Životné úvahy a konečne negatívna recenzia?!

By Unknown - júla 13, 2016

Ahojte!

Pôvodne som chcela začať písať ďalšiu recenziu "do zásoby", keďže sa snažím začať pravidelne prispievať a byť viac aktívna nielen na blogu, ale aj na youtube. A na hodinové strihanie videa (či videí) som dnes chuť nemala, ale zase som chcela aspoň niečo málo spraviť. Dala som si záväzok a deadline, však? Voľba tak padla na článok... :-)

Ale prečo písať len negatívnu recenziu, keď aj do toho môžem vložiť aspoň trochu niečoho pozitívneho? A ešte k tomu úplnou náhodou. Pri fotení produktu ma ani len nenapadlo, že budem pri písaní vďačná za svoju prehnanú kreativitu, ktorá ma donútila zakomponovať do fotky aj moju novú knižku - 14000 Things to be happy about. 

Dúfam, že nie som jediná, ktorá máva "dni blbec". To sú tie dni, kedy sa už budíte nevyspaní, nespočetne veľakrát posúvate budík a máte pocit, že vlastne by ste dnes ani nemali vstávať. A keď sa ten deň rozbehne, tak sa len utvrdzujete vo svojom prvotnom pocite z rána, že ste mali zostať v posteli. Oblejete sa kávou, zmeškáte autobus, zabudnete si v lepšom prípade doma len obľúbený rúž (v horšom prípade peňaženku či kľúče) a keď konečne dorazíte do práce či školy, tak niečo neuveriteľným spôsobom pokazíte. Domov večer prídete v nálade niekde na pomedzí únavy, hnevu, nervozity a zároveň i šťastia, že ten deň konečne skončí. Otvoríte chladničku a prídete na to, že si nemáte dať čo na večeru, pretože ste zabudli nakúpiť. A obchod je už samozrejme zavretý alebo ďaleko.. Uff, a to to mal byť pozitívny článok! 😇😈😄

Každopádne, presne na takéto dni som si kúpila knižku, ktorú môžete vidieť vyššie. Už keď mám len tušenie, že by takýto deň mohol nastať, tak si pri rannej káve prečítam zopár myšlienok z tejto knihy. Môže to byť drobnosť ako napríklad:

"rainbow apologizing for angry skies" ("dúha ospravedlňujúca sa za nahnevané nebo")

či

"making an "I wish" list and then taking action so the wishes come true" ("spraviť si zoznam želaní a potom konať, aby sa želania stali skutočnosťou")

Samozrejme sa v knihe nájdu výroky, ku ktorým mám skôr neutrálny postoj ako by ma nútili sa smiať či byť šťastnou, ale stále vo veľkej miere prevládajú tie pozitívne. Navyše každý si danú situáciu ("vec") predstavuje trochu inak. Zmrzlina z detstva niekomu môže evokovať krásne letá na kúpaliskách, iným babičkinu zmrzlinu z domáceho ovocia. Ale donúti Vás sa usmiať a zamyslieť sa, ako málo stačí, aby bol človek šťastný, v duševnej pohode a proste celkovo "nad vecou". A to k tomu nepotrebujeme mať ani dokonalý deň, ideálne ešte s výhrou v lotérii..


Predsa len tento článok má byť ale aj recenziou. Preto nemôžeme zabudnúť na produkt od Baley, ktorý ste mohli vidieť už na titulnej fotke Bodyspray Golden Shine. Jedná sa o telový sprej so zlatými trblietkami, ktorý sľubuje žiarivú a lesklú pokožku. Znie to skvele, nie? Opálená pokožka a do toho jemne zlatý prirodzený lesk. To je sen!


Bohužiaľ realita je trošku iná. Trblietky sú príliš veľké a až neprirodzene (lacno?) zlaté. Navyše plávajú v niečom, čo ani vzdialene nepripomína konzistenciou telový sprej a trblietky tak padajú na spodok fľaštičky. Na pokožke sa táto tekutina zle rozotiera, ale keď ju nerozotriete aspoň trochu, tak zostanú trblietky aj tekutina len na jednom mieste, kam si ju streknete. 


Pokožku tento telový sprej skôr vysušuje (čo už po opaľovaní a cez leto je pokožka vcelku dosť vysušená) a moje nohy vyzerali ako keby som si pomýlila ročné obdobie a prešla okolo tých zlatých gulí na stromček. Inými slovami, ani trochu pekne. 
Myslím, že na fotke nižšie je celkový efekt celkom dobre vidieť. Takto sa mi podarili trblietky rozotrieť po streknutí zo vzdialenosí 15 cm (podľa návodu výrobcu). Potom už trblietky len dreli pokožku a tekutina sa vsiakla. Na fotke som neupravovala svetlo, aby bolo vidieť výsledný efekt pod prirodzeným svetlom (naživo je to ešte o niečo horšie). A teraz si predstavte, že by som toto mala na dĺžke oboch nôh.


Tento sprej je dobrý nápad, ale asi naďalej budem "rozžiarovať" svoju opálenú pokožku len olejmi, ktoré zároveň slnkom namáhanú pokožku aj hydratujú a vyzerajú omnoho prirodzenejšie ako tento olej. Ale tak ako sme začali (pozitívne), tak aj skončíme. Olej aspoň úžasne vonia. Aj keď kvôli tomu si ho kupovať asi nebudem... :-)

Mávate tiež dni "blbec"? Ako proti nim bojujete?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov