SKÚŠAM: Prvé stretnutie s Natura Siberica

By Unknown - októbra 03, 2014

Aj keď v nadpise sa píše o prvom stretnutí s Natura Siberica, tak moje úplne prvé stretnutie sa uskutočnilo vďaka vzorkám z Ladyboxu. To ma prinútilo čítať si o Nature trošku viac, čoraz viac mi bola sympatickejšia filozofia tejto značky a keďže majú slovenský eshop, už som hneď objednávala.. Vybrala som si čierne detoxikačné mydlo a ľadovú masku na krk. Keď sa zaregistrujete do klubu Natury Sibericy (zadáte e-mail), tak okrem toho, že sa Vám na ich eshope sprístupní sekcia MAKEUP, tak k prvej objednávke dostanete darček. Mne poslali mydlo na ruky, ktoré naprosto dokonale vonia! Celá objednávka mi prišla hneď na druhý deň po objednaní kuriérom. A keďže je to odvtedy už nejaký ten mesiac, tak si myslím, že konečne nastal čas napísať moje dojmy.


Severské detoxikačné mydlo na hĺbkové čistenie pleti
13€, 120g
link

Ako iste viete, veľmi rada skúšam odlišenejšie produkty, aké ľudia používajú bežne. Preto som sa zamilovala do ázijskej kozmetiky, do odličovacieho oleja a aj do tohto mydla. 


Na krabičke aj na samotnom obale nájdete veľmi podrobný popis výrobky - ako ho používať, aká je trvanlivosť, prečo je mydlo vhodné pre daný typ pleti, z akých byliniek je vyrobené a pod. Musím skutočne povedať, že taký siahodlhý opis som už dosť dlho nevidela na žiadnom výrobku..



Dodané je spoločne s hubičkou, ktorou nanášate mydlo na pleť. Potom chvíľu masírujete a tou istou hubičkou zotriete. Zvyknem ho používať v sprche, kedy je podľa mňa tá manipulácia jednoduchšia (ľahšie očistíte hubičku, rýchlejšie zotriete z pleti..).. Jediná nepraktická vec na tom celom je, že hubičku by ste mali po každom použití vysušiť a týmpádom ju musím zakaždým presúvať zo sprchy preč.

Konzistencia nie je až tak hutná, ako na prvý pohľad vyzerá. Keď hubičku namočíte, tak sa dá skvele hmota vybrať a vmasírovať do pleti. Hmota neobsahuje žiadne peelingové zrnká a je veľmi jemná. Navyše to mydlo úplne božsky vonia! Neviem tu vôňu presne opísať, ale je veľmi jemná a prirodzená (žiadna chémia). Póry krásne prečistí a pri pravidelnom používaní je skutočne vidieť výsledky. Samozrejme čierne bodky Vám úplne neodstráni, ale sú určite viac stiahnuté, menej viditeľné a nezanášajú sa až tak veľmi. Používam ho už skoro viac ako dva mesiace a zmizla mi z neho tak štvrtina.. A to si skutočne na pleť doprajem hrubú súvislú vrstvu.. :-) Pre mňa je toto mydlo veľkým objavom a určite ho na kombinovanú, mastiacu sa pleť môžem odporúčať. Keď sa mi raz niekedy minie, určite si ho kúpim znova..


Ľadová liftingová maska na krk a dekolt
11€, 120g
link

Túto masku som si kúpila z jedného prostého dôvodu - podľa mňa veľmi veľa žien zanedbáva starostlivosť o krk a dekolt. Pritom je to časť tela, na ktorej je v starobe najviac vidieť vek. Na tvár si ženy "patlajú" drahé krémy, micelárne vody, čistiace mydlá, masky, rôzne kúry... A na krk častokrát zabúdajú. Keďže by som si rada svoj krk zanechala ešte aspoň 20-30 rokov v podobnom stave, zaslúži si špeciálnu starostlivosť a pozornosť. Preto táto maska na krk bola jasnou voľbou..


Opäť samotná krabička aj balenie obsahujú veľmi podrobný popis toho, ako masku používať, na čo je , zloženie a podobne..




Balenie má veľmi podobné (oblé), ako veľká čas výrobkov od Natury Sibericy. Je to také ich typické balenie na masky či peelingy. Masku je potrebné skladovať v chladničke. Keď mi prvýkrát prišla, samozrejme som ju po otvorení hneď skúsila (nebola vychladnutá) a potom už len chladenú. Je v tom skutočne rozdiel, či už v pocite, ktorý maska vyvolá, tak i vo výsledkoch.


Maska má krémovú konzistenciu a skvele sa nanáša. Má veľmi príjemnú sviežu vôňu. Po vybratí z chladničky ju nanášam na krk a najskôr chladí kvôli tomu, že je vychladená a neskôr kvôli svojej samotnej konzistencii. Po použití je pokožka krku hydratovaná, vyhladená a vypnutá. To vydrží spočiatku tak 2-3 dni, ale pri pravidelnom používaní pleť krku taká zostáva čoraz dlhšie. Určite si ju kúpim tiež znova.


Zjemňujúce krémové mydlo
4€, 500 ml
link

Ako som písala už v úvode článku, toto mydlo bolo darčekom k môjmu nákupu za registráciu ku klubu. Veľmi ma to prekvapilo a v prvej chvíli som si myslela, že mi niekto poslal inú objednávku. :-)


Najskôr mi prišlo, že cena je trošku premrštená, ale mydlo je obrovské a po dvoch mesiacoch dennodenného používania je ho tam stále celkom dosť. Najskôr mi aj vôňa samotného mydla prišla trochu netypická, ale nakoniec som si na ňu nielen navykla, ale zamilovala som sa do nej. Je to niečo úplne iné, ako preparfémované vône mydiel, na ktoré je väčšina z nás zvyknutá. Čo sa však týka balenia, to si ma úplne nezískalo. Pôsobí na mňa trochu lacne a čínsky(?).


Konzistencia mydla je krémová, stačí ho skutočne málo, pretože veľmi dobre pení a roztiera sa. Tak nejako som sa na tomto mydle stala závislou a zrazu mi ani tie 4€ "len" za mydlo neprídu nejako veľa. :-)



Čo Vy a Natura Siberica? Skúšali ste už nejaký výrobok od nich?

  • Share:

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Naturu mám ráda a musím říct, že to mýdlo mě fakt oslovilo. Jak často ho používáš?

    Radu Essence giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na obale je 2krát do týždňa, ja ho používam asi každý 2.-3.deň, záleží, ako si spomeniem.. :-) Ale ani keď ho používam častejšie ako 2krát do týždňa, nepostrehla som nejaké vysúšanie pleti alebo niečo podobné :-)

      Odstrániť
  2. Já mám ty obří sprcháče, dokonce tři různé, a upřímně jsem s nimi moc spokojená. Natura je jinak moje docela oblíbená značka, u jsem od nich vyzkoušela i krémy a některé jsou opravdu fajn. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) Super clanok :) ja som tiez planovala napisat o tomto mydle, lebo je naozaj uzasne. Len teraz som sa dostala k tejto kozmetike a velmi sa mi paci. Vonia uplne inak. Cista priroda. Mam od nich kadeco. Sprchace, sampony, mydlo a som spokojna :)
    A ps: vonia po mandliach :) mne pride trosku ako liker Amaretto :P ta vona (mydlo na tvar)

    OdpovedaťOdstrániť