Skúšam a testujem: Zázrak na celulitídu

By Unknown - júla 11, 2016

Krásne pondelňajšie ráno Vám želám!

Každý pondelok je pre mňa takým novým začiatkom a príležitosťou niečo na svojom živote zmeniť. Jeden takýto pondelok som začala používať aj produkt, o ktorom bude dnes reč.
Nebudeme si klamať, väčšinu žien trápi celulitída. Či sme chudé alebo máme nejaké to kilo navyše, či na celom tele alebo napríklad len na stehnách. Nie som výnimkou a keďže už som o celulitíde čo-to prečítala, tak viem, že cesta k jej odstráneniu je dlhá a zložitá. Začiatkom je dostatočný pitný režim, odstránenie niektorých jedál z jedálničku (napríklad vyprážané či presolené jedlá) a samozrejme tu je potom aj ten pohyb a všeobecne zdravý životný štýl. To všetko Vám ale neodstráni celulitídu za jeden deň, ale chvíľku to trvá. Celý tento proces si však môžete uľahčiť alebo zrýchliť rôznymi krémami, gélami či masážami. Ale kto sa má vyznať v tom, čo funguje a čo je len dobrý marketingový trik? Jeden kvalitný produkt na celulitídu som objavila a samozrejme sa s Vami musím podeliť o toto moje pomerne lacné tajomstvo od Baley - BodyFIT Hautstraffendes BodyTonic.

Zdroj: Vlastné fotografie
Telové tonikum som sa rozhodla vyskúšať úplnou náhodou, takže som o ňom vopred vlastne nič nevedela. Nečítala som si žiadne recenzie ani blogy, ako je mojim zvykom. Navyše to je jednou z nevýhod Baley, že väčšina recenzií na ich produkty je hlavne v nemčine (asi by som na nemčine mala zapracovať, nech môžem čítať aj nemecké blody). Predtým som však mala od Baley tiež produkt proti celulitíde, s ktorým som bola spokojná, ten však bol do sprchy a s masážnou kefkou. Bohužiaľ ho potom prestali vyrábať a až teraz som našla jeho veľmi dobrú náhradu.

Zdroj: Vlastné fotografie
Produkt krásne vonia po citrusoch a vďaka jeho gélovej konzistencii sa veľmi dobre vstrebáva. Balenie má 400 ml a mohla som ho za 4 týždne vypotrebovať maximálne polovicu (pri používaní ráno aj večer). Pokožka je skutočne vypnutejšia a hladšia, tak ako výrobca sľubuje. Celulitída je stále viditeľná, ale o dosť menej ako predtým. Zároveň mám pocit, že je pokožka aj lepšie hydratovaná, čo sa mi väčšinou pri telových produktoch s gélovou konzistenciou nestáva.
Spoločne so začatím používanie produktu som ale začala aj zdravšie jesť a piť viacej vody, takže neviem povedať, ako by produkt pôsobil len tak, sám o sebe. S týmito vedľajšími zmenami v životospráve však pôsobí dokonale a ja si dovoľujem odvážne vyhlásiť, že je to jeden z najlepších produktov proti celulitíde, ktorý som vyskúšala. A to som skúšala aj trošku drahšie značky ako Balea! ;-)

Zdroj: Vlastné fotografie
Som zvedavá, aké zmeny nastanú pri dlhodobejšom používaní produktu a či celulitída úplne zmizne. Ak Vás to zaujíma, určite mi dajte vedieť v komentároch a ja sa s Vami rada podelím o zmeny a ďalšie informácie za ďalších pár týždňov.

Aký je Váš osvedčený produkt na celulitídu?


  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov