Etude House - On Air..

By Unknown - marca 19, 2014

Ďalší článok, ktorým doháňam "resty" z minula. Už som si tento set kúpila asi dva mesiace dozadu, poctivo som ho testovala a až doteraz som nestihla nič napísať. A pritom som veľmi nadšená väčšou časťou tejto sady... :-)




Od rovnakého sellera som kupovala ešte vzorky očného krému, pretože mi došiel a táto rada Collagen Moistfull sa mi veľmi pozdáva. Všetko mi prišlo naraz, tentokrát bohužiaľ bez vzoriek.
Čo sa týka tohto očného krému, tak zbožňujem, ako veľmi hydratuje. Používam ho prevažne na noc a ráno mám pleť krásne vyhladenú. A jedna takáto vzorka mi vydrží na približne dva týždne.



A teraz už poďme k samotnému setu. Je úplne nádherne zabalený a prevažná ako som už písala vyššie z prevažnou časťou výrobkov som spokojná. Navyše oceňujem, že na zadnej strane nájdete kompletné zloženie všetkých výrobkov, gramáže a vlastne aj všetko ostatné, čo potrebujete vedieť.





A čo sa teda skrýva v tomto boxe? Real Art Cleansing Oil Moisture, Moistfull Collagen Cream a Golden Ratio Face Glam. Zloženie, ktoré si Vás proste získa... :-)



Real Art Cleansing Oil Moisture (25ml)
Skvelý čistiaci olej, ktorý ma donútil milovať tento spôsob odličovania. Pri žiadnom inom spôsobe odličovania som nemala až tak čistú pleť bez make-upu. Neupcháva mi póry a úplne nádherne vonia po citrusoch. Používam ho už dlhšie a som s ním veľmi spokojná. Mám aj lepšiu a krajšiu pleť, keď sa odličujem ním. Navyše musím oceniť, že na to, že to bolo len 25 ml, vydržal mi skutočne dlho.
A ako teda tento olej používate? Večer, keď sa chcete odlíčiť, dáte si trochu tohto oleja na tvár a masírujete. Po chvíli pridáte trochu vody a opäť masírujete. Potom už len celú tvár umyjete vodou. 
Keď som aj skúšala po takomto odlíčení prejsť si po tvári vatovým tampónom, bol takmer úplne čistý. :-) Už mám objednaný z tejto edície balzám.. 


Moistfull Collagen Cream (10 ml)
Z tohto krému som mala pred objednaním pár vzoriek. Aj preto som sa rozhodla objednať si ho znova a v trochu väčšom balení. Keď píšu, že hydratuje, tak skutočne hydratuje. A dosť. Keď si ho dáte na noc, ráno sa zobudíte s úplne novou, hladkou pleťou. Póry mi neupcháva a nezhoršuje mi ani akné.. Veľmi rýchlo sa vstrebáva a dobre sa rozotiera. Nemám mu proste čo vytknúť. :-)



Golden Ratio Face Glam (5g)
Toto je presne ten výrobok z celej sady, ktorý využívam úplne najmenej. Je to vlastne rozjasňovač s ružovým odtieňom. Jediným problémom je, že je až tak prirodzený, že je takmer neviditeľný. Aspoň na mne, ktorá má tmavšiu pokožku. Verím, že niekoho bledého by rozjasnil lepšie. Každopádne jeho použitie mi pleť nezhoršilo, nepoužívala som ho však nejako často.



Rozotrený rozjasňovač

Aké rozjasňovače používate?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov