Jarné maskovanie s Papi Lapi

By Unknown - apríla 20, 2017

Pleťové masky zbožňujem! Milujem najmä ten pocit potom, keď masku zmyjete a pleť je zrazu ako nová. Oddýchnutá, vyčistená, no stále hydratovaná so sviežim leskom. To presne očakávam, od ideálnej masky. Na jar mám ja osobne množstvo energie a chute púšťať sa do nových vecí a po dlhšej zime sa opäť rozbehnúť. Preto je to pre mňa najvhodnejšia doba aj na trošku experimentov popri mojich stáliciach v radách pleťových masiek. Dnes sa pozrieme na viacero masiek od značky AVON, ktorú som sa rozhodla po dĺĺĺĺhej dobe vyskúšať. A nezostaneme len pri maskách, ale aj pri štetci na ich nanášanie rovnakej značky.

Zdroj: Vlastná fotografia

Najmenej som sa tešila zo Luxusnej obnovovacej zlupovacej pleťovej masky s výťažkom z čierneho kaviáru, ktorá stojí momentálne na oficiálych AVON stránkach 2,99€ za 75ml (odkaz tu). Prečo som sa z nej tešila najmenej? Nemám rada zlupovacie masky. A už vôbec nie takej príliš tekutej konzistencie, akou je práve táto. Vďaka svojej nepozornosti som pri objednávke prehliadla fakt, že maska je zlupovacia. Poďme sa však odosobniť od toho, že mi vôbec nesadla konzistencia. Keby prinášala výsledky, asi by som bola ochotná toto celé prehliadnuť.

Čo sľubuje výrobca?
"Obnovuje, uvoľňuje a úžasne funguje s ďalšími výrobkami z línie Planet SPA s výťažkom z čierneho kaviáru. Výťažok z čierneho kaviáru je bohatý na hydratujúce proteíny a oleje, ktoré prenikajú do pleti a zanechávajú ju mladistvú, vyživenú a regenerovanú." (stiahnuté zo stránok výrobcu tu)

Čo na to ja?
Maska z mojej zmiešanej pleti spravila.....vydržteeee... vôbec nič! Pleť nebola hydratovanejšia, vyživená ani zregenerovaná. Skúšala som ju v rôznych obdobiach, keď som mala na pleti viac akné, keď bola pleť unavená či menej hydratovaná, testovala som ju aj počas zimy. A nevidela som absolútne žiadne pokroky. Aj keď maska stojí len 2,99€, tak pre mňa je pomer ceny/kvality úplne nevyhovujúci. Navyše načo by niekto používal masku, ktorá nič nerobí? Problém je však možno v mojej zmiešanej pleti a niekomu so suchou pleťou by sadla lepšie a viac ho rozžiarila, ako sľubuje výrobca. Toto však výrobca nikde neuvádza, preto predpokladám, že by podľa neho maska mala fungovať na všetky typy pleti kvôli čomu som si ju aj sama objednala. Aby som však len nekritizovala, tak môžem vyzdvihnúť aspoň úžasnú vôňu tejto masky.

Moje hodnotenie: 1 / 10 *len za tú božskú vôňu a pekný obal

Zdroj: Vlastná fotografia
A môžeme sa presunúť k zaujímavejším úlovkom z AVON masiek, ktorou je pleťová maska s ílom Rhassoul a marockým argánovým olejom, ktorá je aktuálne zo všetkých troch masiek najdrahšia a na stránkach výrobcu stojí 4,99€ za 75ml (link tu).

Čo sľubuje výrobca?
"Keď nanesiete masku na vyčistenú pleť, vstrebe prebytočnú mastnotu, odstráni odumreté pleťové bunky a obnoví zdravý a mladistvý vzhľad pleti. Zloženie obsahuje marocký argánový olej, ktorý vďaka obsahu mastných kyselín pleť hĺbkovo regeneruje a hydratuje. Vitamín E zase chráni pružnosť pleti a vyhladzuje vrásky. Vďaka podmanivej vôni marockého argánového oleja, ktorá pripomína zmes citrusov, marockej ruže a hrejivých korenistých tónov, bude používanie tohto výrobku luxusným a príjemným zážitkom." (stiahnuté zo stránok výrobcu tu)

Čo na to ja?
Keďže mám s ílovými a bahnovými maskami mnoho skúsenosti, tak veľmi ma prekvapilo, že maska po uschnutí vôbec nepne a neťahá pleť. Môj odhad je, že by to mohlo byť práve kvôli arganovému oleju, ktorý dodáva maske trošku jemnejšiu konzistenciu. Póry mierne stiahne, no pleť stále zostane hydratovaná. Škoda, že nevie pleť trošku viac do hĺbky vyčistiť od nečistôt. Vonia o trochu horšie ako zlupovacia maska, ale stále je to príjemná nevtieravá vôňa - nič, čo by mi nejako zásadne vadilo. Maska má hnedú farbu a na mojej pleti ju takmer nie je ani vidno, takže raz frajerovi trvalo asi 5 minút, kým zistil, že mám masku... :-D Myslím si, že za danú cenu je to slušná maska s mierne nadpriemernými výsledkami, len škoda, že väčšie póry úplne nestiahne a nečistí viac do hĺbky.

Moje hodnotenie: 6/10

Zdroj: oficiálne stránky AVON - Pleťová maska s ílom Rhassoul a marockým argánovým olejom (tu)
PS: Neviem, čo ma osvietilo a neodfotila som si masku normálnejšie - a hold som bola lenivá to dofotiť... :-)

Zdroj: Vlastná fotografia
A dostávame sa k poslednej maske, ktorou je bahenná čistiaca pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora, ktorá na oficiálnych stránkach výrobcu stojí 2,99€ za 75ml (link tu).

Čo sľubuje výrobca?
"Dokonale čistí a detoxikuje pleť, zanecháva ju jemnejšiu, hebkejšiu a pevnejšiu. Soľ z mŕtveho mora a bahno bohaté na minerály sú známe tým, že detoxikujú, odstraňujú nečistoty a pleť je vďaka nim zdravšia a obnovená. Vstrebáva prebytočný kožný maz a zlepšuje štruktúru pleti. Vhodná pre všetky typy pleti." (stiahnuté zo stránok výrobcu tu)

Čo na to ja?
Jednoznačne maska nie je vhodná pre všetky typy pleti. Už na mojej zmiešanej pleti neuveriteľne pne a ťahá. Zároveň aj dosť vysušuje, preto je nutné ihneď po zmytí masky hydratovať pleť. Zároveň však maska čistí póry najlepšie zo všetkých spomenutých masiek, takže pri mastnej alebo zmiešanej pleti s čiernymi bodkami či akné podľa môjho názoru nevadí ani to, že maska vysušuje. Určite ale nezabúdajte aj mastnú a zmiešanú pleť po maske hydratovať! Musím spomenúť aj vôňu, ktorá je veľmi nepríjemná a trochu mi niečím pripomína odlakovač. 

Moje hodnotenie: 4/10

Zdroj: oficiálne stránky AVON - Čistiaca pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora (tu)
PS: Neviem, čo ma osvietilo a neodfotila som si masku normálnejšie - a hold som bola lenivá to dofotiť... :-)

Zdroj: Vlastná fotografia
Farbu ako aj konzistenciu masiek si môžete pozrieť na fotke nižšie. Ako som už spomínala, tá zlupovacia neuveriteľne tiekla, bahenná s minerálmi z Mŕtveho mora bola zase celkom tuhá a jasným výťazom v konzistencií (avšak so "zaujímavou" farbou) sa stala práve maska s arganovým olejom.

Zdroj: Vlastná fotografia
A na záver úplná bomba - štetec na nanášanie masiek. Najmä pri čiernej maske od Pilaten mi vadilo, keď som musela po nanesení masky ďalších 10 minút umývať ruky a umývadlo. Nikdy ma však nenapadlo kúpiť si štetec a skôr som začala viac používať látkové masky na pleť. Pri objednávke z AVONU som si však štetec na nanášanie masiek všimla a musela som si ho kúpiť. Na oficiálnych stránkach výrobcu stojí 4,99€ (link tu).


Má umelé štetiny vďaka čomu sa dá veľmi dobre vyčistiť od hocijakej masky pod tečúcou vodou. Štetiny sú ale zároveň dostatočne husté na to, aby z nich maska pri nanášaní nestekala a aby ste si ju vedeli precízne naniesť. Ako jediné negatívum vidím cenu. Z ebay som takmer identický štetec len bez loga kúpila za pár centov. Dokonca za 2 doláre si viete z ebay objednať misku s umelým nanášadlom, štetcom aj odmerkami, napríklad tu.


Používate pleťové masky od AVONU? Ako ste spokojné? Skúšali ste niektorú z týchto masiek?


  • Share:

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Mne masky od Avonu vyhovujú, no nie všetky. Niektoré sú úplne o ničom. :)
    Krásny blog, dávam odber.

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Doma mám tu kaviárovu masku a masku s ílom a súhlasím s tebou. :) V polednom čase si robím skôr "homemade" masky, prípadne používam coffee scrub a tie mi vyhovujú viac :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super recenzia pretože tie masky ma dlho lákajú aa už aspoň viem, že za každú cenu ich mať nemusím. Možno len tú hnedú vyskúšať, ďakujem ti :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť