NÁKUPY: Český eshop značky Makeup Revolution

By Unknown - októbra 04, 2016

Ahojte!

Tí z Vás, ktorí má sledujú už dlhšie vedia, že som si značku Makeup Revolution celkom rýchlo obľúbila. Podľa mňa značka ponúka kvalitné produkty za prijateľnú cenu aj pre bežných smrteľníkov, ktorí nie sú ochotní utrácať za kozmetiku desiatky eur mesačne. Čítala som na túto značku rôzne názory, hlavne z toho dôvodu, že sa značka necháva "inšpirovať" výrobkami iných značiek. Keď si však prečítate recenzie či porovnania, tak zistíte, že výrobky sú častokrát len podobné (rozdiel v niektorých odtieňoch, ich kvalite, veľkosti, výdrži..). Preto túto značku aj napriek ich prístupu neodsudzujem a rada ich nové výrobky vyskúšam. Rovnako ako rada vyskúšam aj novinky drahších značiek.
Doteraz som si všetky výrobky od tejto značky objednávala z oficiálneho britského eshopu. Keďže som si však chcela objednať konkrétnu paletku, ktorú nemali skladom, tak som tentokrát objednávala prvýkrát z českého eshopu.

Celá objednávka bola kvôli paletke z limitovanej edície Fortune Favours The Brave s 30 očnými tieňmi. Paletka vznikla v spolupráci s britskou blogerkou BritishBeautyBlogger, ktorú síce nesledujem, ale paletka ma hneď oslovila. Čítala som snáď každú recenziu na túto paletku a jej kúpu som zvažovala dlhšie. Balenie sa mi naživo veľmi páči, aj keď je z plastu, tak vyzerá kvalitnejšie a pevnejšie. Pigmentácia a farby naživo ma zatiaľ veľmi milo prekvapili.

Cena: 18,83 €


Korektorov nikdy nie je dosť! A keďže som si už dlho žiaden korektor nekúpila, pretože používam už dlhé roky môjho miláčika od Catrice, tak som si povedala, že nastala tá správna doba pozrieť sa aj iným korektorom "na zúbok". Hneď bol v košíku matujúci korektor v odtieni Light-Medium. Korektor je vcelku krémový a zatiaľ sa mi s ním dobre pracovalo, takže uvidíme, čo prinesie dlhšie testovanie.

Cena: 1,85 €


K nákupu nad 499 Kč (18,83€) bola zdarma ako darček paletka 12 očných tieňov Redemption Romantic Smoked. Paletky z tejto edície už nejaké mám a žiadna nie je tak dobre pigmentovaná ako práve táto. Na prvý pohľad ma tak tento darček potešil.

Cena: 7,51 € 


Už sa teším na testovanie všetkých produktov. Čo sa týka českého eshopu, väčšinu produktov majú skladom (oproti britskému eshopu) a dodanie trvalo len 2 dni. Na druhú stranu však cena za kuriéra na Slovensko bola drahšia (4€ + poplatok za dobierku ak neplatíte kartou) a samotné produkty sú na britskom eshope lacnejšie (napríklad prvá paletka stojí na britskom eshope 13,98 €). Dodanie z britského eshopu je nad 60€ zdarma a inak stojí 5,95€. Preto asi naďalej budem uprednostňovať britský eshop.

Máte radi značku Makeup Revolution? Ktorý z ich výrobkov máte najradšej?

  • Share:

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Paletku FF mám také, ale zase tak šíleně mne nenadchla, je to spíše průměr. Nyní plánuji investovat do kvalitnější a dražší kosmetiky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tým nadchnutím som myslela ako tá paletka vyzerá a že som si ju chcela objednať už dlhšie... :-) Teraz ju budem testovať trochu podrobnejšie, tak uvidíme aká bude. Zatiaľ som porovnávala pigmentáciu len s ostatnými makeup revolution paletkami či paletkami v rovnakej cenovej úrovni. Samozrejme mám aj drahšie paletky (napríklad novú limitku od Naked) a je podľa mňa logické, že s tým sa napríklad Makeup Revolution či drogériové značky nemôžu porovnávať... :-)

      Odstrániť
  2. Ta první paletka vypadá uplně suprově! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ sa mi celkom pozdáva, tak uvidíme, keď ju viac otestujem.. :-)

      Odstrániť