Ako som zase prišla na to, že môže byť lepšie

By Unknown - apríla 07, 2014

Už som Vám raz písala o tom, že som používala púder, s ktorým som bola spokojná. A úplnou náhodou (nemali ho) som skúsila púder, ktorý bol ešte mnohonásobne lepší. Konkrétne sa jednalo o púder od Catrice. Keď som šla tento rok do Rakúska lyžovať, stalo sa mi skoro to isté. Už dlhšie používam šampón a balzám na vlasy od Syoss. Zabudla som si ho však zobrať so sebou. A ako na potvoru bol najbližší obchod 15 kilometrov a mali tam len jeden šampón s kondicionérom. Kúpila som si teda Niveu. A prišla som na to, že môže byť lepšie ako so Syossom.


Neviem teda, či aj v prípade šampónov a kondicionérov je nejaký rozdiel medzi jednotlivými krajinami. V prípade aviváže a práškov na pranie tam rozdiely sú (vo vôňach, výdrži atď.). Na Slovensku som skúšala všetkých výrobcov šampónov a kondicionérov. Po niektorých som mala neskutočne mastné vlasy, po iných som ich musela umývať každý deň, na ďalších mi vadila vôňa.. Proste nekonečný začarovaný kruh. A tak som vždy skončila pri tom svojom Syosse. Čo bola škoda, pretože tento šampón s balzámom od Nivei sú rovnako dobré ako Syoss a dokonca v jednom smere aj lepšie.

Kvôli dlhým vlasom používam vždy šampón s kondicionérom spoločne, preto môžem posúdiť tento šampón len spoločne s balzámom.

Nivea - Volume Sensation Shampoo






Nivea - Color Protect Balsam





Vravela som, že v jednom ohľade táto sada prekonala aj Syoss. A prekonala ho v kategórií "vôňa". Tak nádhernú úžasnú vôňu, ktorá je aj deň po umytí stále cítiť vo vlasoch, Syoss skutočne nemá. Nie je to však nič pre tých, ktorí nemajú radi granátové jablká, pretože práve po tých Vaše vlasy budú po umývaní týmto šampónom (a hlavne kondicionérom) voňať. Vlasy sú čisté tak 3 dni, na čo som zvyknutá pri Syosse nebola. Preto môžem tento šampón len chváliť, určite si ho pôjdem spolu s kondicionérom kúpiť do Rakúska znova :-)


Aký šampón a kondicionér používate na vlasy Vy?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov