Gélové šialenstvo už aj u mňa na blogu...

By Unknown - mája 14, 2014

Trendy prichádzajú a odchádzajú. Tak ako prišli matné, magnetické či pieskové laky, tak prišli aj gélové laky. Ja som ich zaregistrovala prvýkrát v ponuke Essence, ale príliš veľkú pozornosť som im nevenovala. Keď som čakala na ďalší Ladybox a bolo zvestované, že tam bude značka Alessandro, tak som sa samozrejme mrkla na ich ponuku. A opäť tu boli tie gélové laky. To už som začala hľadať cielene, kto ich robí, ako ich robí a či nepoškodzujú nechty. Pri mojich potulkách blogovou sférou som narazila aj na SOAK OFF Gel Polish od Mild East. Keďže som na ebayi navyše našla krásnu šesť sadu menším gélových lakov, tak bolo jasné, čo budem testovať..



Netrpezlivo som čakala, kedy mi balíček príde. O to netrpezlivejšie, že mi kamarátka so setom gélových lakov od Essence hlásila, ako krásne to drží, posielala fotky a podobne. Nevedela som sa dočkať, kedy aj ja konečne skúsim gélové laky. Samozrejme keď sa na niečo tešíte, tak sa to "pototo".. Už pri preberaní zásielky som tušila, že niečo nebude dobre. Cítila som totiž laky (odlakovač). Po otvorení to bolo jasné, jeden z lakov bol pootvorený a časť z neho sa vyliala. Ale tak, žiadna tragédia, ideme ďalej. Seller mi poslal čiastočnú náhradu za ten lak a ja dúfam, že aspoň raz budem mať príležitosť tento zelený nahodiť na nechtíky..


Čo sa týka balenia, tak ho skutočne milujem. Krabičku ste mohli vidieť vyššie. Z druhej strany nájdete veľmi stručný návod a vnútri zelené platíčko s lakmi. Veľkosťou sú podľa mňa tieto gélové laky ideálne a je možné minúť ich (čo možné pri väčšine lakov nie je :-)). 



Zospodu na fľaštičkách sú napísané čísla odtieňov, aby ste si ich mohli prípadne objednať samostatne. Fľaštičky nie sú priehladné a preto zisťujem farbu aj tak otváraním. Ale vzhľadom na to, že je to gel, tak to chápem. Asi sa ich budem musieť naučiť podľa čísel... :-)


Už mám teraz na nechtoch druhý z lakov, ale k nafoteniu niektorých odtieňov na nechtoch sa asi tak skoro nedostanem.. Takže swatche na bielom podklade, farby sú takmer totožné..


Tu už môžete vidieť samotný výsledok. Je potrebné samozrejme okrem týchto lakov mať aj base coat, top coat a cleanser (a samozrejme uv či led lampu :-)). Všetky tieto vecičky mi ale prišli spolu so sadou na gélové nechty, takže som ich nekupovala znova. Na fotke mám len dve tenké vrstvy laku, preto farba nie je až taká výrazná ako na swatchoch. Môžem Vás ale upokojiť, že som ešte skúšala tú červeno-ružovú a bola úplne rovnaká ako na fotke. Čo sa týka výdrže, tak je to cca. 7-10 dní. Oproti bežnému laku úplná paráda! :-) 


Keď to zhrniem, spočítam a podčiarknem, tak sa mi gélové laky skutočne páčia. Nemusíte si robiť starosti, či Váš lak je ešte nositeľný a ako vyzerá. Stačí si raz za týždeň nájsť čas a máte vystarané. Nechty mi lak nepoškodil nejako extrémne (asi tak ako aj niektoré obyčajné laky), takže jediná nevýhoda je viac-menej pre mňa nepodstatná. Celkovo má táto sada stála 12 dolárov a keďže som mala uv lampu a ostatné príslušenstvo, tak si myslím, že to bola dobrá investícia.. Obzvlášť keď nepatrím medzi ľudí, čo si nadšene lakujú nechty každý druhý deň, ale chcem, aby moje nechty vyzerali upravene a reprezentatívne.. 
Mám nafotený aj postup, ako som tento gel lak aplikovala. Napíšte mi dole do komentárov, ak by ste chceli takýto návod a pridám ho na blog.. :-)


Nosíte gélové laky? Akú značku a ako ste s nimi spokojní?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov