Lush Haul + recenzie

By Unknown - októbra 30, 2014

Nie je to až tak dávno, čo som Vám na facebooku a instagrame zvestovala príchod mojej objednávky z Lush. Na obrázku to vidieť nie je, ale bola to oooobrovská krabica plná týchto zelených potvoriek a samozrejme aj kozmetiky. Bohužiaľ (podľa priateľa vďakabohu) neboli však všetky veci len pre mňa. 


Musela som sa ale veľmi ovládať, aby som si z halloweenskej a vianočnej limitky toho nenaobjednávala ešte oveľa viac pre seba. Kto tieto dve limitované ediície videl alebo vyskúšal v minulých rokoch, asi vie, o čom hovorím.. Nádherne vyzerajú, nádherne voňajú a prevažná väčšina z nich aj robí to, čo má. To sa potom ťažko odoláva... :-)

Zdroj: lushcz.cz

Zdroj: lushcz.cz
Nakoniec som však zvažovala, čo skutočne potrebujem a čo si môžem objednať napríklad pred Vianocami spolu s vianočnými darčekmi pre mojich blízkych. Môj nákupný zoznam nakoniec vyzeral nejako takto...

Santa´s Lip Scrub
25 ml, 8,82€
oficiálny český eshop


Zloženie: krupicový cukr (SUCROSE)extrakt z třešní a datlí (PRUNUS CERASUS FRUIT AND PHOENIX DACTYLIFERA FRUIT EXTRAKT)sušené kokosové mléko ( COCOS NUCIFERA FRUIT EXTRACT)extra panenský kokosový olej (COCOS NUCIFERA OIL)perská limetová silice (CITRUS AURANTIFOLIA OIL)badyánová silice (IIICIUM VERUM FRUIT OIL)silice z pepřovníku černého (PIPER NIGRUM OIL ),benzoová pryskyřice (STYRAX BENZOIN GUM)*Citral ( )*Geraniol ( )*Linalool ( )jedlá červená srdíčkapříchuť (AROMA) 

Tento peeling na pery určite nepotrebujete. Je vlastne zbytočný a doma si viete podobný peeling vytvoriť veľmi jednoducho a za menej peňazí... Lenže akonáhle tento peeling na pery vyskúšate, nie je to o tom, že ho potrebujete. Vy ho jednoducho chcete a musíte mať! 


Chutí ako čerešňová coca cola (kto pozná, tak skôr ako Dr.Pepper), sú v ňom krásne malé jedlé srdiečka a po aplikovaní viete peeling spapať. Krásne vyhladí pery a pripraví ich na rúž. Ja ešte ako medzikrok používam aj balzám, aby som pery nanovo vyživila. 


Zvažovala som miesto Santa´s Lip Scrub aj slávny Bubblegum, ale keďže nemám príliš rada takú tú presladenú žuvačkovú chuť, radšej som to neriskovala. Aj keď som si predtým pery príliš nepeelingovala, vďaka tomuto peelingu som si na to navykla a teraz ich takto hýčkam 2-3krát denne.. Našťastie nestojí "až tak veľa" a môžem si takúto zbytočnú závislosť dovoliť.. :-) 

Mask of Magnaminty - samokonzervačná
250 ml, 14,22€
oficiálny český eshop


Zloženie: med (MEL)kaolín (Kaolin)bentonitový gel (BENTONITE)mastek (TALC)glycerín (GLYCERINE)mleté fazolky adzuki (PHASEOLUS ANGULARIS SEED)semena pupalky dvouleté (OENOTHERA BIENNIS SEED)silice z máty peprné (MENTHA PIPERITA OIL )silice z aksamitníku vzpřímeného (TAGETES ERECTA FLOWER OIL)fair trade vanilková absolue (VANILLA PLANIFOLIA FRUIT EXTRACT),*Limonene ( )parfém (PARFUM)chlorofylin (CI 75810)

O tejto maske som Vám písala už na blog aj recenziu, ktorú si môžete prečítať tu. Jej menšiu verziu som si kupovala ešte v kamennej predajni a bola to taká láska na prvý pohľad (či skôr na prvé vyskúšanie, príliš vábne nevyzerá), že som si ju musela priobjednať aj vo veľkom balení. Krásne vyčistí pleť a zanechá pleť sviežo voňavú. Čo viac si priať?

Jungle (tuhý kondicionér)


Zloženie: kakaové máslo (THEOBROMA CACAO SEED BUTTER)Cetearyl Alcohol & Sodium Lauryl Sulfate (Cetearyl Alcohol & Sodium Lauryl Sulfate)Propylene Glycol (Propylene Glycol)čerstvé avokádo (PERSEA GRATISSIMA FRUIT EXTRACT ),Glyceryl Stearate & PEG-100 Stearate (Glyceryl Stearate & PEG-100 Stearate),Cetearyl Alcohol (Cetearyl Alcohol)kyselina stearová (STEARIC ACID)parfém (PARFUM)sojový lecitin (Soya Lecithin)čerstvé fíky (FICUS CARICA FRUIT),čerstvé bio banány (MUSA PARADISICA FRUIT)čerstvý plod mučenky (Passiflora Edulis Fruit)čerstvý kumquat (FORTUNELLA JAPONICA FRUIT)Cetrimonium Bromide (Cetrimonium Bromide)ylang ylangová silice (CANANGA ODORATA FLOWER OIL)vetiverová silice (VETIVERIA ZIZANOIDES ROOT OIL)cypřišová silice (CUPRESSUS SEMPERVIRENS OIL)silice z cedrového dřeva (CUPRESSUS FUNEBRIS WOOD OIL)chlorofylin (CI 75810)*Limonene ( )*Cinnamal ( ) 

Opäť niečo, na čo som už stihla napísať recenziu a prečítať si ju môžete tu. Keď sa všade píše, že je dôležité naučiť sa s ním pracovať, nie je to celkom pravda. Práca s ním je ľahká (prejdete po vlasoch po smere ich rastu), skôr si musíte zvyknúť na to, že neviete, kam ste si ho dali. Keď sa však naučíte postupovať systematicky, vaše vlasy používanie tohto kondicionéru ocenia. Krásne voňajú ešte pár dní po použití a ľahšie sa rozčesávajú. Spĺňajú tak asi základné dve podmienky, ktoré od kondicionéru vyžadujem.. :-)

Jumping Juniper (tuhý šampuk)
55g, 9,54€
oficiálny český eshop


Zloženie: Sodium Lauryl Sulfate (Sodium Lauryl Sulfate)odvar z levandule (LAVANDULA ANGUSTIFOLIA FLOWER EXTRACT)odvar z rozmarýnu (ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT)jalovcová silice (JUNIPERUS COMMUNIS FRUIT OIL)limetová silice (CITRUS AURANTIFOLIA OIL)Citral (Citral)*Limonene ( ),parfém (PARFUM)CI 18050 (Colour 18050)CI 61585 (Colour 61585) 

Tento šampuk som zatiaľ nestihla vyskúšať, nakoľko mám ešte rozpoužívaný Seanik, na ktorý recenziu nájdete tu. Dúfam, že bude aspoň rovnako dobrý. Vonia nádherne a jemne po levanduli. Vždy keď otvorím šuflík, kde ho mám odložený, tak sa naň teším... :-)

Darčeková (mnou nakombinovaná) sada
približná cena 35€ (aspoň sa mi zdá)


Sada obsahuje:
Mask of Magnaminty, 100g, samokonzervačná - recenziu si môžete prečítať vyššie alebo v samostatnom článku u mňa na blogu


- Butterbear, 60g - naprosto som sa zamilovala do vône a začala som ľutovať, že pri prebiehajucej rekonštrukcii sme sa rozhodli zrušiť vaňu a vymeniť ju za sprchový kút. Vonia nádherne po vanilke a viem si úplne do detailu predstaviť, ako by som vedela zrelaxovať pri kúpeli s medvedíkom.. Navyše je medvedík proste roztomilý!



- Eau Roma Water, 100ml - podľa toho, čo som sa dozvedela od obdarovanej, tak vraj krásne vonia, hydratuje a vie osviežiť. Takže asi som sa s touto vodou celkom trafila. Vzhľadom na môj typ pleti ju asi skúšať nebudem.. :-)



- Think Pink balistik, 90g - opäť raz krásna vôňa. Ja v nej cítim hlavne vanilku a levandulu, vnútri by mali byť podľa všetkého trblietky..


- Karma Komba, 55g - zatiaľ vonia zo všetkých šampukov asi najlepšie a podľa recenzií a hodnotení na internete mi prišlo, že je to asi najobľúbenejší šampuk od Lushu. Keď pomíňam moje šampuky, určite si prikúpim aj tento..


+ Orange Flowers šatka - šatka vyrobená z dvoch PET fľaší, dostatočne veľká na zabalenie darčeku a sama je vlastne aj ďalším darčekom. Veľmi ma prekvapilo, že je šatka na dotyk veľmi príjemná. :-)


Darček veľmi potešil a myslím, že som vytvorila ďalšiu LUSH maniačku. Keď už nemáme kamennú predajňu v Bratislave, aspoň že existuje eshop, z ktorého si vieme všetko poobjednávať aj na Slovensko.. 

Festive Funtimes
39,42€, 1kg

Zdroj: lushcz.cz

Komické na tom je, že tento darček som kupovala priateľovi a stále som si vravela, že "mám čas ho odfotiť na blog". Samozrejme som to nestihla, kým sme sa odsťahovali kvôli rekonštrukcii skoro na mesiac mimo nášho bytu. A kým priateľ začal veci skúšať.. :-) Ale to, že som túto sadu kúpila preňho má aj výhody. Viem spolu s ním veci vyskúšať a veľkú časť z nich som už aj vyskúšala..

Sada obsahuje:

Snowman FUN
200g, (mimo sady stojí 7,92€)
oficiálny český eshop


Nepredáva sa takto pekne poskladaný, ale každa farbička zvlášť v jednom veľkom valčeku. Môžete si teda z farieb postaviť čokoľvek iné. Má veľmi jemnú ovocnú vôňu, ktorá mne osobne krásne zapadá do takéhoto počasia. Dá sa použiť namiesto sprchového gélu tak, že si kúsok odtrhnete a potom už len namydlíte pokožku. Priateľ skúšal používať aj na vlasy a ešte dva dni som z neho tú vôňu cítila. A samozrejme som si so sebou FUN vzala aj do vane, kde som sa hrala ako malá, robila rôzne tvary, nechala ho poriadne peniť a podobne.. Jednoznačne s ním je FUN!

Zdroj: lushcz.cz

Gold FUN
200g (7,92€)
oficiálny český eshop

Príde mi, že rôzne FUN sa líšia jedine farbou a vôňou, ale kvalitatívne je to to isté. Nevysušujú pokožku a majú multifunkčné využitie. Toto FUN vonia karamelovo-medovo a na zimu to bude to pravé orechové. Už len ho doplniť s "Let the good times roll" a mám asi svoju novú zimnú starostlivosť do sprchy.. :-)

Zdroj: lushcz.cz

Red FUN
200g (mimo sady stojí 7,92€)
oficiálny český eshop

Vonia krásne po mandarinkách a pomarančoch, čiže ďalšia zimná vôňa do radu. Robí úplne to isté, čo všetky ostatné FUN a dá sa využívať rovnako multifunkčne - do vane, do sprchy aj na hranie.. :-)
Zdroj: lushcz.cz

Zelené FUN
200g, (mimo sady stojí 7,92€)


Vonia rovnako ako sprchové želé Woosh, čiže po limetkách a citrusoch. Dokopy si ostatnými FUN si môžete vytvoriť aj postavičky zo škatuľky, v ktorej to bolo celé zabalené.

Zdroj: lushcz.cz

Snowman želé

100g, (mimo sady stojí 6,66€)
oficiálny český eshop

Želé je zabalené v rovnakom kelímku ako obyčajné želé od Lush, ale aj napriek tomu má tvar snehuliaka ako na obrázku nižšie. Nádherne vonia na tele aj hodiny po tom, čo ho použijete. Nejakú extra úžasnú hydratáciu som si nevšimla, ale nie je to ani najhoršie - taký priemer. Ale tá aplikácia!  Moja a priateľova otázkomyšlienka: "To je dobrý nápad, to želé, prečo len sa to nevyrába?" bola takmer v prvej sekunde sprchovania zodpovedená..Videli ste niekedy taký ten vtipný gif či video, kde dieťa či dospelý človek naháňa mydlo, ktoré sa mu stále šmýka a padá? Tak som si nejako pripadala... :-)) Želé oproti klasickému mydlu omnoho viac kĺže a prešmykne sa Vám  medzi prstami pri prvej (a každej!) príležitosti. Skúšala som si kúsok odtrhnúť a umývať sa tým kúskom, aj sa umývať celým mydlom (čo bolo trochu lepšie). Ale výsledok bol aj tak asi tisícka spadnutí a zdvihnutí želé, pár nadávok a obrovské ĎAKUJEM výrobcom sprchovej kozmetiky, že nevyrábajú sprchové želé... Je to ale obrovská škoda, pretože tá vôňa je nezameniteľná, úžasná a dlho na pokožke vydrží.. :-(

Zdroj: lushcz.cz

Whoosh želé
100g, (mimo sady 6,30€)
oficiálny český eshop


Krásne vonia po citrusoch a pripomína nám zelené FUN, ktoré sme si s priateľom zamilovali. Manipulácia je podobná ako pri snowman želé, takže asi skôr spadá do kategórie "nič pre mňa". Opäť ale obrovská škoda, pretože tá vôňa je skvelá! :-/
Zdroj: lushcz.cz
Priateľa celý balíček veľmi potešil, nakoľko jedno zelené FUN sme si odniesli už z kamennej predajne LUSH a veľmi ho bavilo hrať sa s FUN vo vani (patrí k tým hyperaktívnym ľuďom, čo nemôžu ani chvíľu poticho sedieť a nič nerobiť - rovnako ako aj ja :-)).. Preto keď som tam túto sadu videla, proste som mu ju kúpiť musela. Aspoň som chvíľu nemusela počúvať o tom, koľko kozmetiky si stále kupujem (lebo toto bolo hlavne preňho ;-))...

Ešte som si k nákupu vybrala tri vzorky výrobkov. Trochu ma mrzelo, že nie je možné zvoliť si vzorky hocijakých výrobkov od Lush, nakoľko som chcela skúsiť iné výrobky ako tie, ktoré boli v ponuke. Nakoniec som si vybrala:

- Hot Toddy - nádherne vonia po vianočnom korení (možno klinčeky) a určite si ho na zimu ešte budem musieť prikúpiť
- Veganese - zatiaľ som ešte nestihla vyskúšať, ale skôr by ma lákala vzorka šampónu či kondicionéru Big, ktoré sú tak ospevované
- Herbalism - keďže som predtým skúšala vzorku "Let the good times roll", tak Herbalism nemal šancu. Póry mi neupcháva, ale zase nemám ani pocit, že by som mala extra čistú pleť. Dosť zvláštne vonia, ale našťastie nie je cítiť z pokožky tak dlho ako "Let the good times roll".. 


A keďže sa nedala vybrať hocijaká vzorka a ja som skutočne chcela skúsiť Vanishing Cream, od ktorého som síce už vzorku mala, ale tá bola asi na 3 použitia, tak som do poznámky k objednávke pripísala prosbu o vzorku Vanishing Creamu.. Predsa len sa mi príliš nechcelo kupovať si krém za 34€, ktorý som ani poriadne nevyskúšala.. Aké len bolo moje prekvapenie, keď som z veľkej krabice vytiahla tento sáčok.. V ktorom bolo samozrejme plné balenie Vanishing Creamu! Tomu vravím zákaznícky servis. Vískala som od radosti na pol bytu a hneď som volala priateľovi, že má o jednu položku na mojom vianočnom wishliste menej (navyše moje vzlyky o tom, že som si ten krém predsa len mala objednať počúval celé dva dni, kým mi neprišiel balíček)... :-)


Vanishing Cream
45ml, 34€


Zloženie: nálev z lněného semínka (LINUM USITATISSIMUM SEED EXTRACT)voda (AQUA),růžová voda (ROSA DAMASCENA FLOWER WATER)levandulová medová voda (Lavandula angustifolia)za studena lisovaný bio olej z hroznových jader (VITIS VINIFERA SEED OIL )med (MEL)kyselina stearová (STEARIC ACID)bio jojobový olej (SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL)extrakt z vilínu viržinského (HAMAMELIS VIRGINIANA BARK/TWIG EXTRACT)fair trade bambucké máslo (BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER )Cetearyl Alcohol (Cetearyl Alcohol),Triethanolamine (Triethanolamine)olej ze semen kamélie (CAMELLIA JAPONICA SEED OIL)levandulová silice (LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL)neroliová silice (CITRUS AURANTIUM AMARA FLOWER OIL)geraniová silice (PELARGONIUM GRAVEOLENS FLOWER OIL)glycerín (GLYCERINE)*Geraniol ( )benzoová tinktura (STYRAX BENZOIN RESIN EXTRACT)*Limonene ( )*Linalool ( )parfém (PARFUM)Propylparaben (Propylparaben)Methylparaben ( ) 

Dobre hydratuje a vyživuje pleť, pomáha omnoho rýchlejšie odstraňovať stopy po akné (zapálené akné, drobné jazvičky alebo zoschnuté chrastičky) a aj akné samotné eliminovať. Sťahuje mi póry a viac-menej mám pocit, že ničí nedokonalosti už v ich začiatkoch. Keďže mám mastnú pleť, dávam si ho aj ráno pod makeup miesto podkladovej bázym, pretože dobre zmatňuje.


Naprosto dokonale a dlho vonia. Dokonca až tak, že sa ma raz pýtal priateľ, ktorý je to parfém. A kamarátka rovno dokonca tipovala aj presný typ parfému (bohužiaľ si už nepamätám, ale bol to jeden z tých podstatne drahších :-)). Vlastne tomuto krému nemám ani čo vytknúť, pretože som mu naprosto prepadla. Navyše sa ani nejako rýchlo nemíňa, takže za tú cenu aj pomerne dlho vydrží.. Keby som si už náhodou nevedela nájsť iný dôvod, prečo Lush milovať, tak to bude kvôli tomu darčeku určite dlhotrvajúca láska! :-)


Čo je Váš najobľúbenejší produkt od Lush? Skúšali ste niečo z týchto "mojich" výrobkov?

  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ja čakám na zľavu vianočných limitiek a k nim objednám aj tie z klasickej ponuky aby som nemusela platiť poštovné :) z vianočných vecí plánujek kopu :) potom plánujem šampuk, kondicionér, mask of magnaminty ( po prečítaní tvojích recenzií :) nejaký lip scrub a balzam na pery. :)
    Minulý rok som kupovala iba vianočné limitky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poštovné je vyššie, ale keď kupujem darčeky a prihodím k tomu svoje veci, vyšlo mi poštovné zdarma... :-)

      A čo si objednávala z vianočnej limitky? Nech sa môžem inšpirovať... :-)

      Odstrániť
  2. Minulý rok som objednával prvý krát, a do košíka šlo všetko čo mali ešte sklasom :) balistiky, darčekové balenia, peny do kúpeľa sprcháče

    OdpovedaťOdstrániť