Lenivé soboty a Montagne Jeunesse

By Unknown - mája 03, 2014

Už som Vám niekedy povedala, ako milujem soboty? V piatok ste ešte väčšinou naladení/rozladení zo školy či práce, v nedeľu sa už chystáte do školy a práce a tak zostáva na odpočinok len "lenivá" sobota. Čas, kedy sa aspoň ja môžem venovať sebe, svojmu priateľovi a všetkému ostatnému s čistou hlavou. Lenivou som sobotu nenazvala preto, že by som sa zachumlala do postele a celý deň z nej nevyšla. To nie... 
Lenivá sobota je pre mňa lenivá, pretože som v tento deň extrémne pomalá a dávam si pri všetkom načas. Kompenzujem si tým všetky zvyšné dni v týždni, kedy sa niekam ponáhľam a musím robiť všetko rýchlo a častokrát v strese. Napríklad dnes som vstala o nejakej deviatej z postele (čo je u mňa vrchol leňošenia, snažím sa vstávať každý deň o 6-7), dala som si pohodové raňajky a kávu a šla som sa rozhýbať na bedminton. Vyvenčili sme s priateľom psa, nakúpili sme jedlo na obed a priateľ navaril. Zbožňujem chuť jedla ako takú, preto príliš soľ či iné korenie nepoužívam, ale dnes som mala chuť na niečo pekelne výrazné. A tak som sa dočkala úžasnej mexickej kuchyne, ktorá bola skutočne "pekelne" výrazná (ešte teraz necítim krk).. 
Po dobrom obede som dopisovala bakalárku a čo pri bakalárke môže robiť blogerka zbožňujúca kozmetiku? Samozrejme na seba "napatlať" novú masku, ktorú mi kamarátka doviezla z Liverpoolu - Montagne Jeunesse Blemish Mud Argile Anti-Imperfection.


Mám pocit, že som tieto masky videla už niekde aj na Slovensku, ale teraz Vám neviem povedať kde. Asi v nejakej zapadnutej drogérií alebo v Tescu? Každopádne si ich viete v rôznych variantoch objednať zo slovenských eshopov, napríklad na Svetkrasy.sk , Rudorfer.sk alebo Bellua.sk . Mne sa najviac pozdáva asi rudorfer, pretože sa tam dajú zohnať aj skvelé telové jogurty, ktorý boli v aprílovom Ladyboxe. V prípade, že by ste si chceli kúpiť viac kusov, tak si ich môžete objednať za 1 libru/ks z ebay. Z ebay by ste však museli platiť poštovné, takže sa to oplatí až keby ste objednávali viac kusov. Kamarátka dala za túto masku v Liverpoole tiež 1 libru, takže ceny na ebayi sú rovnaké ako v kamenných predajniach v Británii. 
Touto cestou by som chcela ešte mojej kamarátke čítajúcej blog poďakovať.. :-)



Musím sa priznať, že čo sa týka balenia, tak ma dostalo. Milujem tieto britské obaly! :-) Z prednej strany nájdete "stručný" popis masky, z čoho sa skladá a na čo je určená. Z druhej strany je zloženie, postup aplikácie a zároveň aj informácia, že ich produkty nie sú testované na zvieratách...



Maska je určená proti nedokonalostiam pleti a obsahuje okrem iného aj Aloe Vera. A po Aloe aj nádherne vonia. Konzistencia je na mňa až príliš krémová, ale pre milovníkov krémových masiek to bude to "pravé orechové".. :-) Vadí mi trochu aj veľkosť balenia. Nerada si masky v sáčku odkladám na viac použití, takže som ju na seba natierala v celkom hrubej vrstve. Na jedno použitie by inak stačila tak polovica balenia.


Prvýkrát som sa rozhodla odfotiť si pleť pred a po použití. Musím Vám teda povedať, že som bola sama zhrozená, ako sú zblízka moje póry rozšírené. Poznáte to, z diaľky je to ok, s pridaním make-upu, púdru a korektoru je to super. A potom sa náhodou pozriete viac zblízka a infarktujete. Schválne som odfotila nos, pretože tam samozrejme mám najhoršie z najhoršieho.. :-)

Pred použitím masky

Po použití masky
Výsledok môžete vidieť na fotkách vyššie. Páčilo sa mi, že som mala po použití pocit, že moja pleť je skutočne dobre hydratovaná. Začervenania pleti maska zvládla vybieliť a vytiahnuť, takže boli menej viditeľné. Čo sa však týka čistenia pórov, tak som nemala pocit zlepšenia. Jedine som mala póry menej sfarbené a tým pádom menej viditeľné. Hĺbkovo ich však maska nevyčistila ani trochu.


Poznáte masky značky Montagne Jeunesse? Ste s nimi spokojné?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov