NÁKUPY: Beauty Bag a eos z eshopu www.kosmetika-usa.cz

By Unknown - decembra 13, 2014

Nákup z tejto stránky som zvažovala dlhšie. U blogerky "IloveMakeup" som videla recenziu na ich beauty bag, ktorá obsahovala eos a podobné vychytávky (no paráda, nie?). Samozrejme ma lákalo vyskúšať takto nabitý balíček. A tak keď minulý mesiac mali akciu a k nákupu nad 500Kč pridávali (mali pridávať, ale o tom neskôr) paletku od Clinique v hodnote 199Kč, tak som proste neodolala. Obzvlášť pred Vianocami, kedy aj takýto darček a prípadne veci z taštičky, viete využiť a niekomu darovať.



Akciu s darčekom paletky k nákupu mali z dôvodu, že objednávky posielali trochu neskôr. Mne prišiel e-mail v pondelok (asi týždeň-dva dozadu), že mi balíček odoslali. Ten mi však prišiel až o asi 8 pracovných dní (streda ďalší týždeň) neskôr. Pritom balíček posielali z Brna. Na prvý e-mail ohľadom môjho balíčka mi neodpovedali. Presne vtedy na ich facebookové stránky písala aj jedna slečna z ČR, že eshop neodporúča, balíček jej neprišiel ani po 2 týždňoch od objednania a na e-maily nereagujú. Ja som tiež jej príspevok komentovala, niečo na štýl, že je to snáď len českou poštou pred Vianocami. Na mail mi však tiež neodpísali (až na druhý) a príspevok zo svojich facebookových stránok bez hocijakého vysvetlenia zmazali. Takýto alibistický prístup z ich strany a mazanie príspevkov (ktoré neboli vôbec vulgárne, len vyjadrenie nespokojného zákazníka) ma odradili od ďalšieho nákupu ešte predtým, ako mi balíček stihol vôbec prísť. Vtedy som sa začala modliť, aby mi balíček vôbec dorazil. Balíček dorazil, ale...

Moje prvé stretnutie s beauty bag začínalo pohľadom na taštičku od Lancome. Je z dobrého materiálu, ktorý je praktický, ale zároveň na dotyk príjemný. Farebne ani vzhľadom to nie je môj "cup of tea", ale na cesty ju asi využijem.



Obsah taštičky ma úprimne trochu sklamal. Hold vata nikoho nedonúti skákať dva metre do výšky. :-)


Obsahovala testovaciu verziu kapsulí proti starnutiu od Elizabeth Arden (myslím, že 4ks). Ani som to príliš neštudovala, jednoznačne ich posuniem ďalej.


Ďalej tam bola sada vaty na cestovanie. Čo k tomu dodať. V lepších hoteloch toto všetko nájdete a ani len na to cestovanie túto sadu asi nevyužijem.


Prvá vec, čo ma potešila po tom, ako som vytiahla dve veci spomenuté nižšie, bol štetec od CK. Krásne husté štetiny, akurát vhodný na blending.


Ďalej tam bola od Too Faced Frozen Lotion. V tomto období nevidím zmysel pre takýto produkt. Skúsila som ho na kúsku nohy. Je chladivý a akoby "puká" (ako keď máte také to pukacie lízatko). Problém však je, že je farebný, takže som zvedavá, či nebude cez leto špiniť oblečenie.


Ďalej tam bola paletka od Clinique s dvoma tieňmi, lícenkou a bronzerom. Je pekne spracovaná, najviac ma z nej však zaujal asi bronzer. Uvidím, či poputuje ďalej ako vianočný darček alebo do giveaway.




No a poslednou časťou beauty bag bola vzorka krému na kruhy pod očami. Nemôžem povedať, že by som si z beauty bag sadla na zadok alebo som mala potrebu objednávať si ďalší. Využijem z toho asi skutočne len ten štetec a cez leto skúsim frozen lotion.. :-) 


Ďalej som si z eshopu prihodila do košíku eos. Nad tým presláveným balzámom som dlho váhala. Objednala si ho dokonca už aj kamarátka, ktorá naň nedá dopustiť, čítala som kopec oslavných recenzií, ale bála som sa, že to bude len niečo predražené, niečim iné, ale pritom obyčajné. Nakoniec však, aby som dosiahla limit objednávky pre paletku ako darček, tak som si ten slávny eos objednala. Zatiaľ to pre mňa nie je "must have", ale o tom v samotnom článku.


No a nakoniec ten paradox. K objednávke som nakoniec nedostala paletku od Clinique, ako bolo sľubované, ale balzam na pery Carmex. Ten som tiež nikdy neskúšala, ale paletku som na druhú stranu chcela darovať, mala na sebe pekné jabĺčko a takmer dvojnásobnú hodnotu. Takže ma to celé trošku sklamalo. Viem, že to je niečo, čo k nákupu dávať nemuseli. Ale keď už to sľúbili a stanovili presné pravidlá, tak sa mali podľa nich aj riadiť. Nebola by som potom pri otváraní balíčku sklamaná. Škoda, no..


Celkovo som z beauty bagu sklamaná (neočaril ma) a rovnako aj z môjho celého nákupu z tohto eshopu. Asi nabudúce budem objednávať skôr z Ameriky či Británie, kde je komunikácia aj starostlivosť o zákazníkov trošku iný level.
Chcela som pôvodne pridať aj článok na ich facebookové stránky, ale asi by to nemalo zmysel. Určite by bol pri najbližšej možnej príležitosti zmazaný. :-) Takže aspoň Vy, moji čitatelia, si môžete vytvoriť názor a prípadne sa tomuto eshopu vyvarovať.. 


Akú máte skúsenosť s týmto eshopom? Aké iné eshopy Vás sklamali svojim prístupom k zákazníkom?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tak takhle by se chovat nemeli, to ja si tady v Anglii objednavam birchbox. Poprve mi prisla cela krabicka ulepena jeden produkt se rozbil a tak komunikace probehla skvele a mela jsem novy boxik doma.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť