NEW IN!

By Unknown - februára 06, 2016

Ahojte!

Asi sekundu dozadu, pri písaní a vymýšľaní toho veľmi komplikovaného a trefného nadpisu, mi napadlo, že som do článku pôvodne vôbec nechcela zakomponovať asi najväčšiu novinku či nákup posledných dní a vlastne aj mesiacov.

Bol upršaný deň.

Rovnaký ako každý iný.

S tým rozdielom...

...že som si konečne kúpila svoju prvú ZRKADLOVKU!!! 


Po mesiacoch zdĺhavého šetrenia peňazí, vyberania a váhania medzi Canon 700D a Canon 70D má nakoniec presvedčili povianočné výpredaje. Kým bol rozdiel medzi vyššou a nižšou radou 250-300€, tak som ešte váhala... Akonáhle sa mi naskytla možnosť kúpiť Canon 700D za 530€, čo je takmer polovica vyššej rady, tak bolo rozhodnuté! Foťáčik som mala pripravený na vyzdvihnutie už od piatku, ale keďže som mala v pondelok skúšku, tak som sa prekonala a v záujme vyššieho dobra (lepšej známky zo skúšky) som si po foťák išla až v pondelok. Paradoxne, zo skúšky som mala FX, ale foťák mi náladu dostatočne napravil..

Nazbierali sa tu však aj ďalšie nákupy, ktoré som Vám chcela ukázať. A hlavne teda som mala radosť zo skúšania nových možností fotoaparátu! :-) Veľkú radošt okrem fotoaparátu mám aj z tohto úžasného podnosu do postele. Už dlho som taký chcela a zháňala, nakoniec som tento našla v Sconte a stál do 20€.


Pamätáte ako som Vám spomínala, že ma láka vyskúšať niečo od značky Freedom? Tak som si začala pozerať ich webstránky a nakoniec som nejakým zázrakom skončila na stránkach Sleeku a v zľave som si objednala za 30€ set paletky, lícenky, matného lesku a riasenky. Od značky Freedom som tak opäť nič neobjednala.


Musím sa priznať, že doteraz som Sleek príliš v láske nemala. Skúšala som len jednu z ich vychvaľovaných paletiek - Garden of Eden, ktorá mi ale prišla príliš prášivá, tiene behom dňa stratili na intenzite a aj napriek primeru sa zliali do ohybu oka. Preto ma prekvapilo, že som z týchto produktov (s výnimkou riasenky) veľmi milo prekvapená a mám chuť skúšať aj ďalšie veci od Sleeku.. 







Pomerne neplánovaným nákupom bol aj tento zápisník. Šla som si nakúpiť také tie "bežné" kancelárske potreby do Ševtu a mali tam tento nádherný zápisník. No odolajte tomu! Vyžaruje z neho niečo veľmi hravé, pozitívne a až magické. Takže som si ho úplne neplánovane kúpila a chcela by som si doňho písať moje "denné" ciele. Čítala som totiž veľmi dobrý motivačný článok, kde sa odporúčalo každý deň si napísať 3-5 vecí, úloh, ktoré keď splníte, tak môžete považovať svoj deň za úspešný a plne využitý. Môžu to byť drobnosti aj väčšie ciele, ale malo by Vám to dávať večer dobrý pocit, že ste stihli, čo ste si naplánovali... Táto myšlienka sa mi veľmi páčila a tento zápisník je k tomu ako stvorený!




Ďalšia z vecí, ktorá ma už dlho láka, je Glamglow. Zázračné bahno ospevované hollywoodskymi hviezdami. Bohužiaľ tá cena už tak lákavá nie je, za 50 ml zaplatíte približne 60-70€. Toľko do masky asi ešte nie som ochotná investovať. Obzvlášť keď nikde nemám istotu, že bude skutočne tak záááázračnááá. Pri čítaní recenzií som však narazila na tip na masku od Origins, ktorá by mala byť porovnateľná práve s glamglow, ale cena je 100ml okolo 30€. A už sa šlo objednávať z feelunique! Nakoľko som tam mala ešte zľavový kupón, tak som za cenu masky mala ešte aj peeling od Zoelly a vzorky. A keď už sme pri tých zľavách - dlhšie som chcela vyskúšať sadu na bielenie zubov z dm drogerie a nakoniec som na ňu mala ešte aj 25% zľavu, takže ma vyšla necelých 15€. Uvidíme teda, či skutočne zvládne zúbky vybieliť.




To je z dnešného extra dlhého nákupného článku už úplne všetko. Budem rada, ak mi dáte vedieť, čo ste si v poslednej dobe kúpili Vy alebo čo Vás už dlhšie láka vyskúšať.

Majte sa krásne!

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov