Pleť netreba vedieť len nalíčiť, ale aj odlíčiť...

By Unknown - apríla 17, 2014

Ruku hore, kto nikdy nešiel spať namaľovaný! Ja si svoje ruky pekne nechávam položené na kolenách. Samozrejme sa to občas stane každému. Obzvlášť v mladšom veku, kedy v neskorej hodine prídete domov a ste radi, že sa zvládnete vyzliecť a hodiť na posteľ. O to viac sa však musíte postarať o svoju pleť na druhý deň.. Nedávno som čítala článok jednej (tuším britskej) redaktorky, ktorá chodila mesiac spať neodlíčená a len sa ráno "primaľovala". Po mesiaci bola jej pleť v neporovnateľne horšom stave ako na začiatku. Dobre, redaktorka mala medzi 30-40, ale to ešte neznamená, že rovnako nepôsobí neodličovanie aj na mladšie slečny. Okrem zhoršenia pleti redaktorka popisovala aj pocit, že je neustále špinavá vďaka make-upu, ktorý nedávala dole.. 
Ja som už v štádiu, kedy som schopná sa aj o 3 ráno odmaľovať. Síce to robím v takúto hodinu skôr v polospánku a popamäti, ale ráno nie je moja pleť v dezolátnom stave. Musím sa však priznať, že občas mi to odličovanie micelárnymi vodami alebo mliekom príde dosť dlhé. A to nosím prevažne na pleti len bb krém a púder (samozrejme na očiach riasenku, tiene, linky atď.). Navyše prevažne keď chodím tak neskoro domov, tak som na nejakej akcií a nosím miesto bbkrému tekutý makeup. Ktorý sa dáva z pleti dole ešte horšie. A tu nastupuje na scénu môj nový obľúbenec odličovaní. Dostal sa ku mne náhodou v olejovej forme, ale viac sa mi pozdáva ako balzám. O čo že sa jedná? O Etude House - Cleansing Balm!



Koho by zaujímala taká "mini" recenzia k olejovému čističu, tak ju nájdete tu. V skratke - bol rovnako skvelý ako tento (je to tá istá edícia, len iná forma), ale vadilo mi, že mi pomedzi prsty stekal. Preto sa mi aplikácia balzámu páči viac. Balenie obsahuje aj špachtličku na naberanie, nikde nič nesteká a balzám sa roztápa až na pleti.. Do toho samozrejme úžasná citrónová vôňa, ktorá Vám prevonia kúpeľňu aj pleť :-) Jediné, čo môžem opäť vyčítať, je neanglický text na samotnom produkte. Ale na to si už pri kórejských značkách pomaly začínam aj zvykať. Automaticky už pred objednaním hľadám všetky informácie ako zloženie, spôsob aplikovania a podobne na internete :-)



Aby ste mali predstavu, ako prípravok funguje, spravila som pre Vás malý testík. Nakreslila som si na ruku linky, tiene na oči a lesk.


 Samotný postup je nejaký takýto:


1. Naberiete požadované množstvo a dáte na tvár. Potom už len krúživými pohybmi masírujete do pleti (cca.30 sekúnd až minútu)



2. Krúživými pohybmi masírujete do pleti (cca.30 sekúnd až minútu)


3. Pridáte trochu teplej vody tak, aby začal prípravok mierne peniť. A opäť chvíľu masírujete.


4. Zmyjete teplou vodou a je hotovo!


Väčšinou keď potom prejdem po takto vyčistenej pleti, je na nej minimum nečistôt. Také rýchle a efektívne riešenie odličovania sa neodmieta :-) Používam balzám aj na oči, ktoré mi nedráždi, akurát riasenku treba potom ešte dočistiť odličovacím mliekom. Čo sa týka nejakých dopadov na pleť, určite ju nezhoršuje. Neupcháva póry, nevysušuje ju, skôr naopak. A vydrží skutočne dlho :-)

Určite sledujte v nasledujúcich dňoch blog, chystám sa na vyhlásenie ďalšej (jarnej) giveaway...


Odličujete sa mokrým spôsobom (prípravok s vodou) či suchým spôsobom (odličovacie mlieko, vody..)? Odličujete sa každý večer?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov