Nahota v podaní Essence

By Unknown - marca 13, 2014

O tom, aký rozruch spôsobili paletky Naked od Urban Decay vo svete, Vám asi veľa rozprávať nemusím. Spôsobili vo svete kozmetiky takú malú revolúciu. Všetky ostatné značky sa začali predháňať, ktorá "tromfne" paletky Naked svojimi vlastnými nude, chocolate a naked paletkami. Okrem značiek ako Bobbi Brown, theBalm a ďalších sa o to pokúšajú aj "lacnejšie" značky ako Catrice či Essence. A dnes bude práve reč o paletke "all about nude" od Essence, ktorá sa do slovenských drogérií zatiaľ nedostala (nevidela som ju tam), a preto som si ju kúpila v rakúskej DM. Musím sa priznať, že som nejaké recenzie o tejto paletke čítala už od českých blogeriek ešte pred kúpou paletky. A tieto ich ohlasy boli prevažne veľmi pozitívne. Písali o novom zložení tieňov, ktoré je omnoho lepšie ako to predtým, o výdrži, krásnej pigmentácií.. To je možno pravda. Ale keď zlepšíte zlé zloženie tieňov, tak je to stále len priemer.. :-)

Balenie je rovnaké, ako pri väčšine Essence výrobkov. Plastové a popísané vpredu aj vzadu. Vzadu nájdete vcelku dlhé zloženie, množstvá a trvanlivosť, odtieň (01 - nude) a krátky popis. Na prvý pohľad na mňa paletka pôsobí vcelku pekne a jednoducho.




Farba tieňov je na pohľad veľmi pekná a podľa mňa dobre vybratá práve do tejto paletky. Keď však tiene skúsite, už to také skvelé nie je. Pigmentácia je viac ako biedna, obzvlášť pri bledých tieňoch. Pri aplikácií musíte viackrát nabrať tieň a dávať si ho na oko, pretože v prvej vrstve by ste takmer nič nevideli. Výdrž na tom nie je o nič lepšie. Aj po použití podkladovej bázy tiene 8 hodín nevydržali. Ku koncu sa už začali dosť lesknúť a zlievať, čo vôbec nevyzeralo dobre.


A nakoniec swatche. Dúfam, že aspoň niečo uvidíte, pretože tiene nie sú príliš dobre pigmentované ako som už spomínala vyššie. Mať 6 tieňov takejto kvality mi príde nepochopiteľné, ešte možno by som si bola ochotná kúpiť duo posledných dvoch najtmavších a najlepšie pigmentovaných tieňov :-)




Skúšali ste už niektorú z týchto paletiek od Essence?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov