma;) Ovšem Kiko mě také nenechává chladnou;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zoeva štetce chcem už dlho vyskúšať, všetci si ich len vychvaľujú :)
    A po čom tiež už dlho túžim, sú Sleek paletky očných tieňov ♥ Musím si na ne našetriť :D

    • Vintage Freak •

    OdpovedaťOdstrániť