nedeľa 12. októbra 2014

SKÚŠAM : Mask of Magnaminty od Lush

Musím sa Vám priznať hneď na začiatku recenzie, že značku Lush platonicky milujem už poriadne dlho. Lenže vzhľadom na ich dostupnosť (či skôr nedostupnosť) inde ako v Prahe, som sa nikdy neodhodlala niečo si kúpiť. Párkrát som navštívila ich pražský obchod, ale nikdy som nevedela, odkiaľ začať. Preto som nezačala nikde.. :-) Len som sa kochala zahraničnými recenziami a obrázkami. Nedávno som sa pozrela na ich eshop a pre moje potešenie som videla, že už zasielajú aj na Slovensko. Sama sebe som sľúbila, že miniem všetky krémy, čistiace mydlá, sprchové gély a ďalšie kozmetický "nutnosti", ktoré doma skladujem, aby som potom mohla spraviť veľkú objednávku z Lush. Čo však náhoda nechcela, naskytla sa mi cesta do Prahy. Bohužiaľ vtedy boli nejaké nákupné dni, takže som pod návalom ľudí len na chvíľu vbehla do Lushu a odniesla si Mask of Magnaminty, zelené FUN, tuhý šampón na vlasy a kopec vzoriek. Trochu ma zamrzelo, že Lush nemá darčekovú sadu či set starostlivosti o pleť. Chcela som si práve niečo také kúpiť.. :-) Nakoniec som však mala kopec vzoriek miesto nejakej sady a musím sa priznať, že ma tieto vzorky hneď na dva výrobky presvedčili... Ale vezmime to pekne poporiadku, od zlatého grálu Lush, Mask of Magnaminty.



Mask of Magnaminty, samokonzervačná
Cena: 195 Kč (7,10€)
Množstvo: 100 ml (dostupné aj v 250 ml)

Vzhľadom na to, že mám trochu problematickú pleť a napozeraných či načítaných kopec recenzií o Lush, môj prvý výrobok nemohol byť nič iné ako táto maska. Vybrala som si samo-konzervačnú verziu, pretože oproti tej klasickej neobsahuje vôbec žiadne syntetické ingrediencie, i keď ju musíte minúť trochu skôr. Jej cena je rovnaká ako cena pôvodnej verzie, takže to bolo viac-menej "jedno".



Balenie je klasické "lusheovské" z recyklovaných materiálov, a tak šetrné k prírode. Navyše keď donesiete 5 takýchto prázdnych nádob, dostanete masku zadarmo. Podľa mňa skvelý nápad, už teraz ich mám doma 5 a to som navštívila dvakrát za víkend kamennú predajňu a objednávala som raz cez internet.. :-) 


Maska nádherne vonia po mäte a zvykla som si dávať si ju na tvár ráno. Vie ma skvele prebudiť a zlepšiť mi ráno. Konzistencia je skôr hrudkovitá a občas pri nanášaní tu a tam niečo spadne, preto nanášanie v spálni pred zrkadlom nie je práve najvhodnejšie a uchyľujem sa skôr do kúpeľne nad umyvadlo. Na druhú stranu vďaka tejto konzistencií po zaschnutí máte vlastne aj peeling.



Kupovala som si masku najskôr v menšom balení, ale to som skoro po mesiaci mala už prázdne. Preto som pri objednávke z ich eshopu samozrejme prihodila do košíka aj veľké balenie tejto masky ;-) Je to totižto taký malý prírodný zázrak. Pleť mi krásne vyčistí a prevonia. Aj po častejšom používaní sa mi nestalo, že by moju pleť vysušovala alebo naopak zanášala. Nemám celú tvár len problematickú, ale aj tak žiadne miestečko na tvári nevynechávam. A maska žiadnu "paseku" nenarobí. Odkedy masku pravidelne používam, moja pleť je čistejšia, póry menšie a skvelá vôňa mäty a peeling k tomu je už len malý bonus.. :-) 



Akú recenziu na produkty od Lush chcete nabudúce?
A) multifunkčné zelené FUN
B) tuhý šampón na vlasy
C) kooopec vzoriek, ktoré som dostala

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára