Príbeh o tom, ako som podľahla olejom..

By Unknown - mája 04, 2017

Kde bolo, tam bolo, bola jedna blogerka menom Papi Lapi, ktorá nikdy nepochopila ostatných z kráľovstva. Všade boli z ničoho nič oleje, všetci o nich hovorili a milovali ich. Ona však nie. Obzvlášť nechápala, prečo niekto miluje prírodné oleje, ktorých účinky boli podľa nej slabšie. Jedného pekného dňa však dostala e-mail s ponukou vyskúšať prírodný arganový olej od značky Sagrada Natura. Najskôr dlho zvažovala, či ponuku prijať, keďže nikdy nebolo fanúšikom olejov. Potom si však povedala, že by to mohla vyskúšať a možno sa jej podarí pochopiť aj ostatných fanúšikov olejov. A ako to dopadlo? Tak práve to sa dočítate v dnešnom článku.

Zdroj: Vlastná fotografia

Na chvíľu si dáme pauzu od rozprávky, keďže by som chcela prejsť k faktom. Tento konkrétny arganový olej stojí 16,40€ (50ml balenie), menšie balenie (10ml) stojí 5,40€. Oleje ako aj ďalšie výrobky z nich si viete kúpiť na oficiálnom eshope výrobcu (tu). 

Čo sľubuje výrobca?
Silný antioxidačný (anti-aging) efekt - vysoký obsah vitamínu E a skvalenu pre optimálnu regeneráciu Vašej pokožky
Hĺbková hydratácia a výživa - zamatovo hebká pleť hneď po aplikácii 
Vyhladzovanie vrások – tá pravá prírodná kozmetika na vrásky a starnúcu pleť 
Znižovanie tvorby kožného mazu - citeľne nižšia tvorba kožného mazu už po 14 dňoch používania 
Liečebné účinky – vhodné na ekzémy, akné, lupienka, slnkom namáhanú pokožku, podráždenia a kožné zápaly
(stiahnuté z oficiálnych stránok výrobcu - link tu)

Zdroj: Vlastná fotografia
Čo na to ja?
Olej som poctivo testovala takmer 2 mesiace - dokonca prevažne denno denne. To, čo sľubuje výrobca, môžem len potvrdiť. Olej krásne pleť hydratuje a aj suchšie miesta na mojej zmiešanej pleti boli dostatočne hydratované bez toho, aby mi zbytočne olej mastil mastnejšie časti. Pri mastnejších častiach tváre som videla rozdiel aj v množstve mazu, ktorý pleť produkovala. Po dlhšom používaní oleja sa tento maz výrazne zredukovala a pleť sa len prirodzene leskla. Vyliečil mi aj drobné akné, ktoré som na tvári mala v okolí čela, brady a nosu. Čierne bodky bohužiaľ neodstráni, ani nezmenší, ale s "klasickým" akné dokáže pomôcť. Veľmi praktická mi prišla aj pipeta, nakoľko som si vedela nadávkovať presne toľko oleja, koľko som potrebovala. Olej som skúšala používať občas (po umytí) aj na vlasy. Aj toto nie príliš časté používanie spravilo s mojimi vlasmi divy. Boli vyživenejšie, jemnejšie a už od pohľadu zdravšie. Sama som len čumela! :-) A aby som nezabudla - olej treba používať na vlhké vlasy a pleť, miniete ho tak omnoho menej a lepšie sa vstrebáva. Olej veľmi jemne vonia po orechoch (aspoň podľa mňa) a má krásnu žltú farbu.

Zdroj: Vlastná fotografia
Za celú dobu, čo olej používam (niekedy aj dvakrát či viackrát denne) som minula možno polovičku fľaštičky, takže aj keď mi pri začatí používania prišla cena oleja trochu vyššie, po mojich skúsenostiach s olejom si ho určite kúpim znovu aj vo väčšom balení. A Vy budete môcť veľmi skoro na mojom blogu vyhrať v giveaway okrem iného aj menšie (10ml) balenie tohto oleja. 

...a to už je koniec rozprávky o tom, ako som sa zamilovala do olejov. Už len zazvoní zvonec a spolu sa "uvidíme" pri ďalšom článku či videu...

Používate oleje na tvár, vlasy či telo? Ktorý olej je Váš najobľúbenejší?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ak ide o Tvoj prvy olej, tak musim povedat, ze so Sagrada Natura si mala naozaj stastie. Ja som arganovych olejov vyskusala viacero, no tento je podla mna uplne najlepsi. Ja som o nom pisala recenziu v decembri. Pouzivam ho stale a tym, ze ho staci naozaj malicko, sa stale stale neminul. Co je dobre :-)
    recenzia na arganovy olej

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol to úplne prvý arganový olej a asi štvrtý olej všeobecne - skúšala som zatiaľ ten od NUXE, s ktorým som vôbec nebola spokojná a od L´oreal na vlasy (ale to je skôr olejová kúra s množstvom silikónov, čiže nie len obyčajný olej). A samozrejme ešte kokosový, ktorý však nakoniec skončil len do varenia - strašne mi mastil vlasy a pleť.

      Odstrániť
  2. wow super spolupráca, oleje z tejto značku sú inak jedny z mála z kvalitných. Fakt som bola prekvapená, že tie ostatné sú menej kvalitné a riedené :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam velmi rada oleje a to hlavne arganovy su to skvely pomocnici :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oleje sú aj mojou slabou stránkou, veľmi rada sa nimi natieram a som potom celá lesklá ;D

    OdpovedaťOdstrániť