PRVÝ DOJEM : theBalm a benefit

By Unknown - februára 07, 2016

Ahojte!

Keďže ste veľkú časť mojich darčekov videli už na instagrame, facebooku či v iných videách, rozhodla som sa, že samotné video o mojich vianočných darčekoch tento rok nebude. Je tu veľké "ALE". Keďže som si kúpila paletku bestsellerov od theBalm a dostala som set s 12 produktami od benefitu pod stromček, tak som sa rozhodla natočiť video mojich prvých dojmov na produkty samotné. Úplne prvýkrát som vyskúšala niečo od theBalm (a teda ľutujem, že som "nepodľahla" tejto značke už skôr) a väčšina produktov od benefitu pre mňa bola tiež veľkou neznámou - okrem Poorfeshional a riasenky They´re real.

Dúfam, že si video užijete, opäť raz pripomínam, že nie som žiadne "makeup guru" alebo profesionál, makeup je len mojim veeeeeľkým koníčkom... :-)




Akú značku ste vyskúšali v poslednej dobe Vy? Očarila Vás alebo to bol prepadák?



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov