S kým sa vidím na INTERBEAUTY a otvorení NYX?

By Unknown - októbra 06, 2016

Ahojte!

Dnes sa s Vami chcem podeliť o môj príbeh. Máme jeden sen, jednu ženu a jednu veľkú lásku. Tentokrát však myslím lásku ku kozmetiku a moju veľkú túžbu zúčastniť sa INTERBEAUTY, ktorá trvá už mnoho rokov. 
Najskôr som bola príliš mladá a bolo to ďaleko, potom som nemala čas, potom som zabudla... A práve tento rok je výnimočný! Konečne je všetko naplánované tak, aby som sa stihla zúčastniť, nič mi do toho "nevpadlo" a mám to kúsok. Už som si dokonca kúpila aj lístok. :-) 
Viem, že nakoniec to možno nebude super-truper, ako si to predstavujem. Že ma možno veľa vecí sklame. Ale je to veľa kozmetiky na jednom mieste,veľa produktov a značiek, čo sa bežne nedajú zohnať, veľa ľudí s rovnakou láskou a pre mňa aj veľa skvelej energie. To sú všetky dôvody, prečo som tak veľmi chcela ísť vždy na tento veľtrh. 
Zavolala som si teda najlepšiu kamarátku a samozrejme sa pôjdeme pozrieť aj do Auparku - do MAC, na otvorenie NYX, do predajne Bobbi Brown aj Dermacol. Predpokladám, že moja peňaženka ťažko zaplače, ale práve teraz ma to nejako netrápi. Občas si treba dopriať a užiť si pri svojom koníčku. 

Zdroj: Interbeauty (https://www.facebook.com/veltrhInterbeauty/?fref=ts)

Jedným z mojich koníčkov (vášní) je práve kozmetika. Aj keď to pre niekoho môže byť hlúpe alebo málo "intelektuálne". Nechápte ma zle, rada čítam, píšem, pracujem na sebe, prekonávam výzvy, rada hrám bedminton a najnovšie aj dosť cvičím, zbožňujem seriály.. Ale okrem toho som všetkého som aj trochu nedokonalo dokonalý makeup závislák..
Na veľtrhu by malo byť kopec značiek, ktorý bežne v kamenných predajniach neuvidíte a nemáte tak príležitosť si ich bližšie prezrieť. Ja sa chystám najmä na:
- W7
- Golden Rose
- Hakuro
- Sleek
- I love...
- L.A.Girl
- a určite sa nechám milo prekvapiť aj ďalšími značkami, ktoré tam budú a ja ich príliš nepoznám.. :-)

Beriem si so sebou teda foťák, najlepšiu kamarátku a skvelú náladu (a samozrejme peňaženku :-). A teraz sa naskytá len otázka, vidím sa tam v sobotu aj s niekým z Vás?

Zdroj: Interbeauty (https://www.facebook.com/veltrhInterbeauty/?fref=ts )

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov